Back to Jimin
Jimin povAq mula pandang ke arah Jungkook sebab die membuat gerakan.
Hyung....maafkan Kook sebab x dapat jaga Min seperti mana hyung katakan......Kata Jungkook.
No....Kook....Kook x salah....Kook dah buat yang terbaik....Hyung yang x jaga korang dan Min baik-baik....Balas aq.
Aq mula pandang Park JP dengan pandangan marah.Kemarahan aq sudah sampai di tahap maksimum. Mata aq berubah ke warna biru pekat dari biru cair.Itu menandakan yang kuasa aq sudah berada ditahap maksimum.
Wow....nampaknya....ko dah gunakan darah yeoja cantik nie.....Kata Park JP.
Kata-katanya membuatkan aq bertambah marah.
KO SIAL!!!!JANGAN PERNAH PANGGIL DIE MACAM TU!!!!Tengking aq.
Ooppps sorry....Balas Park JP.
Mesti sedapkan darah die......Kata Park JP.
Tambah pula kulit die lembut, halus, mulus.....Kata Park JP lagi.
Jangan sentuh die.....Kata perlahan sambil menahan marah.
Tiba-tiba Min bergerak.
Min dah sedar....Kata aq dalam hati.
Umph.....Min merengek perlahan.
MinRa pov
Upmh.....Aq merengek perlahan.Aq mula mebuka mata aq perlahan.
Apabila aq buka je mata aq Aq dapat rasa sebelah tangan merangkul pinggang aq.Aq serta-merta menepis tangan tersebut supaya tidak merangkul pinggang aq tanpa melihat siapa gerangan tersebut sebab aq nampak Jimin yang jauhnya 3m dari aq.
Jimin!!!Panggil aq.Jimin menghadiahkan aq senyuman manisnya.Aq turut tersenyum berserta air mata yang jatuh membasahi pipi.
Selepas beberapa minit aq melihat muka Jimin,baru aq perasan yang kaki aq x rase aq pihak tanah.
Aq mula pandang ke bawah dan....
Arghhhhhh!!!!!macam mana Min ade kat atas nie????!!!!Jerit aq.
Aq beru perasan yang aq dipeluk dari belakang.Manusia kat belakang aq nie yang buat aq x jatuh ke tanah.
Aq pun pusing ke belakang.Aq nampak....
Vampire!!!!!bukan manusia!!!!Jerit aq lagi.
Aq mula pandang sekeliling aq dan aq baru tahu yang aq dikelilingi Vampire.Aq terus pandang leher aq sama ada lagi ke tak rantai yang Jungkook kasi kat aq atau yang sebenarnya Jungkook tolong pas kan rantai yang diberi oleh Jimin.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampirosHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...