CHAPTER 2

4.7K 261 25
                                    

Dunia manusia
MinRa pov

Warghhhhhhhhhhh!!!!!!!Aq dah lambat!!!!!Jerit aq dan terus masuk Bilik air.

Btw,nama aq Park MinRa,berumur 17 tahun,anak tunggal dan aq tinggal sorang-sorang sebab omma dan appa aq dah lama meninggal.Omma dan appa aq meninggal sebab kemalangan hanya aq sahaja yang dapat diselamatkan.Aq hidup berdikari sejak umur 10 tahun.Sedih x life aq.Tapi aq berdikari sendiri. Walaupun omma dan appa aq tinggalkan harta yang banyak tapi aq x mengharapkan semua tu.Aq hanya tinggal kat rumah banglo yang omma dan appa tinggalkan je,harta yang lain aq guna bile perlu.

Selepas aq bersiap aq terus pakai kasut dan Chaw dari rumah.Aq berlari ke sekolah dengan sepantas yang mungkin.

Skip
BigHit High School

Aq terus berlari dan menghiraukan mata-mata yang memandang ke arah aq.

Matey lah,aq dah lambat.Diorang boleh lah Cite,kaki ponteng.Aq x.Aq budak hot.X kan aq nak ponteng.Jatuh lah saham.

Aq pun masuk ke kelas aq iaitu 5-1 Fire.

Bile aq masuk,semua mata memandang aq.

Aik???Aq salah kelas ke????sejak bile budak kelas aq nie muka langsung tak familiar dengan aq?????Tanya aq dalam hati dan memandang murid yang berada di kelas aq masuk tadi.

Park MinRa....kamu bukan kelas 5-1 Fire je???.....kenapa kamu masuk kelas nie????Tanya Cikgu Jihyo.

Huh???Aq blur-blur.

Aq pun melangkah kan kaki aq kebelakang sehingga ke hadapan pintu kelas.

Omg!!!!!Aq salah kelas!!! Mianhae sunsaenim!!!!!Aq meminta maaf dengan menjerit.

Aq pun masuk kelas aq dan belajar seperti biasa.Aq diberi peluang sebabnya aq nie pelajar terbaik dan aq juga pelajar yang famouse.Ade je namja yang akan tinggalkan surat tah pape kat bawah meja aq dan locker aq.

Skip
Waktu rehat

Akhirnya.....rehat jugak.....Kata aq.

Life aq kat sekolah lagi sedih.Aq nie dah lah x de kawan,bukan diorang x nak kawan dengan aq.Aq yang susah nak bergaul dengan orang.

Dah lah aq x de tablemate.
Aq duk sorang-sorang je.Sebelah aq kosong dan belakang tempat duduk aq ade lagi 6 meja kosong.

Aq berjalan menuju ke locker aq.
Macam biasa banyak surat dari namja sekolah nie.Kalau nak tahu,kat rumah aq tu ade stu laci aq simpan semua surat nie.Aq ambil serat ru dan simpan dalam poket blazer aq.

Kemudian,aq pergi ke rooftoop.Memang rutin harian aq rehat kat rooftoop dan x makan.Balik baru aq makan.

Meanwhile Dunia Vampire
Rumah pengasas Blue Crystal
Jimin pov

© He's Cold VampireWhere stories live. Discover now