❤DIARY OF AN UGLY❤

2.1K 166 32
                                    

EP 19

Sambungan.

Jihyo:hanbin.. Wae kita berhenti kat sini?
Hanbin:saja.. Bosan.. *pandang jihyo*
Jihyo:cepatlah hantar aku balik.. Aku ada kerja lepasni..
Hanbin:kerja apa? Layan chanyeol sunbae?, *pandangan sinis*
Jihyo:apa yg kau merepek ni hanbin?
Hanbin:wae? Kau ingat aku xtahu yg kau ni maid peribadi chanyeol subae?!
Jihyo:macam mana kau tahu?
Hanbin:ah.. Yg tu xpenting.. Apa yg penting sekarang ni.. Sudi tak kau terima aku as a bf kau?
Jihyo:hanbin! Aku xfaham!! Dah hantar aku balik!!
Hanbin:wae nak balik awal sangat..? Marilah teman aku.. *usap pipi jihyo*
Jihyo:*tepis tangan hanbin*apa kau ni!! Dah hantar aku balik! *nak menangis*
Hanbin:shush*usap pipi jihyo*jangan menangis.. Saya ada kat sini..
Jihyo:wae kau buat aku macam ni.. *menangis*
Hanbin:kau nak tahu kenapa?!, kau ingat tak dulu masa kat us?
Jihyo:hah! *takut*
Hanbin:masa kat us kau tolong seorang lelaki yg kena buli dulu.. Ingat? Kau tolong aku kan..
Jihyo:aku xingat..
Hanbin:wae kau xingat!! Aku ingat kau tapi kau xingat!! Wae!??!
*tarik rambut jihyo*
Jihyo:argh.. Appo!! Lepaslah!!
Hanbin:aku xkan lepas kalau kau xingat aku!
Jihyo:ok2..a-aku ingat... Pleaselah.. Lepas! Sakit!
Hanbin:*lepas rambut jihyo*good. Kau tahu tak aku dah lama cari kau. Bila aku dah jumpa kau ni aku nk kau jadi gf aku.. Lepastu kita kahwin, lepastu kita ada anak.. Kita akan jadi keluarga yg bahagia. Saya janji..
Jihyo:aku baru kenal kau! Aku xtahu pun siapa kau.. Pleaselah..
Hanbin:walau macam mana sekalipun! Kau kena terima aku!!! *mencium bibir jihyo secara paksa*
Jihyo:no!! Chanyeol!!!!!

Ya.. Ketika ini jihyo hanya menyebut nama chanyeol.. Jihyo tidak tahu kenapa nama chanyeol dipilihnya utk diminta tolong..
Jihyo menangis .... Hanbin tidak peduli dgn tangisan jihyo.. Hanbin hanya mahu jihyo menjadi miliknya..
Jihyo berkata dalam hati.

Jihyo pov
Chanyeol!! Tolong saya!saya perlukan awak sekarang.. Jjebal!
End pov

Tiba2 hanbin berhenti mencium jihyo kerana seseorang telah menariknya keluar dari kereta..
Orang itu memegang kolar hanbin dan menolaknya ke dinding... Selepas itu org itu menumbuk muka handsome hanbin.. Orang itu berkata..

??:berani kau sentuh jihyo!!! Kalau kau nak sentuh dia kau kena langkah mayat aku dulu!!

Orang itu menumbuk hanbin lagi sekali.. Akhirnya org itu melepaskan hanbin.. Hanbin rebah ke tanah.. Hanbin cuba utk bangun dan mengelap darah yg keluar dari bibirnya.. Hanbin hanya memberi senyuman sinis kpd org itu.. Dan hanbin berkata..

Hanbin:hah! Hero dah sampai!! Hey chanyeol sunbae.. Utk pengetahuan kau.. Jihyo milik aku sorang jer!
Chanyeol:oh yeke? Aku tgk xda pun kat badan dia nama kau.. Huh!
Hanbin:aku dah kiss dia.. So dia milik aku.. !!she is mine!!!
Chanyeol:nope!! Dia milik aku!!
Hanbin:what!? Hah! Adakah aku salah dengar!? Setahu aku.. Kau yg selalu keji n buli dia.. Now macam mana kau kata dia milok kau!!! And aku rasa jihyo pun bencikan kau!!! Hahhaha!.
Chanyeol:dasar psycho!! *chanyeol menumbuk muka hanbin*

Hanbin sekali lagi rebah ke tanah.. Tapi hanbin tidak dapat bangun kerana badannya terlalu sakit... Selepas itu.. Chanyeol cepat2 membuka pintu kereta di tempat jihyo duduk.. Apabila chanyeol membuka pintu, jihyo memeluknya erat dan berkata..

Jihyo:tuan.. S-saya takut*peluk chanyeol*
Chanyeol:*balas pelukan jihyo*jgn takut.. Saya ada dgn awak.. *usap belakang jihyo*
Jihyo:jangan tinggalkan saya.. Jjebal*menangis*
Chanyeol:ya saya xkan tinggalkan awak.. Dah jom kita balik..
Jihyo:h-hanbin?
Chanyeol:takpa.. Biar dia kat situ.. Esok sy akan pastikan yg dia xkan jejak diri dia lagi kat sekolah tu..
Jihyo:gomawo...

Chanyeol memapah jihyo masuk ke dalam kereta..

Chanyeol memandu kereta pulang ke rumah..

Setelah sampai di rumah chanyeol memapah jihyo masuk ke dalam rumah.. Tapi jihyo pelik.. Rumah siapa ni?
Jihyo menanyakan chanyeol..

📝DIARY OF AN UGLY📝•PCY• ✔Where stories live. Discover now