Rumah MinRa
Pagi - 6:05
MinRa povWoahhhh!!!!!awal aq bangun Harini.....Kata sambil melihat jam phone aq.
Aq turun dari katil dan terus masuk bilik mandi dan mandi.
Skip
Meja makanHemmm,nampaknya,balik nie aq kena beli barang dapur nie.....sarapan pun aq makan roti kosong je.....Kata aq sambil melihat roti kosong yang ade ditangan aq yang belum dimakan.
Selepas makan,aq mulakan perjalanan aq ke sekolah.Aq ade kereta,tapi aq x guna sebab entah.
Aq jalan keluar dari perkarangan rumah aq.Semasa aq di hadapan rumah namja-namja semalam aq buat don't know je.
Belum sempat aq nak keluar dari simpang kawasan rumah aq,ade manusia memanggil aq dari belakang.Aq pun pusing.
Haishhhh..... diorang lagi...jap!!!! diorang pakai School uniform sekolah aq???Kata aq dalam hati.
Namja-namja tu mendekati aq dengan lari anak.
Wae????Tanya aq malas sebabnya awal-awal pagi lagi aq dah kena hadap muka manusia yang x tau senyum.
Wooww......wat lek..... Kitorang cuma nak tanya kat mana sekolah BigHit High School????Tanya Namja ?????.
Sampai sekarang aq masih x kenal dan x tahu nama jiran aq kecuali Jungkook.
Oh.....sekolah yang korang cari tu sekolah yang aq sekolah......So,follow aq....Balas aq.
So,jalan lah cepat......Kata Namja yang Cold tu.
Haishhhh!!!!!jinja????x macam jiran aq langsung....... entah-entah bukan manusia????Agak aq dalam hati.
Woi... MinRa......kau jangan nak fikir yang bukan-bukan......Otak aq berkata.
Sabar lah.....Balas aq dingin.
Aq pun jalan mendahului diorang.Yelah kalau diorang yang jalan dulu,diorang x kan jumpa sekolah tu sebab aq yang kena tunjukkan jalan bukan diorang.
Skip
BigHit High SchoolMase aq masuk sekolah,banyak jeritan dari yeoja dan namja sekolah nie.
Aq membuat kesimpulan yang yeoja sekolah nie menjerit sebab aq datang dengan namja-namja yang handsome belaka manakala namja sekolah nie pulak jealous sebab aq datang dengan namja-namja yang handsome.
Namja sekolah ni jealous aq datang dengan Namja-namja handsome nie maybe sebab aq x pernah Balas surat diorang dan yang paling penting aq x pernah terima cinta diorang pun.
Dah sampai.....nie lah sekolah nye.....Kata aq malas.Stil x de mood.
Tau lah......X kan lah kite sampai kat shopping mall pulak......Balas namja Cold tu selamba.
YOU ARE READING
© He's Cold Vampire
VampireHighest Rangking - #2 in Vampire [Short Story] Cerita ini mengisahkan seorang vampire yang bakal mengambil alih tempat ayahnya sebagai King of Vampire. Tetapi,syarat untuk menjadi King of Vampire adalah kuasa mereka perlulah berada di tahap yang ter...