~Daan~ (aangekomen bij het hoofdkwartier)
'Dus, waarom jullie hier zijn...' begin ik. Iedereen kijkt me geïnteresseerd aan. De ene jongen ken ik beter dan de andere, maar ik vertrouw ze. Ze zijn goeie gasten. 'Het zusje van Tim, Fiene, is ontvoerd. En ik heb al zo'n idee wie hier achter zit,' vertel ik ze. Ik slik even de brok die ondertussen in me keel gecreëerd is weg. Ik wist niet dat ik zo'n pussy geworden was... 'Jairo Juliano Justino Pérez beter bekend als Jasper de pooier,' vertel ik met afschuw die goed door mijn stem te horen is. Ik hoor ineens allemaal geroezemoes van jongens die elk hun mening hierover geven. 'Maar jullie waren toch een soort van vrienden?' vraagt ene jongen die ik maar half ken, ik geloof dat hij iets van Alano heet. 'Wáren, ja. Totdat hij te ver ging en ik gevoelens kreeg voor...' ik voelde de tranen weer opkomen toen ik dat zei. Met gespleten ogen keek ik hem aan om mijn gevoelens die in mijn ogen, mijn blik te vinden waren niet te uiten. Iedereen kent mij als De bad boy zonder genade, zonder gevoelens, dat elk meisje naar bed neemt. De jongen zonder een lange, überhaupt een relatie. 'Ehm never mind... Ik moet jullie wat zeggen. Fiene en ik hadden een relatie, toen die stuk liep had ze met Jasper. Misschien wisten jullie dat al. Hij weet dat ze best wel wat voor mij betekent,' Ik slik maar ga toch verder. 'Ik was, misschien nog wel ben Jasper een meisje verschuldigd. Waarom, is een lang verhaal dus dat skippen we maar effe. Dus ik heb zo'n idee dat Jasper Fiene heeft en haar dan gaat gebruiken als... ja, jullie snappen me wel. We moeten dus alle stripclubs afstruinen om haar te vinden. Ik denk dat het, het handigst is als we in groepen gaan, van 2 á 3 man, zodat we elkaar kunnen helpen. En niet alleen staan als er iets gebeurt,' iedereen knikt begrijpend en instemmend. 'Dus wie wilt meehelpen?' Gelukkig steekt iedereen zijn vinger op. 'Chill, wanneer beginnen we...'
~Fiene
Er wordt op de deur geklopt, Jasper komt binnen gelopen met een pedo-grijns op zijn gezicht geplakt. 'Hey schoonheid hoe gaat het? Lekker geslapen?' Ik lach vreugdeloos. 'Waarop, waarop zou ik moeten geslapen hebben. Op de vloer gezellig bij de ratten. Nee dank je,' snauwde ik hem toe. En dan die lach van hem ook, als ik sterk was had ik 'm eraf geslagen. Maar helaas voor mij is dat niet zo. 'Geen dank hoor, was maar een kleine moeite,' zegt hij met weer die grijns op zijn gezicht. Met een van woede getrokken gezicht kijk ik hem aan. 'Hey, rustig aan girl ik maakte maar een grapje. Heb je trouwens zin in vanavond?' vraagt hij me. Wat denkt hij zelf, ik wil en zal nooit vrijwillig een speeltje van mannen willen zijn. Ik stuur hem een dodelijke blik toe, als blikken konden doden pff dan was hij morsdood. Het is duidelijk bij hem aangekomen, want hij begint over iets anders. 'Hier, je kleding.' hij drukt een stukje stof in mijn handen. Pff, kan het nog bloter. Ik pak het met een vies gezicht van hem aan. 'Trouwens, ik kwam Daan vandaag toevallig tegen. Ik vroeg hem of hij je miste. Hij zei, schrik niet, dat hij het wel rustig zonder jou om zich heen vond. En dat hij het niet verkeerd vond om jou een keertje hard te nemen. Dat wilde hij altijd al. Als Alexis hem toen niet gezoend had dan had Daan zeker eerder met jou het bed gedeeld en je daarna als grof vuil buiten gezet, net als hij bij ieder ander gedaan zou hebben. Je bent niks waard, volgens hem. Maar voor mij ben je wel veel waard. En dat ga ik binnenkort wel merken aan mijn bankrekening. Want jij, Fiene bent prachtig en lekker. Perfect voor in bed! Zou ik dat maar eerst gaan testen voor ik je naar MIJN stripclub breng. Ik ben namelijk rijk,' hij gaf me een knipoog. Ik keek hem vies, maar ook een beetje gebroken aan. Jasper stond op, hij zat namelijk op de stoel die in de kamer staat, en liep de kamer uit. Zou het Daan echt niet schelen dat ik weg was, of verzon Jasper dat allemaal maar, zo piekerde ik een tijdje. En viel uiteindelijk in slaap op de grond, gezellig met de ratten.
(paar uurtjes later)
Ik voel dat ik zachtjes door elkaar geschud wordt, en ik hoor een stem dat "schoonheid" fluistert. Vermoeid open ik me ogen, om daarna in de ogen van Jasper te kijken. Ik laat een geërgerde zucht horen. Waarna hij met zijn ogen rolt. Opeens krijg ik het te heet, nu hij zo boven me hangt -hij is niet meer dan 5 cm van mijn gezicht verwijderd- 'Ga van me af,' snauw ik hem toe. 'Vind je me dan hot, schoonheid. Ik jou anders wel,' fluistert hij me verleidend toe. Bij mij werkt zijn spelletje niet, ik ben niet zoals elk meisje die voor zijn charmes valt. En zich nu erg vleiend voelt. Integendeel ik voel me erg boos worden. Als hij geen aanstalten maakt om van me af te gaan geef ik hem klap vol in zijn gezicht. Eerst kijkt Jasper me verbaasd aan, maar voor ik het weet staat zijn hoofd laaiend. Ik zie zijn hand al dichterbij komen...
JE LEEST
Love Hurts 1&2 (Voltooid) 15+
Teen Fiction!Wordt binnenkort herschreven! Deel 1: Fiene (16) zit in haar derde jaar van de havo. Ze is verliefd op Daan (18). De bad boy van de school. De jongen die altijd maar weer flikflooit met elk meisje dat hij ziet. Maar iets wat niemand verwacht is dat...