CHAPTER 1

8.2K 361 25
                                    

Vampire World-Blue Crystal
Jimin pov
Lighting Hall

Suasana sangat sepi di Hall latihan nie.Aq sedang memerhati keadaan sekeliling di sebalik batu.

Di tangan aq masih lagi mempunyai bebola air beserta ais kecil iaitu kuasa pure light.Aq bersedia untuk menyerang sesiapa sahaja yang keluar dari tempat persembunyian mereka.

Tiba-tiba....

Wey....Korang....keluar lah,lawan depan-depan......Aq dah bosan asyik tunggu korang keluar.......Kata V sambil berjalan menuju ke tengah-tengah Hall.

Aq tersenyum sinis sahaja.Kemudian,
Jungkook keluar dari tempat persembunyian nya.

Aq sokong ko V hyung.....kite lawan macam jantan lah......Nie x macam jantan langsung.....Kata Jungkook sambil bermain dengan legend spell nya iaitu kuasa bebola api warna biru.

Aq pun keluar dari tempat persembunyian aq dengan serta-merta aq baling Pure light aq kat V dan Jungkook.Diorang terdorong ke belakang dan diorang dah keluar dari game nie.

Nice game Jimin.....Kata V.

Thanks bro.....Balas aq.

Kini mata aq tertumpu pada Rapmon yang mahu lari.Aq menggunakan kuasa Aurora Borealis.

Nasib Jin Hyung lah sebab Rapmon lari ke arah dia dan dua-dua tersingkir.

Keluar lah......kita lawan face to face.....Kata aq.

Suga dengan beraninya keluar menghadap aq.

Aq x kan kalah lagi dengan kau,Park Jimin......Kata Suga dan baling Black Hole nya kearah aq.

Aq dengan kelajuan vampire terus mengelak.Aq teleport ke arah Suga dan aq baling Pure light.

Suga out...... now hoseok hyung je.....Kata aq sambil merayau-rayau.

Aq mengalah......Aq tahu akan kalah juga......Hoseok menyerah dirinya.

Good.....so,you out....Kata aq selamba.

Okay.....game nie di menangi oleh Park Jimin........Kata Rapmon.

Tiba-tiba pintu Hall nie terbuka.Rupa-rupanya appa aq.

Wae appa datang sini????Tanya aq.

Appa nak bincang sesuatu dengan kamu.....So,jimin ikut appa....Kata appa aq.

Nae.....appa pergi dulu......Balas aq.

Okay....Balas appa dan menutup kembali pintu Hall nie.

Korang balik lah dulu.....esok lak kite berlatih......Kata aq.

© He's Cold VampireWhere stories live. Discover now