Počet slov:541
38 let/2.května 1996,,Myslel jsem, že přijde," vydechl Pán Zla zklamaně. ,,Myslel jsem, že nebude chtít, aby za něj ještě někdo umíral. Ale asi jsem se mýlil -"
,,Nemýlil," odpověděl mu hlas. Hlas, který patřil Chlapci, který přežil. Harrymu Potterovi. Tomu, kterého toužil Pán Zla zabít.
,,Harry! Ne!" vykřikl Hagrid, kterého smrtijedi drželi v poutech. Byl svázaný několika pevnými provazy.
,,Ticho!" okřikl ho smrtijed.
Harry Potter přicházel blíž a blíž k Voldemortovi a smrtijedi ho bedlivě pozorovali.
,,Harry Potter," zašeptal Pán Zla a pozvedl hůlku, ,,Chlapec, který přežil, jde zemřít."
Viděla jsem, jak Harry zavírá oči, jak se připravuje na smrtící kletbu, jak naslouchá posledním úderům svého srdce. A pak už se to stalo.
,,Avada kedavra!"
Harry dopadl na zem, nehybný jako socha. Z očí mi vytekly neposedné slzy, a pak se ozvalo zaječení. Muž vedle mě se taky skácel a výkřik patřil Bellatrix.
Ta během sekundy klečela u Pána Zla a snažila se ho vzkřísit. Já však myslela jen na to, že Harry je mrtvý... Voldemorta tedy musím zabít já. A já to musím dokázat.
,,Můj pane! Jste v pořádku?" vydechla Bellatrix a snažila se pomoct svému milovanému pánovi na nohy. Ušklíbla jsem se a cítila se škodolibě, když jsem zaslechla, jak se jí Temný pán vzpírá.
,,Nech mě! Nepotřebuju tvou pomoc!" Tom se zvedl a oprášil si hábit. Nejistě sledoval Harryho tělo, ležel k nám zády. Všichni smrtijedi byli vytrašení a já zaslechla Hagridovy tiché vzlyky. Jeho oblíbenec přišel o život...
,,Běžte se někdo podívat, zda je ten kluk mrtvý!"
Narcissa Malfoyová vyšla z davu smrtijedů. Chtěla jsem jít já, ale ona mě předběhla. Viděla jsem, jak se sklání k jeho tělu a zjišťuje, zda je opravdu mrtvý.
,,Je ten kluk mrtvý?" zeptala se přiškrceným hlasem Bellatrix. Narcissa vstala a otočila se k Harrymu zády, čelem k nám.
Pevně pohlédla Pánovi Zla do tváře a jednoslovně mu odpověděla: ,,Mrtvý."
Ozval se jásot a hlasité výkřiky. Byl mrtvý a Temnému pánovi a smrtijedům už teď nic nestálo v cestě. Měli volný průchod k úplné moci a světlé straně nezbývalo nic jiného, než se přidat k nim. Nebo jim Pán Zla dopřeje dlouhou a bolestivou smrt.
,,Vidíte? Žádný Vyvolený!" rozesmál se chladně Tom a začal na Harryho tělo sesílat mučící kletby. Zřejmě všem chtěl dokázat, že ten chlapec opravdu zemřel.
,,Odneseme jeho tělo do Bradavic, ať všichni vidí, že jejich hrdina skutečně zemřel!" ohlásil Voldemort a smrtijedi radostně souhlasili. Přikázali Hagridovi, aby vzal Harryho tělo, a všichni jsme procházeli v průvodu Zapovězeným lesem.
Rozradostnění smrtijedi dělali takový rámus, že se bázlivá zvířata utíkala někam schovat. Kráčela jsem po boku Pána Zla.
,,Snad netruchlíš pro Severuse?" zeptal se mě chladně. Zaváhala jsem.
,,Trošku," řekla jsem nakonec.
,,Kolikrát ti to mám opakovat? City nás dělají slabšími. A to přece nemůžeš dopustit. Jsi moje sestra." A taky z toho zrovna moc nadšená nejsem...
Vzdychla jsem a zaznamenala, že se hrad každým mým krokem víc a víc přibližuje.
Když už jsme byli skoro na nádvoří, z hradu začali pomalu vycházet skupinky lidí. Nejblíž byl Neville s Moudrým kloboukem v ruce.
Smrtijedi se rozestavěli všude možně a já zaslechla Ginny Weasleyovou, jak se ptá Nevilla: ,,Koho to Hagrid nese, Neville? Kdo je to?"
Pak se jí ale hned dostalo odpovědi od samotného lorda Voldemorta.
,,Harry Potter je mrtvý!"
Před námi jsou poslední dvě kapitoly, takže teď je na vás, jestli příběh chcete dočíst už dnes a nebo až zítra:)
Rozhodně ale od OSG neodcházejte, jelikož pro vás mám dvě překvapení^^
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl III. ✔
FanficO tom, že nastávají temné časy už není pochyb. Millie před sebou má důležitou volbu. Zůstat na straně svého bratra a nebo být Brumbálovým špehem? Jak se nakonec rozhodne? Zvládne ochránit své blízké? Potlačí pravdu o svém původu? A jak celá bitva na...