EP 24
Sambungan..
Selepas chanyeol keluar dari tandas.. Chanyeol melangkah pergi ke kelasnya..
Tiba2 langkah chanyeol terhenti apabila seorang yeoja berjalan ke arahnya.. Yeoja itu ialah jihyo..
Apabila jihyo mendekati chanyeol jihyo berkata..Jihyo:tuan chan.. Ni roti*hulur kpd chan*
Chanyeol:*tgk jihyo* *mahu beredar dari situ*
Tiba2 tangan chanyeol dipegang oleh jihyo..
Dan jihyo berkata.Jihyo:tuan chan.. Maafkan saya kalau saya ada buat salah. Sy xtahu wae tuan tiba2 layan saya macam ni.. Tapi apapun.. Sy minta maaf.. *meletakkan roti di tangan chanyeol**beredar dari situ*
Chanyeol:*hanya pandang jihyo pergi**mengenggam roti**senyum*Chanyeol pov
Kau xsalah apa2..aku just nak tgk adakah kau tahan dgn perangai aku.. And aku nak tgk adakah kau cintakan aku atau sebaliknya..
End povSelepas itu chanyeol masuk ke kelas.
.
.
.
.Waktu balik...
Chanyeol mengemaskan buku2nya..selepas itu pergi ke tempat parkir kereta. Chanyeol menunggu jackson dan jihyo.. Tapi mereka xdatang datang.. Chanyeol mengambil keputusan utk mencari mereka di kelas...Apabila chan sampai di kelas jackson n jihyo.. Chanyeol melihat mereka sedang study??
Ya.. Jackson n jihyo sedang study.. Maklumlah.. Minggu depan mereka akan duduki peperiksaan pertengahan tahun.
Tapi..apa yg membuat chanyeol cemburu ialah..kedudukan jackson dan jihyo tersangatlah rapat..dah macam sepasang kekasih sdg study...Chanyeol pun masuk ke kelas itu dan mendekati mereka berdua..
Dan chanyeol menegur mereka..Chanyeol:ehem..
Jackson n jihyo:*berpaling*
Jackson:ah chan hyung..
Jihyo:*senyum kat chan*
Chanyeol:cepat lah.. Xnak balik lagi ker? And korang buat apa ni?
Jackson:oh. Kitaorang tengah study ni.. Kan minggu depan dah nk exam.. Lagipun jack kan baru pindah kat sini so kena belajar pelajaran yg dah lepas dgn jihyo..
Chanyeol:kat rumah jelah..
Jackson:hah.. Betul ugak.. Jihyo.. Kita belajar yg ni malam ni nak?
Jihyo:boleh jer jackson.. *senyum*
Chanyeol:what? Jackson? Hey jihyo.. Kau xboleh.
Jackson:xpa hyung.. Dia kan maid hyung.. Bukan maid jackson and umur kami sama.. So apasalahnya dia panggil jackson jer kan.. Dahlah jom balik.. Jom jihyo*tarik tangan jihyo*
Jihyo:*pandang chan**ikut jackson*
Chanyeol:*senyap**ikut jackson n jihyo dari belakang*Selepas itu mereka masuk ke dalam kereta..
Dalam kereta..
Chanyeol:yah jackson.. Duduk kat seat depanlah..
Jackson:alah takpalah.. Jack nak berbual dgn jihyo ni..
Chanyeol:kat rumah pun boleh kan?.
Jackson:kat rumah dah xboleh..
Chanyeol:wae?
Jackson:yelah.. Dia kan maid hyung.. Pasti hyung suruh buat macam2..so xda masa jack nak cakap dgn jihyo..
Jihyo:takpalah jackson.. Awk duduk lah kat seat depan.. Kesian kat tuan chan...
Jackson:tapi.. Awak..
Jihyo:takpa.. Kita cakap kat rumah..
Jackson:erm yelah.. *tukar dan duduk di seat depan*
YOU ARE READING
📝DIARY OF AN UGLY📝•PCY• ✔
RomanceSINOPSI AND WATAK Song Ji Hyo - seorang yeoja yang berumur 21 tahun dan mempunyai rupa yang sangat hodoh (taklah hodoh sangat just jerawat yg banyak) - mempunyai hati yang baik dan ikhlas - suka berkawan dan mudah menyanyagi seseorang - tinggal...