Planning

2.2K 90 0
                                    

Nampaknya aq kna jga bunuh Black tu. aq xkesahlh klaw org² dy tu nk kejar aq. lawan jelh. klaw jodoh aq dh nk mati mmm ampun 0-0 jelh ye.

Pgi ni aq siap awal. sbb aq nk jmpa Uncle Is kjap then aq nk kerjakn org² si Black tu. Kurang sikit musuh wwuahahaha.

aq baru nk pulas tombol pontu bilik Uncle Is, aq dngr suara black dlm tu. mmm baik aq curi dengar.

black:Kw dngr sini ye Is. Klw kw berani keluar dri bilik ni, nahas kw aq kerjakn. ha lgi satu kw luangkn lh masa kw dngn bdak Izz kw tu. aq dlm planning nk hapuskn dy. so,enjoy.
UI: aq xkesah klaw kw nk pukul aq ke seksa aq ke. tapi kw jngn sesekali sentuh Izz aq.aq dh anggap dy mcm ank aq sendiri so, kw jngn berani nk apa²kn dy. langkah dulu mayat aq.
Black:eleh xpyh tunjuk herolh. kw sekarang ni pn lemh tu pn nk lindungi dy plak. last² kw kot yg menyorok belakng dy nnti Hahahaha.. dh kw diam je. aq ada hal.

aq berlari ke arah dinding yg agak terpencil untk sembunyi. huhh nasib dy xnmpak. xguna pnya org itam.

Aq tngok cermin tingkp dan hmm Black dah masuk kereta dan keluar dri kawasan rumah ni.

xpe Uncle. esok kita jumpa ye. Izz nk settlekn sesuatu. klaw xsempat kita jmpa di alam lain jelh ye.

Skip
Aq turun ke bawah dan perlahan-lahan pergi ke arh org² black. mereka semua sedang menjaga beberapa kawasan. jadi aq hampiri dua org lelaki yg menjaga di tangga atas berhampiran bilik aq dengn membawa kayu besbol yg aq pasang paku pada pangkalnya. aq hayunkn dgn secepat mungkin.

Gedebuk!! tumbang 2.
hahaha. aq heret 2 org tu masuk blik aq. mati dh tu sbb paku tu ngam² kena pda urat kat lehernya.. berlubang-lubang°°°°

Dua org settle. rasanya ada 20 org² black, yg ikut dy tadi ada 2 org. so yg kat rumah ada 18 ehh silap 16. tadi dh settlekn 2.ceh matematik plak.

Next, hmm aq berjlan turun ke hujung tangga. hmm situ ada 4. Main tricklh baru syok.

aq: ha kamu, sini lawan dngn aq kjap. aq nk kna settle org nnti. nak test kuat. cepat.
Org B: ooo okay.
aq: ha kat stor sana. spaya rumh ni xbesepah nnti. jom. sorang²
Org B:okay

aq bwa sorang demi sorang LAWAN dngn aq.

6 minutes later
Okay 16-4 so tinggl lgi 12. hmm rasanya separuh kat depan, separuh lgi kat belakang kot. ehh lpa plak ada yg bejaga kat bilik Black.

mmm aq pgi blakang dlulh. Aq jalan seperti biasa dan aq baru teringat sesuatu. aq xde senjata plak huhuii. aq patah balik dan pergi ke arah dapur.

mmm pisau yg mana satukh yg perlu aq pilih? betulkh dy betul. hah ambik yg tumpul sikit nilh. seronok sikit. Biar dy feel sikit tu rasa sakit.

Aq menuju ke pintu belakang yg yes. mereka berpecah. aq buka pintu dengan cepat dan tarik salah satu org masuk. Aq cucuk tepat ke arah jantung dy. pelan² aq tekan. dy mula rasa ssah untk bernafas. pisau tu aq cabut lepas betul² telah menikam jantungnya. done 1.

aq aq rampas pisau yg ada pada poket belakangnya. Aq buka pintu tu balik aq tutup mata lelaki tu dan kelar leher dy sampai putus urat²nya di leher.Done 2.

aq pergi ke arah 3 org yg mengawal di temoat yg sama. aq simpan pisau tu di poket belakang.

