EP 25
Sambungan..
Chanyeol:please. Jangan buat hati saya sakit utk kali kedua.. *peluk jihyo*
Jihyo:s-saya ada sakitkan hati tuan ker? *dalam dakapan chanyeol*
Chanyeol:awak rasa.?*mengeratkan pelukan*
Jihyo:tuan.. Lepaskan saya boleh? Saya lemas lah..
Chanyeol:boleh tak awak diam? Saya nak kedudukan kita ni sampai pagi esok..
Jihyo:n-nae.? Tapi tuan..
Chanyeol:*pandang jihyo*
Jihyo:*pandang chanyeol*Chanyeol mula mendekatkan mukanya ke muka jihyo... Sekarang muka mereka hanya 2cm dekatnya.. Jihyo tidak meronta malah menutup matanya.. Sikit saja lagi bibir mereka mahu bersentuh .......
She got me going crazy woo~
Wae simjangi twinni woo~Telefon jihyo berdering.. Automatik chanyeol melepaskan pelukannya dgn jihyo... Jihyo cepat2 bangun dan menjawab panggilan..
In call.
Jihyo:yobeseyo.. Ahh bora yah..
Bora:sorry aku baru telefon kau. Aku sibuk kat sini.. Esok kita berbual lagi eh.. Aku telefon kau ni pun just xnak kau risau jer..
Jihyo:ahh nae...
Bora:wae kau ni? Xsihat ker?
Jihyo:a-aku sihatlaj.. Dahlah kita cakap esok eh. Nanti aku call kau takpa..
Bora:oklah.. Annyeong..
Jihyo:nae..
End call.Jihyo menutup telefonnya. Jihyo dgn kekoknya meminta masuk ke bilik dari chanyeol
Jihyo:erm t-tuan chan.. Saya masuk bilik dulu boleh?
Chanyeol:*.mengangguk*and gomawo sbb tolong saya..
Jihyo:nae..Jihyo keluar dari bilik chanyeol..
Jihyo menutup pintu bilik chanyeol.. Selepas itu jihyo memegang pipinya dan berkata..
Jihyo:ahh.. Wae pipi aku ni....dia peluk aku? Oh my*happy*Selepas itu jihyo masuk ke biliknya..
Apa yg jihyo tidak tahu, ada seorang namja memerhatikannya dari tadi.. Org itu ialah jackson..
Jackson pov
Dia suka chan hyung ker? Adakah chan hyung pun suka kat jihyo?
End povJackson mengeluh dan masuk ke biliknya..
.
.
.
Situasi jihyo.Apabila jihyo masuk ke biliknya. Jihyo duduk di meja belajarnya. Jihyo menulis dalam diarynya..
Hi diary.. Kau tahu tak.. Tuan chan peluk aku and dia cakap jangan sakitkan hati dia utk kali kedua.. Apa maksud dia eh..? Ahh tadi sikit lagi aku n dia nak.. *malu* hehe.. Diary malam ni aku nak jujur ngan kau. Dulu aku xfaham maksud hati aku bila bersama dgn tuan chan.. Tapi sekarang aku dah faham.. Aku dah jatuh cinta dgn tuan chan.. Aku rasa selamat n selesa bila bersama dia... Adakah tuan chan ada hati pada aku? Pasti tak kan.. Yelah aku kan maid dia.. Urmm xpa yg penting aku cintakan dia..oklah diary.. Aku nak tidur dulu.. Annyeong..
Jihyo menutup buku diarynya. Dan meletakkan di atas meja..
Selepas itu jihyo merebahkan badannya di atas katil dan tidur..
S
K
I
PKeesokannya..
Pagi..
Jihyo bangun dan masuk ke tandas utk mandi..
Selepas mandi jihyo memakai bajunya utk ke kolej..Setelah siap.. Jihyo pergi ke bilik chanyeol utk menjenguk keadaan chanyeol..
Jihyo memulas tombol pintu dan menjengukkan kepalanya ke dalam bilik chan.. Jihyo melihat chanyeol yg masih tidur nyenyak... Jihyo mendekati chanyeol dan mengejutkan chanyeol..
YOU ARE READING
📝DIARY OF AN UGLY📝•PCY• ✔
RomanceSINOPSI AND WATAK Song Ji Hyo - seorang yeoja yang berumur 21 tahun dan mempunyai rupa yang sangat hodoh (taklah hodoh sangat just jerawat yg banyak) - mempunyai hati yang baik dan ikhlas - suka berkawan dan mudah menyanyagi seseorang - tinggal...