❤DIARY OF AN UGLY❤

2.3K 161 13
                                    

EP 13

Sambungan..

Pukul 3 pagi..

Chanyeol tersedar kerana terkejut dgn suara jihyo... Apabila chanyeol bangun dan mendekati jihyo.. Chanyeol melihat jihyo bermimpi dan berkata..

Jihyo bermimpi..
Jihyo:omma, appa..! Wae tinggalkan ji.. Ji rindu omma, appa.. Wae? Omma!!

Chanyeol yg panik dgn suara jihyo yg menjerit... Chanyeol memanggil jihyo..

Chanyeol:eh.. Kau kenapa ni?,
Jihyo:*bermimpi*omma jangan tinggalkan ji!! Hidup ji susah!, ji selalu dikeji! Omma! Appa!!

Chanyeol tersentap dgn kata2 jihyo.. Chanyeol rasa bersalah.. Chanyeol pun menenangkan jihyo..

Chanyeol:*pegang pipi jihyo*hey2..bertenang... Kau jangan macam ni.. Xda siapa yg tinggalkan kau.

Jihyo kembali tenang.. Selepas itu jihyo tidur...

Chanyeol menatap muka jihyo..

Chanyeol pov
Aku rasa bersalah sangat2..kau dah banyak tolong aku. Gomawo.. Aku akan balas balik.
End pov

Chanyeol mengangkat jihyo dgn cara bridal style.. Dan meletakkan jihyo di atas katilnya.. Selepas itu chanyeol tidur di tepinya.. Di atas katil yg sama..

Lama kelamaan mata chanyeol mulai terasa berat.. Akhirnya chanyeol tertidur..

Pukul 7 pagi...
Jihyo terasa ada satu lembaga menindihnya. 
Jihyo berkata dalam hati..

Jihyo pov
Aduh.. Benda apa yg tindih aku? Xkanlah hantu kot.. Dah pagi ni.. Xpa, aku try tolak..
End

Jihyo menolak lembaga itu..

Bukk...

Bunyi benda jatuh..

Jihyo mengintai benda yg jatuh dari bawah katil.. Alangkah terkejutnya jihyo bila melihat chanyeol yg sedang menggosok punggungnya yg sakit..

Jihyo:t-tuan chan?
Chanyeol:eh.. Kau kenapa tolak aku!? Sakit tau tak!!
Jihyo:lah.. Dah tuan pergi tindih sy tu kenapa? And jap.. Ni bilik tuan ker?
Chanyeol:yelah.. Bilik sapa lagi?
Jihyo:*terkejut**memegang badan*pheww.. Mujur ada baju lagi kat badan..
Chanyeol:*bangun*wae? *mendekatkan muka kpd jihyo*kau ingat kita buat apa2 ker? *smirk*
Jihyo:aniy*mengundurkan diri ke belakang*

Jihyo mengundurkan badannya tetapi malangnya almari menyekat pergerakannya.. Jihyo tidak boleh lagi brgerak kebelakang..

Chanyeol mendekatkan lagi ke arah jihyo.. Chanyeol menahan dari jihyo pergi dgn meletakkan tangannya di antara jihyo..
(Cth macam ni 👇)

 (Cth macam ni 👇)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jihyo terkejut.. Jihyo pun berpaling ke arah muka chanyeol.. Jihyo memandang muka chanyeol... Muka chanyeol ketika itu serius...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
📝DIARY OF AN UGLY📝•PCY• ✔Where stories live. Discover now