B A T R O C H U J I N A K

2.3K 250 19
                                    

Počet slov:517
37 let/28.listopadu 1997

,,Dále," řekla jsem, když přesně v osm hodin Neville zaklepal na dveře. Dovnitř vešel s malým úsměvem a pozdravil mě. ,,Posaď se, Neville."

,,Děkuji. Ani nevíte, jak moc jsem rád, že jste přijala ten návrh," úplně mu zářily oči. ,,Přinejhorším bychom "vyučovali" my starší, ale s vámi to bude lepší..."

Zadumaně jsem ho pozorovala a nakonec jsem si povzdechla. Zamyšleně jsem přejížděla prsty po desce stolu.

,,Nevím, zda je to opravdu dobrý nápad, Neville."

,,Prosím, vždyť vy sama víte, jaké to je! Jaké to je tam venku, jaké to je být po jeho boku! Víte - viděla jste, co všechno dělá. Jen vy nás můžete důkladně připravit. Vždyť je celá škola vzhůru nohama," Neville rozhodil rukama.

No tak, Millie. Udělej to, už kvůli studentům, kvůli Harrymu, kvůli pomstě, kvůli svým rodičům...

Pevně jsem zavřela oči. Zvládnu to!

,,Dobrá, dobrá. Kolik lidí přijde?"

,,Lenka, Ginny, já, Seamus, Levandule, Colin, Dennis, Parvati..." Neville sklopil hlavu. ,,To je zatím asi všechno..."

Mávla jsem nad tím rukou. ,,To nevadí. Pro začátek to stačí. Sděl jim, ať se zítra dostaví opět v osm sem ke mně. Kdyby vás někdo zítra zastavil, prostě řekněte, že u mě máte školní trest, jelikož jste se toulali po večerce, ano?"

Neville se upřímně usmál. ,,Jsme vám moc vděční."

•••

29.listopadu 1997

,,Tak mi tedy ukažte co umíte," vyzvala jsem všech osm studentů. ,,Začneme odzbrojovacím kouzlem? Jak zní formule?"

,,Expelliarmus," odpověděla Ginny a já přikývla.

,,Tak do toho. Utvořte dvojice a procvičujte odzbrojovací kouzlo," vyzvala jsem je a takhle ho cvičili deset minut.

,,Bezva. Co třeba omračovací kouzlo?"

,,Formule je mdloby na tebe -"

,,- a když dotyčného chceme probrat, tak ta formule zní rennervate."

,,Výborně," zeširoka jsem se usmála a sledovala, jak cvičí, ,,jde vám to báječně!"

,,Můžeme si vyzkoušet i vyčarovat patrona?" zeptala se dychtivě Levandule.

,,Pokud to zvládnete..." mrkla jsem na ně a opřela se zády o stůl. Všichni naráz vykřikli formuli Expecto patronum a u všech osmi studentů se objevili jejich patroni.

,,Expecto patronum," zašeptala jsem a mně také z hůlky vyběhl můj patron. Koloušek se přidal k ostatním patronům a zvědavě si prohlížel Ginnyina koně.

,,Jste opravdu úžasní. Fakt vám to jde báječně, vždyť já vás ty základní věci ani nemusím učit. Pokud budete chtít zase kdykoliv přijít, nebojte se se mnou domluvit, nebo trénujte v Komnatě nejvyšší potřeby..." Všechny jsem je obdařila úsměvem.

,,A co kletby, které se nepromíjejí?" zeptal se Seamus a všichni se napnuli. I já strnula.

,,Mno, nemyslím si, že je moudré tyto kletby zkoušet," odpověděla jsem pomalu.

,,Ale Voldemort je používá. Nám by také v bitvě mohly pomoct, nebo ne?" přidal se Neville. Povzdechla jsem si.

,,Dobrá. Vyzkoušejte je na mně."

,,Ale -"

,,Už jsem řekla," Něco, nebo někdo, se obětovat holt musí. Všech osm studentů mělo bledé tváře.

,,To přece nemůžeme!" vypískla Parvati.

,,Chtěli jste zkusit tyto kletby. Zkuste na mě imperio a cruciatus. Avadu raději ne," zakřenila jsem se, ale přesto jsem byla nervózní. ,,Neville, pojď. Jen do toho!"

,,Nedokážu to," zašeptal Neville.

,,Mysli na to, že jsem Bellatrix. Že to já mohu za to, co se stalo s tvými rodiči," řekla jsem pevně a Nevillovi ihned vzplanuly plamínky v očích.

,,Crucio!"

Other Slytherin girl III. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat