#2 deel 14

13 2 0
                                    

Als hij geen aanstalten maakt om van me af te gaan geef ik hem klap vol in zijn gezicht. Eerst kijkt Jasper me verbaasd aan, maar voor ik het weet staat zijn hoofd laaiend. Ik zie zijn hand al dichterbij komen...

Ik sluit mijn ogen al, voor de klap die komen gaat. Zeg, hoe lang heb je nodig om iemand te slaan. Voorzichtig open ik mijn ogen. En kijk recht in zijn gezicht waar een grijns op te ontdekken is. Ik zie zijn hand naar mijn wang gaan, zijn ruwe vingertoppen raken mijn huid aan. Een rilling gaat door mijn hele lichaam. En nee, niet zo'n positieve als bij verliefdheid. 'Ik ga je niet slaan, maar je begrijpt natuurlijk wel dat je niet ongestraft blijft. Weet je nog voordat je sliep, wat ik tegen je zei,' Hij kijkt me met een blik vol lust aan. Ik huiver van het idee. En schudt mijn hoofd van "ja". Ja, en of ik het nog weet. 'Dat is je straf, liefje,' fluistert hij hees in mijn oor. Hij pakt de uiteindes van mijn shirt vast en trekt het zo uit. Ik probeer tegen te stribbelen, maar het lukt niet. Hij heeft me in zijn greep. Tranen lopen als een waterval naar beneden. Ik word hier zometeen verkracht en niemand die hier ooit achterkomt. Ik voel me hopeloos, vies en minderwaardig. Waarom, waarom moet mij dit overkomen? Ik voel pijn lichamelijk en fysiek. Ik durf me nooit meer te vertonen op straat. Ik voel me net een pop, een pop waar je alles mee kan doen. Een speeltje, een speeltje voor mannen om hun te plezieren. Dit, gebeurde altijd in boeken en films. Je dacht er niet over na dat dit jou ook kan overkomen. Totdat het echt gebeurd! Ene kant hoop ik dat het zo gaat zoals in boeken. Dan komt een super knappe jongen mij hier uit helpen en trouwen we later en krijgen we heel veel knappe kindjes en een groot huis. Maar mensen in de realiteit gaat het leven niet zo, je word verkracht niemand die er naar kraait. Niemand die je hier uit helpt, en al helemaal niet een super knappe jongen waar je uiteindelijk iets mee krijgt. Nee, zo mooi is het leven niet...

~Daan~

Harder dan toegestaan rijd ik door de straten. Op zoek naar Fiene. Ik stop voor een verlichte stripclub. Ik loop naar de deur, waar twee uitsmijters voorstaan. Als ze mij zien zeggen ze vrolijk: 'Hey, Daan wat lang geleden, zeg. We hebben je gemist.' Ik knik alleen maar en loop snel door naar binnen. Binnen ruikt het naar rook en zweet. Ik kijk walgend naar een groepje mannen die kwijlend naar een vrouw staan te staren, terwijl zij danst om een paal. Te bedenken dat ik dit vroeger altijd deed. Als je goed kijkt zie je hoe ongelukkig die vrouw wel niet is. Ik krijg er spontaan tranen van in mij ogen. -Hoezo, pussy- Als ik denk aan Fiene, straks begaat ze hetzelfde. En is ze net zo ongelukkig. Straks kan ze nooit meer gelukkig zijn. Ik kijk zoekend om me heen, om misschien een glimp van Fiene op te vangen. Maar helaas alweer niet. Ik ben al zo'n week op zoek naar Fiene, maar nog steeds is er geen spoor van haar te vinden. Elke dag, elk uur, elke minuut dat er voorbij gaat neemt mijn hoop af. Ik vraag me serieus af of ik haar nog wel ooit terug vindt.

