Semenjak dri hari tu, aq dh x bunuh org lgi. aq dh jadi good girl hehe..sekarang dh jadi polis. kadang2 aq ketawa dngar cerita kwn sekerja aq yg masih pening memikirkn siapa sebenarnya pembunuh bersiri tu.
Hujung minggu ni aq nk jumpa ibu aq.yelh tu pn sbb ayah yg sruh. dy kata ibu rindukn aq.Aq pn sebenarnya rindukn ibu jga. yelh dh berapa lma xjmpa.
Flashback
Aq mimpi ayah tadi. dy ukirkn senyuman dkat aq and dy kata...ayah:Izz, ayah bangga dngn kamu sbb kamu dh berubah jadi lebih baik. kamu dh berhenti membunuh org yg x bersalah.
aq:mmm tq ayah. klaw ayah ada dulu. benda ni pn xkn pernah jadi. Izz xkn bunuh org sbb Izz ada ayah disisi.
Ayah:xpelh Izz benda dh jadi. ha bila Izz nk balik jmpa ibu? kesian dy. Ibu tngah rindukn Izz tu. bakiklh nak..
Aq: yelh. nnti bila ada masa Izz balik jmpa diorang.
ayah: mmm okylh ayah nk. pergi dlu. jaga diri baik².
aq: ayah pn.End flashback
Hidup aq sekarang dh berubah. Dunia aq yg gelap ni dh bertukar cerah. aq pn dh rajin beribadat. dh taubatlh katakn.sekarmg ni aq cuma takut pda tuhan. aq cuba kawal diri aq yg psyko bagai nak matey ni. Aq xbleh nk tngok posu lama² ra mcm nk cocok² ja di perut org.
Hujung minggu
Harini, aq akn jmpa ibu aq. semoga rindu dy dan rindu aq terubat sikit.aq pack baju sbb rasa nk bermalam kat sana beberapa hari.TOK TOK TOK!
aq ketuk pintu rumah dngn sedikit kuat. aq dngar org didlm sdng menuju ke pintu dan pintu itu pn terbuka. Terjengullh kepala ibu ku di pintu.Aq terus memeluknya dngn erat. Dy pn membalas pelukn aq. aq dpt rasakn baju xi bahagian bahu kananku basah. ya Ibu menangis.
aq: Apa khabar ibu? jgnlh nangis. Izzkn dh balik ni.
Ibu: kemana kamu pergi? lama ibu cari kamu tapi xjumpa. kamu sihat ka?
aq: sihat ibu.
ibu: mari masuk. mesti kmu penatkn.
aq:ibu nk tw? Izz dh kerja.
Ibu:Izz kerja jadi apa nak?
Izz: Izz sekarang dh jadi polis.Izz lh yg handle klaw ada kes pembunuhan semua tu.
Ibu: wahh x sangka cita² Izz dri kecik dh tercapai.Izz dh makan?
aq:belum.
Ibu: ha jomlh kita makan. ibu pn bru je siap masak.
Izz: yeyy.. jom!THE END
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story