Tiada belas kasihan

2.4K 105 1
                                    

... Aq ccuk hujun pisau tu dikulit mukanya yg putih itu dan berjalan mengikut bentuk mukanya. Yeayy sekarang di muka dy ada satu garisan yg berdarah melingkari mukanya. Dy mengerang kesakitan dan cuba menendang-nendang aq. Aq marah lalu memijak kakinya kasar hingga terdengar bunyi tetakan tu well kasut aq sentiasa aq pasang paku sbb tulh senjata rahsia aq. walau pun x nampak sngat paku tu, Tapi bila pijak kaki org pun boleh tembus tw. arghh sudahlh balik ke cerita aq tadi.

Aq tidak puas lgi. pisau tu aq halakan ke bibirnya yg berwarna pink itu. cantik sayang akan aq musnahkn. Aq cucuk hujung pisau tu dan mula toreh bibirnya hingga luka luka dan berdarah-darah. Aq seret pisau tu ke pipi kanannya. lepas tu aq seret yg sebelah lagi ke sebelah kiri. Yeayg jadilh satu senyuman yg erghh hodoh haha siapa kesah. Aq sdh pn menangis hingga bahunya terhenjut-henjut. Lepas tu, aq halakn oisau tu ke matanya yg berwarna hazel tu. Aq congkel kedua-dua biji matanya itu hingga putus dri wayar matanya. Dy mula mengejang dan aq sambung kerja aq tanpa endahkn dy. Pisau tu aq halakn pula di jantungnya hmm tw dh apa aq nk buatkan? yup aq tekan pisau tu perlahan-lahan hingga 5 scm pisau tu masuk ke tubuhnya dan aq tusuk dengan laju hingga tembus ke belakang. Dugupan jantungnya tidak lagi kedengaran hmm dh mati kot.

Aq rehat sekejap dan pergi ke arah kereta aq dan ambil sebotol air mineral dan roti. Aq kembali ke tempat tadi dan dduk berhadapan dngn mayat Farah Anis tu. Hmm dri jauh sikit nampak macam dy senyum haha nice job Iz. Aq pn rehat sekejap dgn minum dan makan air dan roti yg aq bawa tadi. Lunch dngn pemandangan yg creepy huh. walaupun mayat tu didepan aq ja. Tapi aq masih ada selera nak makan ok sbb aq tngah lapar. Lepas habis makan, aq pn kemaskn mayat ru dan masukkn ke dalm plastik hitam.

Aq mulakan pemanduan aq ke rmah Blacky tu. Sampai saja di sana, aq lempas plastik hitam tu di tengah-tengah ruang rumah tu dan aq jerit nama Blacky.

Aq: Woii Blacky!
Blacky: Haa jap jap. ha Apa dy?
Aq: Nah ambik makanan kw ni. Enjoy. *aq lemparkn plastik tu ke arah dy dan masuk ke bilik*
Blacky: ??? ohh bdak ni. hah bagus² cpat dy buat kerja. aq suka. Tapi belum selesai Iz.*smirk*

Di bilik
Hmm mengantuknya. Baik aq mandi dlu lpas tu tido. Penat aq buat karya seni dkat muka bdak tu. REST IN PEACE FARAH ANIS. ehh klaw kena bunuh macam tu peace ke? arghh lantaklh kesah plak aq. Aq pn pmasuk ke tamdas dan bersih kn diri. Lepas tu, aq lelapkn mata buat kesekian kali hahaha. Aq tido sbb penatlh weyy.

She's The Silent KillerWhere stories live. Discover now