deel 15

69 20 0
                                    

^Daans kleren^

~Daan~

'Hey schatje. Zullen we vanavond iets leuks doen. Wij samen.' Ik aai over een onschuldig gezichtje van een dom blondje *ik heb niks tegen mensen die blond zijn* Ik weet haar naam niet eens. Ze is zo dom om hier in te trappen. Natuurlijk wil ik haar niet. Nou ja ik wil haar voor een nachtje maar meer niet. Ik ben weer helemaal terug. Ik ben weer de baas hier. Ik had even een tijd van zwakte. Maar nu ben ik twee keer zo hard terug. Ik ga met meer meisjes naar bed dan ooit tevoren. In die weken heb ik er tig gehad. Het begon met eentje en daarna werd het er steeds meer. Ik heb elke dag een nieuwe. Soms zelfs twee per dag.

Ik loop samen met dom blondje naar m'n nieuwe BMW. Ik heb 'm net een week. Het is een pracht van een ding. Hij zit en rijd geweldig. We rijden samen naar m'n appartement. Jaja, ik heb een appartement van m'n ouders gekregen. Zo'n luxe appartement met echt van alles. Van smarttv's tot een sauna. Overal is aan gedacht. Het is best groot vergeleken een (normaal) appartement. Ik loop naar m'n slaapkamer. Dom blondje volgt me op de hielen. We gaan op m'n bed zitten. 'En waar heb je zin in, babe?' Ze giechelt wat onnozel maar zegt niks. 'Wil je met me een pleziertje, babe.' Ze giechelt alweer onnozel maar knikt wel. Ze knikt voorzichtig. 'Is dit je eerste keer, babe.' Probeer ik zo min mogelijk spottend te zeggen. Ze knikt voorzichtig en durft me niet aan te kijken. Ik pak haar kin vast en draai haar hoofd zo dat ik haar in haar ogen aan kan kijken. 'Dat hoeft niet babe. We zullen het zachtjes doen.' Ze knikt, nog steeds zenuwachtig maar wel een stuk minder. Ik trek m'n shirt uit. Dom blondje gaat vol verbazing en met een begerige blik over me ontbloot bovenlichaam. Ik begin aan de knoopjes van haar bloesje. Waarom duurt dat altijd zo lang? Uiteindelijk is die stomme bloes uit en gooi ik 'm in een hoekje van de kamer. We trekken allebei onze broek uit.

