CHAPTER 11

3.1K 203 6
                                    

Laman belakang rumah MinRa Jungkook pov

Okay.... sekarang kite nak buat ape?????Tanya Jhope hyung.

Emm,hyung....biar Kook yang pergi kat Min.....Hyung tolong jaga kawasan rumah nie......okay????Aq memberi cadangan.

Okay....Kook pergi....Balas Jin.

Okay....take care....Balas aq dan teleport ke bilik Min.

Bilik MinRa

Aq berada di beranda bilik Min.Aq buka perlahan-lahan sliding door dan aq jalan ke arah Min.

Aq keluarkan rantai Blue Crystal yang diberi oleh Jimin hyung.

Aq mula menepuk perlahan bahu Min supaya bangun dari tidurnya.

Umph.....Min merengek perlahan sebab aq tepuk bahu die.

Min pun membuka mata die dan ape yang aq dah jangka betul-betul berlaku.

Arhhhhhhhhhh!!!!!ape Jungkook buat kat sini????Tanya Min dengan nada menjerit.

Hey...hey...calm down.....Kook ade sebab kenapa Kook ade kat bilik Min.....dan x de niat jahat langsung......Kata aq.

Alright....tell me what....Kata Min.

Meanwhile Jimin
Jimin pov

Aq dengan Park JP berjalan perlahan-lahan dalam bentuk bulatan.Konco-konco Park JP berada dibelakangnya.

So,ko nak bunuh soulmate aq???Tanya aq dengan senyuman sinis yang tidak lekang dari bibir.

Wae???ko takut ko akan mati sekali???Balas Park JP dengan soalan.

No....Kata aq.

Aq mula melawan Park JP secara tiba-tiba dengan cryogenic Freeze iaitu kuasa yang boleh mengacau penglihatan diorang buat sementara.

Aq mula mendekati Park JP.Aq sempat dengar Die mencarut.

Shi* kau Jimin!!!!!Kata Park JP.

Aq betul-betul di hadapan Park JP dan aq menyerang nya dari jarak yang sangat dekat dengan kuasa Pure light iaitu kuasa bebola air beserta ketulan ais.

Park Jp terdorong ke belakang dengan jarak yang sangat jauh sebab aq serang dari jarak dekat.

Aq bagi itu sebagai amaran supaya jangan pernah nak dekat atau sentuh soulmate aq.....Kata aq.Walaupun Park JP di jarak yang jauh,cukup kuat bagi telinga Vampire nya.

Aq menguruskan konco-konconya dengan kuasa pure light aq.Diorang pun terdorong ke belakang.

Tiba-tiba.....

© He's Cold VampireWhere stories live. Discover now