Počet slov:676
36 let/26.dubna 1996,,Můžeš mi říct, co to mělo znamenat?" zeptal se mě tiše Severus, když jsme seděli u Tří košťat.
,,Jednu ohnivou whisky, prosím," řekla jsem Rosmertě. ,,Co přesně máš na mysli?"
,,Proč jsi na Bellatrix tak vyjela?"
,,Protože ji nemám ráda. A chci, aby už konečně všichni pochopili, kdo doopravdy jsem a čeho jsem schopná."
,,Bylo to... fascinující, to nepopírám, ale myslel jsem, že se ti něco stane. Bellatrix je velmi schopná čarodějka -"
,,Já jsem taky schopná čarodějka," zavrčela jsem a hodila do sebe celou whisky. Pak jsem si řekla o několik dalších.
,,Já to vím. Ale nikdy jsi netoužila po moci."
,,No tak jsem se změnila," protočila jsem očima a kopla do sebe další whisky. ,,A co je na tom?"
Povzdechl si. ,,Přestaň pít, zítra ti bude špatně. Ale jak tak koukám, vůbec mě neposloucháš," pronesl otráveně.
,,Tak pojď pít se mnou," pobídla jsem ho a přivřela oči, když jsem ostrou whisky spolkla. Tělem se mi rozlilo teplo a já si připadala ještě líp než při mučení Bellatrix.
,,Já nebudu pít."
Pokrčila jsem rameny a kopla do sebe další whisky. Už ani nepočítám, kolik jich bylo a upřímně? Je mi to celkem jedno. ,,Tak budu pít sama."
,,Millie, zítra ti bude špatně. Pojď už do Bradavic."
,,Ne, ještě tu mám pár panáků," namítla jsem už přiopile a s whisky v ruce jsem si poposedla blíž k Severusovi.
,,Byl to báječnej pocit mučit Bellatrix," zašeptala jsem mu.
,,Millie, pojď už."
,,Ne, proč? Co ti vadí? Vždyť tady je to tak príííma," uchechtla jsem se a s blaženým úsměvem jsem se opřela o jeho rameno. ,,Je to naprosto skvělý."
,,Millie," vzdychl, když jsem do sebe kopla posledního panáka, ,,řekl bych, že jsi toho pro dnešek vypila dost. Pojď už."
,,No joo. Když jinak nedáš," protočila jsem očima a dobelhala se k Rosmertě, která stála za výčepním pultem. ,,Platíím." Hodila jsem jí na pultík nějakou tu sumičku a s připitomělým úsměvem na rtech jsem se vydala ven za Sevem, který tam na mě čekal.
,,Ty nedojdeš," pokroutil hlavou.
,,Tak se doplazím," zahihňala jsem se, ,,a nebo mě vezmeš na záda."
,,Millie, pro Merlina, ty už opravdu nepij. Nedělá ti to dobře."
,,Když mně je tak bááječně," vyhrkla jsem a zamávala nějakému chlápkovi. Pak jsem se tomu začala smát. ,,Kam vůbec jdem?"
,,Do Bradavic, kam jinam?"
,,Ale tam je ta hrozná ježibaba! Ona mě upeče a dá si mě k obědu jako kuře! A pak mě poleje růžovou polevou a to já nechci, nee. Fuuuj růžová," mlela jsem opile. Severus se zastavil a překvapeně se na mě podíval. ,,Tak jdem, ne? Nebo tam nedojdem."
,,Dneska ses dobře zřídila," zamumlal Severus a vzal mě za ruku. Šli jsme rychleji a já pořád něco nesmyslnýho žvatlala, až jsme nakonec dorazili do Vstupní síně.
,,Buď potichu, všichni už musí spát -"
,,Háálóó? Spíte -" křikla jsem a vtom mi Severus dal ruku před pusu a já se zase začala smát.
,,Řekl jsem, abys byla ticho!" Vedl mě ke sklepení, když jsem se zastavila. Tázavě se na mě podíval a pustil mě.
,,Sevi, já ti musím něco hróózně důležitýho říct."
,,Tak to počká. Řekneš mi to zítra, teď jdeš do postele."
,,Nejsi můj táta a navíc to nepočká," namítla jsem a přitlačila ho ke zdi.
,,Co to děláš?!"
,,Severusi, já tě miluju," řekla jsem a jasně slyšela svůj opilý hlas. Ruce jsem měla položené na jeho hrudi a dívala se mu do očí. Byl o dost vyšší než já.
,,Jsi opilá, Millie -"
,,To je úplně jedno, já tě prostě miluju, řekla mi to Nymuška," zahuhlala jsem a víc se k němu natiskla.
,,Millie, pojď do postele -"
,,Ty chceš jít rovnou do postele, jo?" zavrněla jsem a on se pokoušel jemně vyprostit z mého sevření.
,,Tak jsem to nemyslel, půjdeš si okamžitě lehnout."
,,Polib mě."
,,Millie -"
,,Dělej, líbej mě."
,,Jdeš si lehnout."
,,Ne. Až mě budeš líbat."
,,Nebudu tě líbat."
,,Tak nepůjdu spát."
,,Millie, přestaň," vyprostil se z mého sevření a pevně mě chytil za ruku. Vedl mě do sklepení, a když jsme byli v jeho pokoji, plácla jsem sebou na postel. A najednou jsem rychle usnula.
Eehmm...tak, co na to říkáte?:'DD díl zase zítra:)
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl III. ✔
FanficO tom, že nastávají temné časy už není pochyb. Millie před sebou má důležitou volbu. Zůstat na straně svého bratra a nebo být Brumbálovým špehem? Jak se nakonec rozhodne? Zvládne ochránit své blízké? Potlačí pravdu o svém původu? A jak celá bitva na...