Jimin pov
Aq memeluk Min dan mata aq tertutup rapat.
Aik...tak jadi apa-apa pun.....Kata aq dalam hati.
Aq pun membuka mata aq.Min masih lagi falam pelukan aq dan bebola hitam tu x kena Min pun.
Shi*.....kenapa x berkesan????Marah Park JP.
Rantai!!!rantai tu.... mesti Min pakai rantai tu....Kata aq dalam hati.
Aq melepaskan pelukan dan aq melihat laher Min.Leher min terdapat rantai yang aq bagi pada Jungkook.
Aq pandang Jungkook.Jungkook mengangguk.
Kite dah mati ke????Tanya Min pada aq.
No...kite tak mati lagi....Balas aq.
Aik....bukan Vampire tua tu baling bebola hitam ke arah kite ke????Kata Min.
Nae....tapi Min pakai rantai yang Jimin bagi tu.....Kata aq.
Min mula melihat rantai Blue Crystal tu.
Owh....Balas Min.
Satu cara je....Aq akan tikam yeoja tu.....Kata Park JP dan terbang ke arah Min dengan kelajuan Vampire dengan sebilah pedang di tangan.
Tahap kemarahan aq sampai di tahap maksimum kembali.Aq mula mengawal Park JP dengan mata aq.
Jungkook,V,hope hyung,Rapmon hyung,suga hyung,jin hyung tutup mata korang.....Jimin x nak korang tengok benda nie.....Kata aq yang masih memegang kesan tusukan pedang Park JP.
Diorang pun menutup muka diorang.Sebelah tangan aq mula mengeluarkan kuasa terkuat aq atau kuasa terpendam aq dan tangan aq sebelah lagi menutup mata Min.
Jimin x nak Min Tengok benda nie dan simpan sebagai kenangan pahit Min di fikiran atau minda Min.....Kata aq.
Angin kuat mula mengelilingi Park JP dan aq mula membentuk senjata yang tajam dari ais.Aq membalingkan senjata yang aq bentuk ke arah Park JP dan angin kuat itu menghalang Park JP membuat pergerakan.
Kesemua senjata tajam yang aq bentuk dari ais tadi menusuk setiap inci badan Park JP sehingga hancur.
Badan Park JP seperti daging yang dicincang sehingga halus.Itu sebab aq x nak yang lain nampak perkara yang ngeri nie dengan mata diorang terutama Min.
Darah Park JP terpercik sekeliling.Aq membuat perisai ais lindung Bts,aq dan Min dari terkena darah Park JP.
Skip
MinRa povJimin mula menjatuhkan tangan dari menutupi mata aq.Aq terkejut apabila membuka mata aq terdapat banyak percikan darah.Tapi pada dinding ais di hadapan aq.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampireHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...