Aq:weyy, lelaki suka apa?
llaki 1: perempuan,duit and kereta. kenapa?
llaki 2: haah.
aq: bos kw bgi aq kerja. tapi tulh aq nk pendapat dri korang.
llaki 3: ooo.
aq: apa llaki takut?
llaki 1,2,3: ada yg takut mati. ada yg x.
aq: korang, xtkut mati?
llaki1,2,3: *pandang sesama sendiri*
bolehlh.
aq: oky.

Aq tumbuk diorang dan diorang terduduk sambil buat muka 'apakah?'

Aq keluarkn pisau dan menikam oerut salah satu antara diorang. aq pergi ke arah 2 org lagi dan kelar leher 1 org dripadanya. tinggal 1 , hmm dy cuba mengambil pistolnya yg jatuh tadi. aq pijak tngn dy dan tarik muka dy memandang aq. aq congkel biji mata dy. dy cuba nk teriak tpi aq pacakkn pisau tdi di halkum dy. mmm mesti sakitkn. Done 3.

hmm tinggal 5 org lgi yg kat depan tu dan 2 lgi ikut bos dy. so, aq kembali masuk ke rumah dan masuk ke bilik. sempat aq merenung bilik Uncle Is dduk.' hmm x lma lgi Uncle. kejao je lgi. Uncle akn bebas dngn Izz.'

Ish semak btul mayat ni. aq sepak mayat org Black tu jauh sikit.aq keluarkn snipper kesayanganku dri dlm almari baju aq. aq pergi ke beranda bilik. disitu aq boleh nmpak 2 menjaga di pintu utama dan 3 lgi di gate masuk. Peluru aq isikn ke dlm snipper tu.

Aq angkat snipper tu dan halakan ke arah 3 org di gate tu. In 3 seconds aq akn tembak dngn segera ketiga-tiganya.

Bang!!Bang!!Bang!!
Fuhh, tetap kena pada kepala diorang.Aq turunkn sekejap snipper tu. 2 org yg menjaga di pintu utama tu berlari kearah mayat² tu.

Aq sekali lgi mengangkn snipper untk tembak 2 org tu. and settle 18 org² Black tu.

So, tinggal 2 org suruhan dy yg ada di bilik Black saja yg tinggal. aq tngok jam di tangan. Sekarang dh pukul 8 a.m mmm aq lupa plak nk pegi sekolah. aq turun ke bwah dan heret kesemua mayat tu ke dlm bilik aq. aq bersihkn darah yg menitis-nitis.

Aq naik ke tingkat 3. hmm yg kat sini makan gaji buta rupanya ye. baring² bagai kat tilam Black. senang sikit kerja aq klaw korang tngah tido.

aq: woii, bangun! ooo kw xbuat kerja ya. aq bgitaw bos kw nnti.
llaki1,2: ampun cik. kami x sengaja. jngn bhitaw bos cik.
aq: oky. tpi kw kna ikut ckap aq. mmm aq nk belatih menembak ni. bleh x?
llaki 1&2: oky cik. bleh bleh.
aq: ni apple letak kat atas kepala korang & aq nk tembak. so, klaw terkena ke apa. redha je ya?
llaki1&2: tapi...
aq:xde tapi tapi. sekarang cepat!

Diorang pn ikut je ckap aq. mmm bodohnya lahai kmu ni. Diorang letak apple tu kat atas kepala. aq angkat snipper and
Bang!!

Aq:oppss.. alamak tekena kat mata dylh. hmm xpelh. ha kw sini.
llaki 2: er.. t...a.. tapi..
aq: cepatlh!
llaki 2: baik..

Hahaha. seronok plak rasanya buat org mcm ni. aq angkat sekali lagi snipper tu dan
BANG!!

Huhu kena lgi. Sebenarnya aq bkan nk sasarkn kat epal tpi kat dahi diorang je. hehe. so settlelh 18 org² Black yg dungu.

She's The Silent KillerWhere stories live. Discover now