En de rest bespaar ik jullie

Ik word wakker. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen. Ik voel iemand naast me bewegen. Ik kijk naar het meisje dat naast me ligt. Straks komt het mooiste stukje, als ze wakker wordt, dan ga ik haar keihard dumpen. Ze beweegt nog een keer en kijkt verbaasd om zich heen. Dan ziet ze mij en ik zie soort van angst in haar ogen flikkeren. Ze blijft me steeds maar aankijken. Totdat ik haar bot zeg: 'Hoepel op als je toch alleen maar naar me kan staren.' Ze schrikt en springt uit bed. ze kleed haar snel aan. Ze is al bij de deur ze gaat bijna weg. Maar ze aarzelt toch en draait zich om richting mij. 'Hebben wij ehm...' Ik kijk haar aan. Meent ze dit nou, als je wakker word en bij mij in bed ligt dan hebben we zeker geneukt en echt niet alleen maar geslapen. Tenzij je een jongen ben dan. Al doe ik dat nooit. Dat vind ik gay. 'Wat denk je wat je anders bij mij in bed deed.' Ze kijkt me sprakeloos aan. 'Hoepel nou maar op.' Ze kijkt me ontzet aan. 'Maar... ik dacht... dat wij,' begint ze aarzelend. Ik lach vreugdeloos. 'Wat dacht je niet. Dat wij een... nee. Ik doe niet aan lange relaties, aan überhaupt relaties.' Er stromen tranen over haar wangen. 'Waarom doe je dit.' Ik zucht diep. Een moeilijk meisje. 'Ik ben zo, schat. Maar hoepel nou maar op voordat ik je eruit trap.' Ze weet niet hoe snel ze weg moet zijn en rent weg. Klaar. Ik kijk even naar de tijd en zie dat ik over een kwartier op school moet zijn. Moet zijn als ik op tijd wil zijn, maar dat is niet zo. Rustig pak ik een setje kleding dat bestaat uit een simpel wit shirt waar mijn spieren goed in uitkomen en een zwarte broek met gaten erin. Ik loop naar de keuken en maak een kommetje met muesli voor mezelf klaar. Ik eet het met grote happen op. Ondertussen kijk ik een beetje op insta en WhatsApp. Als ik klaar ben app ik de boys dat ik eraan kom en of ze naar onze vaste plek willen komen. Die plek is niks bijzonders. Het is een gewone parkeerplaats. Maar dat is onze vaste plek om op elkaar te wachten. Ik trek me leren jack aan en pak mijn autosleutels. Ik heb hier maar een auto geparkeerd staan maar thuis heb ik een stuk of tien staan. Ik loop naar mijn BMW en stap in. Onderweg naar de parkeerplaats word ik gebeld ik neem op.'Hey kom je eraan. We staan klaar,' zegt Ryan. 'Is goed, man ik kom eraan,' antwoord ik. Ik leg op. En rijd harder dan toegestaan is door de straten richting de parkeerplaats. Als ik bij de parkeerplaats aankom zie ik iedereen al staan. Ik stap even uit mijn auto. En stap op mijn maten af ik geef ieder een bro-hug. We stappen daarna weer in onze auto's richting school. Aangekomen staart iedereen ons aan. De jongens met een jaloerse blik of een blik vol ontzag en de meisjes met een verlangende blik. Ik sta een beetje te kijken naar een paar meisjes die ik eventueel vandaag kan nemen. Dan opeens komt er een zwarte Ferrari de parkeerplaats opgereden. Er stappen twee mensen uit het zijn Jasper en Fiene. Fiene ziet er net zo als altijd mooi en lekker uit. Ja en Jasper ziet er net zo arrogant uit als altijd. Iedereen vindt hun een prachtig paar. Iedereen. Behalve ik en mijn vrienden. Wij haten Jasper. Hij is soort van onze concurrent bij de meisjes. Ik haat hem het ergste. Ik haatte hem heel mijn leven al van de kleuterschool tot nu. Ik haat hem nu nog erger dan vroeger. Hij heeft gewoon mijn meisje afgepakt. Hij heeft haar ingepalmd toen ze mij heeft zien zoenen met Alexis. Ze had tranen in haar ogen en rende toen naar buiten (als ik me vriend moet geloven die alles gezien heeft.) toevallig stond Jasper daar en troostte haar. En iets meer dan een week later hadden ze iets. Ik had me groot gehouden tegenover mijn vrienden. Maar iets wat niemand weet is dat ik toen wel kon janken -en heb gedaan ook- en nu nog steeds, om Fiene. Ik kijk haar na. Damn, wat is ze weer knap. Haar mooie lange benen. En dat lieve gezichtje. Ze hoort helemaal niet aan de zijde van zo'n..., zo'n jongen als Jasper. Hij is niet goed voor haar. (Oké ik geef toe ik ben ook niet goed voor haar.) Ik ga alles eraan doen om ze uit elkaar te drijven. Dit verdient Fiene niet. Fiene verdient een jongen die aardig, betrouwbaar en respectvol is en met haar omgaat. Dus géén Jasper.

Fiene

Het is pauze. Ik zie het vriendengroepje van Lance. Met uiteraard Lance. Ik stap op ze af. Ze kijken me vervreemd aan. Ik gun ze geen blik en stap op mijn doelpunt af. 'Zo dus jij hebt met Lize mijn vriendin.' Zeg ik zo nonchalant mogelijk. 'Ja.' Zegt hij nog niet begrijpend welke kant het op zal gaan. 'Doe haar geen pijn, alsjeblieft. En kan je dat niet, blijf dan met je vieze poten van her af. Ze is het niet waard.' Ik kijk hem nog even doordringend aan en loop daarna, hem achterlatend met die woorden, weg. Ik kijk om me heen of ik misschien Jasper zie. Ik zie hem nergens. Ik loop richting de toiletten en wat ik daar aan tref, gaat mijn vermogen te boven.

cliffhanger! hoe zal het aflopen. bedankt voor het lezen.

miss

comment?

vote?

zal lief zijn. love y'all







Love Hurts 1&2 (Voltooid) 15+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu