MinRa pov
Aq bagun awal dan sediakan sarapan untuk Bts.Aq buat roti bakar dengan jam strawberi.
Aq mengerling ke arah jam.Jam sekarang menunjukkan 6:50 pagi.
Aq tenah hidangkan makanan diatas meja.Semasa aq menghidang makanan Bts turun besrta beg sekolah mereka.
Jom makan....Min dah siapkan sarapan untuk korang....Kata aq.
Diorang pun menuju ke meja makan.
Skip
BigHit High School
Kelas 5-1 FireAq dengan Bts duduk di tempat masing-masing.
Semasa aq dengan Bts bersembang,pintu kelas dibuka.
Muncullah wajah Naeyeon.Naeyeon adalah budak paling gedik.Die juga sama macam aq,Hot stuff kat sekolah.Die dikenali sebagai raja make up sebab die make up setebal 5 Inci aq rasa.
Die mula meletakkan beg nya di tempat duduknya dan mengatur langkah ke meja aq.
Aq rase die bukan nak jumpa aq tapi nak jumpa Bts.
Hai.....Jimin....Kata Naeyeon.
Aq pandang Jimin dan die buat muka Cold die.
Hahaha,padan muka ko Naeyeon.
Aq menahan gelak aq.Naeyeon yang perasan aq nak tergelak memberi aq death glare.
Wae???Aq ade buat salah ke????Tanya aq.
Suka hati nak bagi aq death glare.Dah orang tu x Balas hai die nak marah aq pulak.
Seriously,jimin nie memang Vampire yang Cold gile.
Kadang-kadang dengan pun sifat Cold die nak keluar.
Sembang-sembang lah dulu ye....Min nak pergi jalan-jalan......Kata aq dan berdiri dari tempat duduk aq.
Min....Jimin nak ikut......Kata Jimin dan mengikut aq dari belakang.
Kitorang pun.......Kata Bts.
Kesian Naeyeon x de orang nak sembang dengan die.
Taman belakang sekolah
Aq dengan Bts lepak kat taman sementara menunggu V dan Jhope beli air kat cafe.
V dan Jhope pun sampai dengan 8 cup air.
Weyy.......kite ade pelajar baru.....dari gred 6.....tapi kitorang x tau sape ......Kata V.
So.....Balas Jimin.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampireHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...