Lepas bersihkn diri, aq menuju ke sebuah bilik di penjuru bilik. aq masuk tanpa mengetuk pintu.aq rindu dy,Uncle Is. lma kmi x luangkn masa bersama.
aq:Uncle~
UI: ehh, Izz bwat apa dkat sini? nnti black tahu.
aq: shh.. Izz rindu Uncle Is. Izz rasa sunyi xde kwan nk borak².
UI: xpelh Izz. uncle akn mati jga kat tngn Black tu.
aq: uncle jgnlh ckap mcm tu. uncle muda lgilh knpa plak nk mati. nnti siapa yg nk teman Izz borak²,gurau² klaw Uncle dh xde nnti. sedihlh Izz.
UI: okay okay.mmm mudalh sngat. jngnlh sedih. skarang ni dh lewat. pegi tido sna. esok kna sekolahkn.
Aq: uncle ni. izz ni dh abis sekolah kot. ni pn sbb black tu yg main ugut². klaw x mmang xlh Izz nk sekolah lgi.
UI: ishh yelh yelh.. esok² kita sambung borak ye.. Gudnight.
aq: oky uncle. klaw black tu ada bwat apa² kat uncle roger tw. Biar Izz bunuh dy dlu sbelum dy nk bunuh Uncle.Gnight. Take care.Aq kembali ke bilik tidur aq. mmm kesian Uncle. Kw tunggulh Black,one day aq akan balas dendam. Penipu!! huhh baik aq tido.hitam otak aq fikir pasal Black tu.
_______________________________________aq kat mana ni? knapa aq xdpat nk tngok apa²,semua gelap. apa aq beat kat sini?
satu cahaya dtang dan menuju ke arah aq. ehh tu bkan AYAHH!!! aq berlari menuju ke arah dy. aq peluk dy seerat-eratnya. aq rindu sngat².
aq: ayah (╥_╥)
Ayah: la jgnlh nangis
aq: Izz rindu ayah. knapa ayah tinggalkn Izz. Izz nk ikut.
Ayah: shhh.. apa ckap mcm ni ha. Izz knapa kluar rumah. Izz xsyg ibu?
aq: Izz nk ayah! Izz rindu ayah
Ayah: dh dh. ayah dtang ni nk pesan kat Izz. Stoplh bunuh org ye nak. kesian diorang. Izz xkesian ke?
aq:x. Izz terpaksa
ayah: Izz tolonglh ikut ckap ayah. Black tu penipu je. dripda Izz ikut ckap dy. baik Izz ikut ckap ayah.
aq: mmm okay ayah. tpi lepas tu izz nk ikut ayah ye.
ayah: xbleh syang. masa kamh blm sampai lgi. teruskn hidup ni. Kluar dri dunia kegelapan kamu tu.
aq: Tpii izz..... ayah!!! ayah!!! kenapa ayah tinggalkn izz lgi.! ayah xkesian kat Izz ke?! ayah!!Aq menangis dan terus menagis tpi bayangan ayah yg hilang tdi tidak jga muncul². sekarang hanya kegelapan dlm hidup aq yg menemani aq sekarang ni.
aq:huh huh huh. Aq.. a..aq mimpi ayah.. dy.. d.. dy tinggalkn aq lagi. sampai hati ayah. spatutnya aq yg pergi bkan ayah.
aq menangis tanpa henti dan akhirnya terlelap dengn sendirinya kerana penat menangis.
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story