Exposed relationships

1.5K 104 6
                                    

След като беше заснел клиповете си Юнги обяви публично,че същия месец микстейпът и клиповете ще бъдат пуснати. Феновете бяха на тръни всеки ден. Не знаеха кога ще излязат песните. Някои дори не можеха да спят от вълнение. Широ беше една от тях.

-ШУГА ПУСНИ СИ МИКСТЕЙПА! – приятелката ми натискаше яростно по екрана пишейки туйт. Все още никой не знаеше за връзката ми с Юнги. Решихме да почакаме още малко. Единствените хора които знаеха бяха двамата идиоти и лидера. Те бяха просто досадни. В крайна сметка си признаха ,че знаят от самото начало и просто са се престрували. Простаци.

Седяхме си спокойно на дивана в къщата на момчетата. Навън не беше особено приятно време. Започваше да застудява. Нормално след 2 месеца беше Коледа. Нямаше и как вече да излизаме. Клипът на Y-Teen излезе . Феновете бяха пощурели. Изнесоха интервю , на което бяхме задължени да присъстваме. След това събитие феновете им вече ни разпознаваха, следяха ни. Не можехме да отидем до парка без някое момиче да ни спре за да се снима с нас. Ние сме просто хореографки не идоли. За наше щастие след като споделихме на Monsta Х, те бяха достатъчно мили и бързо се заеха с проблема. След като учтиво помолиха феновете си да ни дадат малко лично пространство , защото с това тяхно действие забавят работата ни , всичко утихна. Можехме да дишаме спокойно.

-Защо ми пишеш в туйтър след като съм до теб Широ? – конфузен Юнги се почеса по главата гледайки как приятелката ми пишеше едно и също нещо в продължение на 5 минути.

-Ще ви спамя докато не пуснеш микстейпът

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Ще ви спамя докато не пуснеш микстейпът. – тя бързо откъсна поглед от устройството в ръцете си гледайки изпитателно русокосия си приятел.

-Ама момиче имай малко търпение. – той се подсмихна. С приятелката ми веднага се спогледахме взимайки телефоните си в ръце. Точно когато грабнах своя видях ,че BigHit са качили клип преди 2 минути. Виждайки името изпищях падайки на пода, бързо свързвайки се към телевизора. Всички ме гледаха объркано. Единствено Шуга знаеше какво става.

My cousin:Park JiminOnde histórias criam vida. Descubra agora