CHAPTER 3

3.7K 246 5
                                    

Bts tiba di dunia manusia
Jimin pov

Wey....kite nak tinggal mane???Tanya Jhope.

Haah....kite nak tinggal mane???X kan nak tinggal tepi jalan????Sambung Suga.

Betul-betul-betul......jatuh lah saham kite....nama je putera Vampire.....tapi tinggal....kat tepi jalan.....Kata V lagi.

Aq x nak tinggal kat rumah yang bershare......Kata Jhope.

Jimin hyung dengan Kook dah uruskan pasal rumah tu dengan penjualnya.....rumah tu dah sah jadi milik kite.....tapi kalau x silap kat sekitar kawasan nie lah rumah tu......Kata Jungkook.

Haah....kat sekitar kawasan nie lah......tapi kite punya rumah x de jiran.....rumah kite rumah tunggal......So,x de lah kantoi kalau kite bertukar menjadi Vampire ....Kata aq.

Ohhh...So kite x de jiran lah???Tanya Rapmon.

Ade.....Balas Jungkook.

Woi...mana satu nie???Ade ke x de????Jimin Kate x de..... Jungkook kate ade....Mane satu????Tanya V.

Sebenarnya ade....tapi jarak rumah jiran kite dengan rumah kite dalam
20m jugak lah.....Kata aq.

Ishhh...Tu kira ade lah...bebal....Kata Rapmon.

Maksud Jimin hyung yang kite xde jiran tu, sebenarnya rumah kite bukan berkembar macam sekeliling kita nie.....rumah kite tu tunggal.....rumah yang Jimin hyung dengan Kook beli tu ade dua je.....Terang Jungkook.

Oooo...cakap lah awal-awal....Kata V dan Jhope.

So,sekarang kite kena cari alamat rumah nie.....Kata aq.

Okay...tapi....macam mana???mesti susah nak cari....kawasan nie dah lah besar......Tanya V.

Kite teleport lah....Balas Jhope.

Oi... agak-agak lah...nie dunia manusia.....kalau orang nampak baru tau.....Balas Jin.

So,care nye....kite cari orang dan Tanya alamat nie kat ne....Kata aq.

Okay.....Balas Bts.

Meanwhile MinRa
MinRa pov

Wuhuuu....Aq boleh makan kimchi puas-puas.....Kata aq sebelum keluar dari kedai.

Dey maca....apa da terlompat-lompat kat kedai saya???nanti lari pelanggan saya tengok awak lompat macam olang giler.....Kata cashier kedai tu a.k.a tuan kedai tu.

Hehe...mian...Kata aq dan berjalan keluar dari kedai tadi.

Lorong perumahan

© He's Cold VampireWhere stories live. Discover now