Aq bangun awal dan seperti biasa aq akn siapkn sarapan untk aq dan Uncle Is. Uncle pelik dengn pemakaian aq hari ini sebab aq memakai pakaian seperti dlm media.Pada awalnya dy terkejut kerana dy berfikir bahawa ada org pecah masuk rumah. Apalh uncle ni haha.
Uncle Is:Aii awalnya besiao ni. nak kemana siap dngn pistol lgi. dh nk menyasarkn mangsa ka?
Aq:Haah, kenalh bwat cpat spaya dpt job baru lgi haha..
Uncle Is:amboii mcm dh tw je smua ni bjalan lancar. Ingat dy tu polis Izz tu pembunuh. Dy pn hebat jga
Aq:Aii xyakin ka dngn Izz nie. Uncle tngoklh nnti. Izz akn bwa mayat dy kat uncle*Aq pn trus kluar dan menghidupkn enjin lalu pergi ke satu tempat*
Uncle Is:Hish budak ni. marah ka? Uncle bangga dngn kamu *dy tersenyum sendiri*Skip
Aq pergi bangunan lama di mana aq pernah bunuh Dato' Fadhil haha..Aq akn rancang sesuatu di sini. Dan umpan polis tu ke sini.Aq mendapat maklumat bahawa dy sedang mengambil alih kes kehilangan Dato' Fadhil. Yes,start tu aq dh dpt belambak idea untk umpan dy.
Aq sediakan semua alatan yg bakal aq guna untk membunuh Si polis malang itu.Selepas itu, aq membuat panggilan kepada nombor yg tertera nama Koperal Mohd Amran.yup aq dpat nombor tu dri kertas² maklumat tu.
Aq:Hello?Ini koperal Mohd Amran ke? Yg mengendali kes kehilangan Dato' Fadhil?
KMA:Hello. Ye sy. ada apa² yg boleh sy bantu?
Aq:Ohh ok. Sy adik kepada Dato' Amran,Nurul Iffah. Sy nk berjumpa dngn Tuan boleh? sy nak bincangkn tentang Dato' Fadhil.
KMA:Ohh adik Dato'? Baiklh. mm tolong hantarkn lokasinya dan sy akn segera ke sana.
Aq:Terima kasih tuan
KMA:Sama²See..Easy right? What a stupid police u are?Aq pn segera menghantarkan lokasi kepada dy.Aq menggunakan jaket labuh yg panjangnya hingga ke lutut untuk menutup pakaian aq agar dy tidak curiga.Aq keluar dri bangunan dan menunggu dy di luar.
15 minit kemudian..
Akhirnya dy sampai dan memarkingkn keretanya di hadapan bangunan itu. Aq segera mendapatkn dy dan mengajaknya untk 'berbincang' di dlm. mukanya lebih hensem dri jarak dekat wuhuuu~.Aish apa aq merepek ni.KMA:Err cik?
Aq:aaa ya. jom kita bincang di dlm
KMA:Knapa cik minta berbincang di tempat bgini and ni rumah siapa?
Aq: ohh sebenarnya ada bnda sy nk tunjuk dkat Tuan. sila ikut saya
KMA: err oky.. *mencurigakan*A
q bwa dy ke ruang di mana aq bunuh Dato'Fadhil. Aq tau yg dy pun ada bwa senjata api sperti pistol di poket belakangnya but aq lgi cekap sbb aq dh ambil pistol tu tanpa pengetahuan dy.
Haha now you dont have any protection..
Kami masuk ke ruang itu dan dy terkejut sbb apa? ⇩
Well itu tempat dimana aq kurung dy creepy? xbrapa jga..Dy masuk dan meronda di dlam.Aq mengajak dy ke satu bilik di mna aq akn bunuh dy haha.. Muka dy innocent but do i care?
KMA:kta nk ke mAna ni? kata nk berbincang?
Aq:Sy nk ambik barang jap.
KMA:Barang?cik tinggal sini?
Aq:Dulu *bising btul pacik ni--"*
KMA:ohh okSampai sja di bilik itu,aq tolak dy hingga mencium lantai. cehh lembik jga dy nie.Muka dy nmpak cuak dan terkejut dengan tindakan aq itu. dy trus berdiri dan ingin mengeluarkan sesuatu dri poket belakangnya TAPI benda tu dh takda. Dy meraba-raba ke poket yg lain trus dy memandang aq yg sedang memegang pistolnya.. membulat matanya 0_0
KMA:c..cik.. tu sy punya kan?
Aq:Haah kw punya.. Aq pinjam kejap ehh*selamba sambil acah² menembak..*
KMA:Siapa cik sebenarnya hah?!!*menjerit*
Aq:opss lpa nk kenalkn.. Hye aq iz anak angkat kepada Uncle Is and dy minta aq bunuh kw so are u ready?*menghalankan pistol tu ke arahnya*
KMA:x guna kw. ke umpan aq ke sini sbb nk bunuh aq? kw tw x aq ni polis hah?!!*bengang*
Aq:tw and aq xkesah pun *buka jaket yg menutup baju yg lengkap bersenjata*
KMA:k..k..kw?? silent killer yg xdpat dikesan dri thun 2010-2015 tu?
Aq:yes i am.. masih ingat pla? ermm bukan kes bunuh² tu dh kena ttup erk?
KMA:x sangka kw dh besar dan.. makin kejam
Aq:dh jngn buang masa aq..Polis tu trus ke arah aq untk merampas kembali senjatanya.. kami bergelut dngn aksi tumbuk menumbuk. Dy cuba menumbuk muka aq tpi smpat aq elak . aq balas dengan menendang kuat perutnya dengan kaki aq.. perutnya luka yup sbb aq pasang paku pada kasut aq dan bukan satu tapi banyak. Dy terbaring sbb kesakitan di bahagian perutnya.
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story