success 2

3.2K 128 1
                                    

Aq pergi ke arahnya,Well dy mengerang kesakitan. Aq pijak perutnya itu dngn kaki dn menekan dngn kuat. Ohh man,dy menangis menahan sakit, what nangis? haha weak.. mudahnya nk hapuskn dy ni. macam mnalh dy boleh dpat pangkat koperal tpi lembik begini.

Aq biarkn dy dlm keadaan terseksa itu. Aq pergi ke arah almari berdekatan dan mengeluarkn sesuatu iaitu..... KAPAK. Aq kembali ke tempat dy dan mengangkat kapak itu ke udara..

Aq:ada message terakhir?
KMA:Aq sayangkan Kw
Aq:what?? kw?? aq knal kw pn x
KMA:huhh..huhh aq.. org yg selalu kacau kw dlu.. huhh.. di kawasan rmah kw 10 tahun dulu.. eerrghh
Aq:ohh tu ja?
KMA: Aq nk minta maaf sbb aq slalu buat kw sakit hati dulu.
Aq:so? ok time's up.. say goodbye to the world!
KMA:Aaarrrghhhhh!!!!!!*jerit kesakitan*

Aq hayunkan kapak tadi ke perutnya sehingga terputus dua. darah terpercik ke muka aq. aq tersenyum sinis sebb darah ni bagaikan hujan yg turun pada hari yg panas.. Tidak cukup itu,aq menghayunkan kapak kembali dan menetak kepalanya hingga hancur tengkoraknya. aq melepaskn geram aq pada tubuhnya aq cincang habis tubuhnya sampai xdpat dikira. aq meletakkn kapak tu di sisi dan menggambil sarung tngn dan plastik hitam. aq memasukkan tubunya yg hancur itu kedalam plastik hitam dan ikat dengan ketat spaya baunya tdak keluar. Aq keluar dri bngunan itu sambil membawa plastik hitam dan masukkn kedalam kereta. Aq pergi ke arah keretanya dan hidupkan enjin dngn kunci yg ditinggalkan aq pandang sekeliling dan melihat sebuah sungai yg dlamnya cukup menenggelamkan lori hmm.. Aq keluar dan cri batu besar.Aq tukar gear nya kpada gear 4 dan aq berdiri di sisi luar kereta. Aq meletakkan batu besar itu yg ckup berat dan berlalu pergi dri situ.

Yup kereta tu memecut laju sendiri ke arah sungai tu dngn Dush tenggelam di telan air.. Aq pergi ke arah kerwta aq dan pergi ke agensi Uncle Is.

Aq sampai ke agensinya lalu keluar dri kereta. aq membuka bonet belakang dan keluarkn plastik hitam itu. Aq bawanya masuk ke dalm dengan mengankatnya di bahu sebb terlalu berat. aq masuk ke bilik Uncle Is dan meletakkn di sisi mejanya di hadapan bodyguardnya.

U

ncle Is:Baby Iz boleh x klaw masuk tu ketuk ke apa ni main terjah je. terkejut uncle haihh
Aq: Hihi sory uncle tu ha berat btul tulh x smpat nk ketuk pintu. *pout*
Uncle Is: ??? apa ni? bau~...
Aq:tu lh mangsa baru yg uncle sruh settle..

Uncle Is:* buka plastik* wowowow OoO hebat².. Ni style terbaru ke? sampai hancur nie?
Aq: haah. izz pakai paku and kapak je simple.
uncle Is:oky bagus². Fikri bawa ni keluar
Fikri:oky bos
Aq:uncle iz balik dulu ye penat nie
Uncle Is:hah baguslh tu.. pi mandi sana bau tw x*ttuo hidung*
Aq: Eleh bau konon.. Hah btw uncle tau x yg uncle sruh settle ni.. lembik giler uncle baru iz tendang dh nk nangis. klaw macam tu baik iz pancutkn tayar dy je tadi biar accident masuk jurang.
Uncle Is: Iye? oh haha uncle acah je tu *buat muka innocent*
Aq: hmm.. Bye uncle
Uncle Is:Bye hati²...

Aq keluar dei tempat tu dan mula memandu pulang ke rumah. Aq teringat balik kata² koperal Mohd Amran tadi. betul ka tu dy? atau dy tipu? what ever dy dh mmpus jga pn.. Arghhh penatnya..

She's The Silent KillerWhere stories live. Discover now