Počet slov:508
36 let/12.dubna 1996,,Ne... prosím, už ne..."
,,Millie."
,,Tome... Tome, prosím..."
,,Millie!" Někdo se mnou jemně třásl. Pomalu jsem rozlepila víčka a cítila, jak mě polévá horko a zároveň je mi zima. Další z nočních můr, které mě už několik dní obtěžují.
,,Byla to jen noční můra... všechno je v pořádku..." Unaveně jsem přikývla. Kdy už budu zase žít normálně? Cítila jsem, jak mi přiložil ruku na čelo, a pak si povzdechl.
,,Máš zase horečku..."
Posadila jsem se a snažila se přestat se třást. Další noční můra o Azkabanu.
,,Napij se. Bezesný spánek." Vzala jsem lahvičku, kterou mi podal, a vypila jsem ji.
,,Děkuju. Já... už chci žít zase normálně!" vydechla jsem a lehla si. Přitáhla jsem si peřinu až k bradě a zavřela oči. Teď zase se strachem usnout...
•••
15.dubna 1996
Znuděně jsem vzala do ruky svou hůlku - kterou mi nějakým zázrakem dal Severus - a přemýšlela. Mohla bych zkusit vyčarovat patrona. Mám na to ale dostatek sil? A co teprve šťastné vzpomínky? Azkaban mě skoro o všechny připravil... Někde však musí nějaká být!
,,Expecto... expecto patronum!" zkusila jsem, ale ze špičky mé hůlky vyletěl jen maličký obláček stříbrného kouře. Povzdechla jsem si a zkusila to znovu.
,,To prostě nejde!"
,,Co nejde?"
,,Jé, ahoj," zarazila jsem se, ,,to už skončilo vyučování?"
,,Jistě. Co ti nejde?" dožadoval se odpovědi a přisedl si vedle mě na pohovku. Přitáhla jsem si mikinu, kterou jsem měla přehozenou přes ramena, více k tělu a podívala se do ohně.
,,Nedokážu vyčarovat patrona," vzdychla jsem.
,,Je na to brzy. Později to zvládneš. Mluvil jsem s Brumbálem o těch tvých nočních můrách."
,,S Brumbálem? Copak on tu někde je?"
,,Byl jsem na Grimmauldově náměstí. Tonksová a Lupin tě pozdravují, prý se jim ulevilo, že jsi v pořádku. Od Tonksové ti mám vyřídit, že chce, abys za ní zase někdy přijela a Molly mě přemlouvala, ať tě příště vezmu s sebou."
,,Asi mě chce zase vykrmit," uchechtla jsem se. ,,A co říkal Brumbál?"
,,Že bychom měli zkusit dát tvé vzpomínky na Azkaban do myslánky."
,,Ale myslánku má v ředitelně a tam je -"
,,Zapomínáš, že jsem měl hodiny nitrobrany s Potterem? Já mám také myslánku," ušklíbl se.
,,Bezva!" Rychle jsem vstala a zapomněla při tom na svůj ještě neuzdravený kotník a zanadávala jsem.
,,Poppy tě přijde zkontrolovat," řekl mi, mezitím co pokládal myslánku na stůl.
,,Hmm," zamumlala jsem a pozorně sledovala runy vyryté na myslánce. Přešla jsem k ní a přiložila špičku hůlky ke spánku.
Zavřela jsem oči a myslela na to, jak mě odvlekli do Azkabanu, a potom stříbrnou nitku vložila do myslánky, ve které se voda rozvířila.
Zopakovala jsem proces, tentokrát jsem do myslánky vložila vzpomínky na pobyt v Azkabanu. Cítila jsem se lépe. Uvolněně.
,,Myslím, že se cítím lépe," řekla jsem nejistě.
,,To je dobře. Hmm... a... chtěla bys tedy za Tonskovou? Myslím, že by tě všichni rádi viděli, aby se ujistili, že jsi živá a zdravá..."
,,Jelikož Umbridgeová by asi nebyla moc šťastná, kdyby mě viděla živou a zdravou, řekla bych, že je dobrý nápad pobýt na Grimmauldově náměstí. A navíc, Tonksová mi vážně chybí a Mollyiny kuchařské schopnosti taky."
Zase zítra do školy😭chci zase prázdniny😭😂
Hádejte, kdo bude v další kapitole🙈
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl III. ✔
FanficO tom, že nastávají temné časy už není pochyb. Millie před sebou má důležitou volbu. Zůstat na straně svého bratra a nebo být Brumbálovým špehem? Jak se nakonec rozhodne? Zvládne ochránit své blízké? Potlačí pravdu o svém původu? A jak celá bitva na...