MinRa pov
Aq pun balik ke kelas.
Bile aq tiba dihapan kelas aq rase berdebar gile.Bukan sebab cikgu dan mulakan sesi pembelajaran tapi nak hadap Bts terutama Jimin.
Aq mengetuk perlahan pintu kelas.Aq mendengar suara cikgu Jihyo.
Come in.....Kata Cikgu Jihyo.
Aq mula membuka pintu dan masuk.
Kamu pergi mana MinRa???Tanya Cikgu.
Huh???saya pergi tolong cikgu tadi...mianhae....Kata aq sambil tersenyum fake.
Aq cuba jadi Happy depan orang ramai.
Lain kali,kasi tahu saya dulu....dah pergi duduk tempat kamu....Kata Cikgu.
Hehehe.....Thanks sunsaenim.....Balas aq dan duduk tempa aq.
Aq mengeluarkan buku dan membuat latihan cikgu Jihyo suruh buat.Tiba-tiba satu suara menegur aq.
The best person lie I found......Kata Jimin sambil membuat latihan.
Stop campur urusan aq......Balas dingin.Malas layan Cold die.Boleh beku aq.Cara aq dengan Jimin layan atau berborak macam orang asing or macam orang baru jumpa.
Aq caye ahli Bts yang lain dengar perbualan aq dengan Jimin sebab diorang nie kan Vampire.
So???Kata Jimin.
Why you so annoying + Cold????Tanya aq.
Who care????Tanya Jimin.
MinRa....Park MinRa.....Kata aq.Aq cuba lawan perasaan cinta aq menguasai diri aq.Kalau x,dah lama perasaan rasa bersalah and sedih menguasai diri aq.Aq dengan Jimin nie masing-masing EGO.EGO tinggi melangit.
Who Park MinRa????Tanya Jimin.
What????Balas aq dan menyambung kembali membuat latihan. MENGALAH.
Jimin pov
WHAT THE HELL JIMIN!!!!APE YANG KO DAH BUAT???YAH,COLD BOLEH X KO JANGAN KELUAR BILE AQ BERCAKAP DENGAN MIN!!!!Aq memarahi sifat Cold aq dalam hati.
Mianhae Min.....Kata aq dalam hati.
Skip
Waktu pulang sekolah
MinRa povAq mengemas barang-barang aq cepat-cepat dan bla dari kelas.Lagi sakit hati aq melihat Jimin.
Aq balik dengan air mata yang x berhenti-henti mengalir.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampireHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...