Stojąc pośród ludzi, a w większości fanek chłopaków w końcu ich zauważyła. Dziewczęta napisały do mnie o akcji którą chcą zorganizować, a ja nie mogłam oprzeć się im. Trzymałyśmy tabliczki na których były napisane nazwiska chłopaków i nazwa zespołu. Wyglądało to tak jakby wielka rodzina odbierała swoje dzieci z wycieczki. Kiedy nagle ich zauważyłyśmy podniosłyśmy nasze banery do góry. Chłopaki od razu nas zauważyli i pomimo niezadowolenia ochroniarz John'a i Max'a zaczęli kierować się do nas. Wyszłam przed szereg i przytuliłam się z każdym po kolei Ashtonem, Lukiem i Calumem, który wyprzedził Michaela.
-A za mną się nie stęskniłaś ? - zapytał z rozbawieniem mój narzeczony, a za sobą usłyszałam jak cała grupa się śmieje oczywiście śmiech Ashton'a się nie zmienił przez te lata. Nie myście sobie.
-Za tobą ? Jakbym śmiała się nie stęsknić ? - zapytałam śmiejąc się.
Miki podszedł do mnie i pocałował, chwilę potem ściągnął torbę ze swojego barku kładąc koło gitary Luke'a. Kucnął, podciągnął mi bluzkę do góry i pocałował mój brzuch.
-Tęskniłem za wami - to mówiąc dotknął mój brzuch i popatrzył się na mnie, nasza fasolka kopnęła w miejsce gdzie chłopak trzymał rękę. Zaśmialiśmy się. - Calum nie odpuści fasolce boiska.
-Zdecydowanie, idź do nich. - powiedziałam gdy wstał i wskazałam na grupę 20- stu dziewczyn.
Uśmiechnął się i zaczął odchodzić, po chwili odwrócił się.
-Kocham cię!
-Ja ciebie też głuptasie - zaśmiałam się
Mężczyzna zniknął w tłumie, po paru minutach zostałam przywołana przez dziewczyny do grupowego zdjęcia. Potem podziękowały mi a niedługo po tym wszyscy siedzieliśmy w naszym samochodzie jadąc do naszego domu.
*Wiem, przepraszam rozdział miał być wczoraj ale padła mi bateria w tablecie. Nadal nikt nie bierze udziału w konkursie ? Rozdział był zaplanowany celowo na taki krótki.. xx*
CZYTASZ
Broken Girl M.C
FanfictionUcieka z powodu braku zrozumienia, czy to nie jest banalne wyjaśnienie? A może strach który miała schowany w sobie, nagle się skumulował i wyszedł na światło dzienne? ---- Zmiana nazwy: ---- 1 Część z Ostatnia Ławka na - Broken Boy...