MinRa pov
Aq mula mencelikkan mata aq perlahan-lahan takut aq Jumpa lagi makhluk tadi.
Aq bukak je mata aq,aq nampak siling.
Aik???Aq rase aq kat luar tadi????dan nie rumah sape???Tanya aq sendirian.
Aq melihat sekeliling bilik dan terdapat satu lukisan yang bertulis nama "JIMIN".Dari situ aq tahu nie bilik Jimin.
Aq mula bangun dari katil dan ingin meneroka bilik tersebut.Belum sempat lagi aq turun katil pintu sudah dibuka.
Kedudukan aq sekarang macam ape je.Kaki sebelah kanan kat atas lantai sebelah lagi masih atas katil.Tangan aq Memegang meja sebelah katil. kepala aq senget ke sebelah kiri dan muka aq menghadap pintu.
Aq pandang manusia yang membuka pintu tu dengan pandangan yang bodoh.
Apasal kau pandang aq camtu??? Tanya Jimin.
Oh???? nothing....Balas aq dan membetulkan kedudukan aq.
Sebenarnya aq malu sebab aq kan pakai skirt.
Aq mula tengok ape sahaja pergerakan atau perkara yang dibuat oleh Jimin dengan pandangan Innocent.
Jimin pov
Aq masuk ke bilik aq semula dengan membawa makanan yang aq dengan Jungkook masak.Aq naik bawak makanan.Jungkook tengah buat air.
Aq masuk je bilik aq aq nampak MinRa nak turun dari katil.
Aq harap waktu tu MinRa x perasan yang pipi aq membahang sebeb nampak kaki die.Die dah lah paki skirt.
Aq mula bersuara nak hilangkan suasana awkward.
Apasal ko pandang aq camtu????Kata aq.
Oh?????nothing......Balas MinRa dan membetulkan kedudukannya.
Aq mula meletakkan makanan yang aq bawak kat atas meja sebelah katil aq.Setiap langkah aq diperhati oleh MinRa.
Oh...tolong lah....jangan pandang macam tu.....Kata aq dalam hati.
MinRa pov
Aq nampak Jimin meletakkan mangkuk yang dibawa tadi di atas meja sebelah katil die.
Die mula duduk di atas kerusi hujung katilnya dan main dengan phone nya.
Aq masih lagi pandang Jimin.
Serius....Cold gile.....Kata aq dalam hati.
Serta-merta Jimin pandang aq.Aq buat muka bodoh.Yelah,setiap kali aq kutuk diorang dalam hati mesti diorang akan pandang aq.Ape diorang boleh baca hati atau fikiran orang ke.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampireHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...