~Fiene~
Tim had voorgesteld om met z'n drieën naar het zwembad te gaan. Ik vond het helemaal goed, want ik was nog steeds helemaal in de wolken van zaterdagavond. Nu zijn we op weg in de auto van Tim naar het zwembad. Ik had met Lise en Emma een nieuwe bikini gekocht. Hij is babyblauw en zit perfect. Tim rijdt de parkeerplaats van het zwembad op en parkeert zijn auto in een parkeervlak die net vrijgemaakt is door een andere auto. Aan de balie kopen we drie kaartjes en de jongens gaan naar de kleedkamer voor de jongens en ik naar die van de meisjes. We hebben afgesproken om voor de kleedkamers op elkaar te wachten. Als ik klaar ben met omkleden loop ik naar ons afspraakpunt. Daan en Tim staan al klaar. O my goodness, Daans sixpack. Daan draagt een simpel zwembroek die wit is met zwarte verticale en horizontale strepen erop. 'Hey, ik ben er! Zullen we gaan zwemmen!' vraag ik ze enthousiast. Ik heb hier zo'n zin in! 'Ja is goed, maar eerst jij!' Tim duwt me het water in. Ik val er met een klein gilletje in. 'Ik krijg je wel, Tim Jansen,' schreeuw ik hem quasi-boos achterna. Ik ren op Tim af en probeer hem het water in te gooien wat me uiteraard niet lukt. Integendeel zelf ik val voor de tweede keer deze middag in het zwembad. Dit keer niet door Tim maar door Daan. 'O dus jullie spelen onder één hoedje. Wisten jullie dat dat super flauw is!' roep ik, als ik weer boven water kom. Daan lacht naar me en springt dan met een perfecte sprong in het water. Opeens wordt ik plots in het water getrokken door een hand. Het is Daan die me naar beneden getrokken heeft. Boos sla ik op zijn borst, als we weer boven water komen. 'Jullie durven wel tegen meisjes, hé' fluister ik hem hees in zijn oor, terwijl ik dit in zijn oor fluister bijt ik zacht in zijn oorlel. Daan had dit niet aan zien komen en schrikt daar van. Waardoor hij met een vaart door mij naar beneden het water ingetrokken wordt. Op dezelfde manier, als dat hij dat gedaan had. Proestend komt hij boven water. 'Je durft wel, hé. Maar je durft zeker niet in die glijbanen.' Hij wijst de glijbanen aan die aan de andere kant van het zwembad staan. Verschrikt kijk ik naar de glijbanen. Ik heb een pesthekel aan glijbanen en dat weet Daan en daarom gebruikt hij dat juist net om mij te irriteren. 'Oké dan kom op!' Ik ren voor hem uit naar de glijbanen. Hij rent lachend achter me aan. Ik sluit me aan aan de rij. Ik voel Daans aanwezigheid achter me. Hij leunt zich een beetje mijn kant op en fluistert hees: 'Jij hebt er zin in!' Ik draai me om en kijk hem lachend aan. 'Wie gaat als eerste?' vraag ik hem. 'Wat vind je ervan als we samen gaan?' vraagt hij me met een ondeugende grijns. 'Mag dat wel?' vraag ik hem onzeker. 'Durf je niet?' vraagt hij geamuseerd. 'Natuurlijk wel!' We zijn aan de beurt en we gaan zitten. We wachten totdat het stoplicht op groen springt. Het stoplicht kleurt groen, als teken dat we mogen gaan. Daan zet ons af. Het is een heerlijk gevoel zo in zijn armen. Ik leun een beetje naar achteren en kijk hem aan. Zijn prachtige, blauwe ogen kijken mij aan. Ik krijg een warm gevoel vanbinnen. Die ik nog nooit gevoelt heb bij een jongen. Het is veelte snel voorbij voor mijn idee, maar ik heb ook weer geen zin in de inmiddels lange rij te staan. Dus we zoeken Tim weer op. We zien hem samen met een meisje praten. Ik heb haar nog nooit gezien. We naderen het meisje en Tim. Als Tim ons opmerkt. Neemt hij afscheid van het meisje en loopt onze kant op. 'Hee maat lekker fixen,' lacht Daan. 'Ja joh, altijd!' lacht Tim sarcastisch. 'Nee, het was een meisje uit mijn klas, waarmee ik samen een verslag moet maken.'
~Daan~
Geërgerd pakt ik m'n iPhone en zet de wekker af. Ik lag net zo lekker te slapen. Met tegenzin stap ik uit bed. Snel pak ik een setje kleren en m'n ondergoed van Calvin klein. En loop naar de badkamer. Ik neem gauw een douche en trek daarna mijn kleren aan. Ik doe met moeite mijn haar een beetje in model. Ik trek een sprintje naar beneden. Ik ben hartstikke laat. Fiene en Tim zijn net van plan om weg te gaan als ik de kamer binnen kom. Snel pak ik een appel van de fruitschaal en trek gauw mij Nike airs aan. Vandaag neem ik maar de motor snel zet ik mijn helm op en rees er vandoor. Nu denk je vast, Waarom boeit de bad boy nou of hij wel of niet te laat op school komt? Nou als ik nog één keer te laat kom mag ik niet meer meedoen met de gymlessen -omdat ik de gymlessen zo leuk vind- Wat een stomme regel van school. Op school aangekomen zijn de gangen al leeg. Ik scheld een heel serie scheldwoorden en kijk gauw op m'n iPhone. Ik zie dat ik zeker zo'n vijf minuten te laat ben. Dat is niks vergeleken gisteren toen was ik twee hele lessen te laat. Ik loop door de verlaten gangen naar het lokaal, waar ik eigenlijk al in moest zitten, en klop aan. Ik ontmoet dertig verbaasde gezichten één ervan kijkt mij boos aan meneer Staphors (ik vind zijn achternaam trouwens echt vreselijk. Hij is vreselijk.) natuurlijk. 'Heb je een te laat briefje bij je meneer Meyer.' K*t dat ben ik natuurlijk vergeten. Nu moet ik helemaal naar beneden lopen om een briefje te halen. Ik loop met een chagrijnig gezicht het lokaal uit. Ik haal gauw een te laat briefje. En loop weer richting het gehate lokaal van meneer Staphors. Onderweg kom ik Fiene tegen. 'Hey, schatje.' Ze kijkt op en kijkt me aan. 'O hoi Daan waar kom jij vandaan.' Vraagt ze me. ''K moest een telaatbriefje halen ik was maar vijf minuten te laat.' Ik zette extra druk op het cijfer vijf. 'Da's balen.' Zegt ze me. 'Dat is k*t.' 'Nou tot ziens. ''k zie je thuis wel. houdoe.' 'Houdoe, liefje.' Met die worden loop ik richting het volgende lokaal.
JE LEEST
Love Hurts 1&2 (Voltooid) 15+
Teen Fiction!Wordt binnenkort herschreven! Deel 1: Fiene (16) zit in haar derde jaar van de havo. Ze is verliefd op Daan (18). De bad boy van de school. De jongen die altijd maar weer flikflooit met elk meisje dat hij ziet. Maar iets wat niemand verwacht is dat...