Selepas selesai perbincangan, aq pn membawanya ke 'tapak projek' yg lbih dikenali sbagai tapak kematian. Yup aq tipu dy. Aq bwa dy ke bangunan lama yg penuh dngn persiapan aq haha kacang ja bagi aq semua ni.
Aq tengok muka dy dh berkerut. Aq segera mengeluarkan satu jarum suntik yang berisi ubat untk melemahkn sistem badannya. Baru sahaja dy ingin menanyakn tentang tempat ini,aq segera mencucukkn suntik itu pada lehernya.Dy trus rebah dan aq keluar dri kereta.Aq heret dy keluar dri kereta dan membaeanya masuk ke dalam bangunn lama itu.
Aq masukkn dy kedalam bilik yg hanya dikelilingi besi besi seperti dlm penjara. Ya aq akn bunuh dy dngn cara dy lakukan kpada anak buah uncle Is. Plan aq berjalan lancar aq biarkn dy shinggalh dy sedar.Dy amat terkejut melihat sekelilingnya yg sungguh menyeramkan.
Aq menukar pakaianku kpda serba hitam dan membawa segulung tali,dan snipper. aq lihat dy yg dlm keadaan lemah itu lalu ketawa.
Aq:macam?seronok dduk sini? bnyak²lh berdoa ya.kejap lgi aq sbagai malaikat maut kw akn cabut nyawa kw.
DF:Woii perempuan!!apa kw nk ha! Apa salah aq sampai kw nk bunuh aq ha? kw siapa?!
Aq:Hahahaha kw xperlu tahu aq siapa yg penting kw lh penyebab kematian anak buah Uncle Is. Dan aq akn tolong dy untk balas dendam dy kat kw. so get ready old man. hahaAq menghampirinya dngn muka sinis.Dy xdpat lari kerana siat badannya tidak dpat berfungsi sepenuhnya. hahaha sungguh seronok lihat org sepertinya terseksa.Aq ikat tali di siling seperti tali gantung dan aq pergi ke 'kandang penjara' itu dan heret dy keluar.Ya dy tidak mampu melawan kerana terlalu lemah.aq masukkn kepalanya kedalam lubang tali itu dan ketatkn pada lehernya. Aq bergerak ke satu sudut dan memegang satu suis.
Aq:ada kata² terakhir sblm kw mampus?
DF:Aq minta maaf Iskandar
Aq:aq xrasa uncle Is akn maafkn kw haha. Goodbye!Aq menekan suis itu lalu lantai yg dipijak Dato' Fadhil itupun terbuka dan menyebabkan dy memijak lantai. Dy meronta-ronta untk dilepaskn namun gagal.hahaha misiku selsai hanya dlm 3 jam sahaja. Aq mengambil Snipper aq dan acukan ke bahagian jantungnya. Bammm!!!Aq lepaskn tembakan.
Aq:Rest In Peace Stupid Old Man*smirk*
Aq hampiri mayatnya dan turunkan dri gantungan. Aq mengambil parang yg aq bawa bersama tadi dan mula memenggal kepalanya hingga terputus dri bdannya. Aq masukkn kepala itu kedalam satu beg plastik hitam.haha mudahnya tugasku.aq kga memasukkn tubuhnya kedalam plastik hitam yg lain lalu memasukknnya plastik² hitam itu kedalam kereta aq. Aq pandu dngn tenang dan bawa ia kepada Uncle Is.
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story