Bilik aq sekatang ni dipenuhi dngn mayat² yg aq bunuh tadi.Almari barang² aq buka dan terpaparlh barang² berharga aq.
Aq ambil bom masa yg baru je aq order 3 hari yg lepas. bleh tahan.
Sebelum aq ttup almari,aq ambil 2 senjata kegemaran aq dan masukkn ke dlm beg khas.
Mmm pistol tu aq letak kat poket jelh. aq ttup almari dan kluar dri bilik tu. sempit jgalh ada mayat begelimpangan.
aq menuju ke arah biik Uncle Is. dan mngetuk pintu.
Tok Tok Tok!
aq:Uncle?
UI:ehh Izz knapa ada kat sini? bkan Izz kna pegi sekolah ke?
aq:xpenting. Nyawa Uncle sekarang ni yg penting. Jom kita kluar dri rumah ni.
UI: X. Uncle xnk Izz kna bunuh oleh Black nnti.Lgipn bnyak yg tengah menjaga kat bawah tu.
Aq:Pfttt.. Uncle please sejak bila Uncle jadi penakut ni? hmm jngn risau Izz akn protect Uncle okay.Lgipn Izz dh settlekn budak² kat bawah tu. Jom
UI: huhh yelh.Aq dan Uncle Is pn bergerak mula menuruni tangga. sekarang dh jam 9a.m. xlma lgi Si Black tu nk blik. huhh payah btul.
UI:ehh ehh jap. kenapa bilik Izz bau dy kuat sngat ni. Hanyir~
Aq: Uncle nk tngok? jap*buka pintu bilik*
UI:Gosh. seriously Izz. Izz yg buat dorang ni?semua?
aq:*angguk* dh cepat kang Black tu pulang plak.
UI:okok.Sampai ja di pintu utama, aq suruh Uncle jln dlu masuk kereta. aq nak buat sesuatu ni huhu.
Aq:Uncle Tunggu kat kereta dulu ye. Izz nk buat sesuatu dlu.
UI: emm ok. Tpi Izz jngn macam². habis kita nnti kna kjar Black.
Aq:xperlu risau. Black xkn sempat pnya haha.
UI:yelh. cepat sikit tw.
aq:mmmaq keluarkn bom tadi dri beg khas tu. Aq setkn masa dlm 30 minit sbb Black selalu balik jam 9.35+ so. hmm okylh kot.
aq letakkn di di dlm rumah yg hampir dngn pintu utama. oky set. masa berjalan. aq melangkah keluar dri rumah tu dlm mulakn pemanduan ke Cafe kjap. Haus plak
Aq: Uncle,tunggu kat cafe sini kjap ye. Izz nk pgi tngok rumah u kjap. kot²lh Black tu dh balik. oky?
UI:xpyahlh Izz bahaya. nnti Black bunuh Izz.
Aq: kejap je. Bye.Aq kembali mauk ke dlm kereta dan pergi ke rumah banglo tu semula. mcm yg aq jangka. kereta Black dah masuk simpang. In 1 minute lgi dorang akn sampai di rumah tu. rasanya bom aq pn dh nk meletup. aq reversekn kereta aq sehingga rumah tu aq nmpak macm semut. hiks jauh jgalh.
sayang keretalh katakn. aq pn tunggu dan tunggu dan dlm kiraan
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10..BOOMMM!!!
Wuaahhh!! hebat!!👏👏 mcm pertunjukn bunga api!! aq pn turun dri kereta. nk tngok plak rasanya.
aq masuk blik dlm kereta dan aq saja lalu didepan temoat kejadiaan hehe. mmm aq bleh nmpak mayat Black tu hancur separuh. Org² dy yg dlm bilik aq tu dh hancur bekecai.
Ish Ish Ish kesian. Niat kw nk bunuh aq dulukn? hmm tpi sayang, xkesampaian. Hmm Arwah Dulu Jahanam Orangnya.
Aq teruskn perjalann kembali ke cafe tdi.
Skip
Tiba ja di cafe aq pergi ke arah Uncle smbil tersenyum kehemilangan.
UI:Aii senyum mcm menng loteri je.
Aq: ceh apa ni Uncle Izz ada berita gembira nk bgitw.
UI:apa dy!apa dy!
Aq:sabar peminat sabar.
UI:mmm yelh peminat plakkn.
Aq:hehe. Izz nk bgitw yg kita dh bebas dri si Black tu. Tadi Izz keluar tu sbb nk tonton kematian dy lh. hahaha puas Izz rasa.
UI:WHAT!! seriously?! mcm mna plak dy bleh mati?
Aq: er.. hehe Izz tdi pasang bom kat dlm rumah tu. and ngam² meletup waktu Black tu masuk. mm Innalillah
UI:Uncle suka part tu hahaha.
aq:uncle,Izz rasakn cukuplh Izz bwat kerja mcm ni.
UI:aii dh insaf? pelik.
aq:yelh sampai bila Izz nk bunuh irg yg xbersalahkn. Izz rasa Izz nk kerja lh Uncle.
UI: kn Izz mmang tngh kerja jadi pembunuh upahan dibawah yarikat Uncle.
aq:xnk tu kerja haram. Izz nk kerja lain.
UI:Haram lh sngat. Jadi Izz nk kerja apa?
aq:Polis~
UI: WHAT?!! gila ka apa? dh lh bnyak bunuh org. ni last² nk jadi polis. boleh di terima ka Izz nnti.
Aq:ehh ni Izzlh xda siapa yg bleh halang. Izz pnya kes bunuh ni xde siapa yg tahu selain Uncle dan arwah² je. haha
UI: mmm yelh. suka hati kamulh. asal Izz gembira oky*gosok kpala Izz*
aq:tq Uncle...😄
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story