Ik denk dat ik het anders moet doen. Ik denk dat ik mijn vaders hulp in moet roepen. Mijn (echte) vader zit namelijk bij de maffia. Sterker nog hij is een maffiabaas van een heel beruchte maffiabende uit Spanje. Ik was gevlucht naar Nederland toen ik hoorde dat mijn vader bij de maffia zat. Hij wilde dat ik hem opvolgde. Alleen dat wilde ik niet. Ik was heel verliefd en naïef. Moet je nagaan ik was nog maar dertien toen ik naar Nederland verhuisde met de hulp van mijn moeder. Ze was ook niet helemaal tevreden met de baan van mijn vader, maar ze hield van hem en bleef bij hem. Ze had dus ervoor gezorgd dat ik bij mijn oom en tante kon gaan wonen, in Nederland. Toen het uitraakte met Gina, ze ging vreemd. Was ik zeker van mijn besluit en besloot dus naar Nederland te gaan. Sindsdien woonde ik tot vorig jaar bij mijn tante en oom en hun zoontje, Damian in. Damian is trouwens afgelopen jaar overleden aan kanker. Dat was de knal op de vuurpijl voor mij toen ik dat hoorde ging ik al helemaal de verkeerde kant op. Zoveel slechte nieuws kon ik in zo'n korte tijd niet aan. Ik dronk veel om helemaal van de wereld te zijn zodat ik niet aan Fiene en Damian hoefde te denken. En de drugs en meisjes hielpen me daar ook goed bij. Als ik even later de stripclub uitloop. Pak ik mijn IPhone 7 plus erbij en zoek mijn vader op in mijn contacten. Als ik hem gevonden heb bel ik hem.

~gesprek tussen S: Salvador (vader Daan) en D: Daan in het Spaans~

S: Hey, Dantae wat lang geleden, zeg. Hoe gaat het?

D: Hey, pa. Nou het gaat niet zo goed dat is dus ook de reden waarom ik bel.

S: Heb je mijn hulp nodig, Dantae.

D: Ja, pa. Ik moet je iets bekennen ik was pooier en ik was een gast een meisje verschuldigd. Die jongen wist dat ik erg veel van één meisje hield en heeft haar dus ontvoerd. Nu weet ik het echt niet meer, pa.

S: Jongen, wat heb je niet allemaal beleefd. Het was misschien niet zo slim om een pooier te worden. Maar wat mooi dat je eindelijk een keer echt van een meisje houdt. Je moeder en ik dachten dat je nooit verliefd zou worden op een meisje.

D: Ja ja, maar ik wil je dus vragen of je me wilt helpen om haar te zoeken. Ik ken die gast die haar ontvoerd heeft goed. En ik weet dat hij tot alles toe in staat is en dat hij altijd van de politie weet te ontsnappen. Pas zat hij in de gevangenis, omdat hij opgepakt was maar nu loopt hij gewoon vrij rond. Hij heeft behoorlijk veel mannetjes die dat allemaal regelen. Zelf heeft hij een paar stripclubs in de stad, waar hij waarschijnlijk Fiene naar toe neemt. Maar het erge is nog dat hij ook nog stripclubs buiten de stad heeft. Zelfs in andere landen. Dus hij zou Fiene waarschijnlijk ook ergens in het buitenland verstoppen en haar daar in een stripclub stoppen. Het gaat super lang duren voordat we haar gevonden hebben. Ik heb vrij weinig mensen, die me kunnen helpen. Maar iets van 100 á 150 man. Daar kom ik niet erg ver mee. Mijn bende is namelijk niet zo groot en de meeste zijn van die mooi boys of fuck boys. En weten helemaal niet hoe ze dit moeten ondernemen.

S: Dantae, als je mij even je adres doorstuurt kan ik bij jou in Nederland komen. En kunnen we dit bespreken en een plan bedenken. Oke!

D: Bedankt pa

S: Nou tot morgen dan ik app nog wel wanneer ik aangekomen ben.

D: Is goed tot morgen.

~einde gesprek~

Ik pak snel mijn laptop erbij en stuur mijn vader via de mail mijn adres. Daarna bestel ik een pizza, die ik op de bank opeet. Na een beetje tv gekeken en een pizza gegeten hebbende val ik in slaap op de bank. Eindelijk een beetje slaap na een paar slapeloze nachten. Dat heb ik hard nodig.

Love Hurts 1&2 (Voltooid) 15+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu