To teraz czeka mnie najdłuższa nie przespana noc...
Weszłam do pokoju i ujrzałam Olę i Polę, które o czymś rozmawiały. Gdy mnie zobaczyły od razu się odwróciły. No to teraz najgorsze się zacznie- pomyślałam
- O Sylwia! Gdzie byłaś...z Arturem?- spytała podejrzliwie Ola
- Yyyy...No na spacerze- odpowiedziałam jej
- Czyżby tylko spacer?? - Dopytywała Pola
- Tak. Spacer do lasu- uśmiechnęłam się sztucznie. Taa... Sylwia to się wpakowałaś, przecież on ci balony kupił
- A balony w lesie to na drzewie rosną?
- No...yyy..-nie wiedziałam co im powiedzieć . Dobra powiem im prawdę prędzej czy później i tak się dowiedzą
- No to jak było Sylwia ?- zapytała Pola
- Ughh... No poszliśmy na spacer...do wesołego miasteczka. Byliśmy na tych całych atrakcjach no i wtedy Artur zobaczył ten balon- tu wskazałam na balon w kształcie jednorożca- i mi go kupił. No a jak wracaliśmy to zobaczył te żółte balony no i też je kupił- wytłumaczyłam dziewczyną.
- Młodszy Sikorski na ciebie leci! - krzyknęła Pola. Mogę się założyć, że słyszało ją pół ośrodk.
- Nie! - zaprzeczyłam- To tylko PRZYJACIEL- dałam nacisk na przyjaciel
- Zobaczymy- powiedziała pod nosem Ola
Jest 21.30 Pola poszła już do siebie a my z Olą przygotowujemy się do spania. Mam właśnie iść się myć, ale otwierają się drzwi i wchodzą nasze laleczki. Nie zwracając na nie uwagi poszłam się myć. Po 15 minutowym pryszniucu wyszłam z łazienki i położyłam się do łóżka, chwyciłam swój telefon i sprawdziłam swoje social media. Wchodzę na facebooka patrzę , tam Artur wysłał mi zaproszenie do grona znajomych. AHA OKEJ. Przyjęłam je a co mi tam. Odłożyłam telefon i od razu usnęłam.
* Ranek*
Bip...bip...bip...
Nie no super mój kochany budzik*wyczujcie ten sarkazm*. Biorę telefon do ręki sprawdzam godzinę. Zegarek w telefonie pokazuje 7.00. Dobra wstaję, podchodzę do walizki i wybieram dzisiejszy outfit: czarna bluzka z adidasa, jeansową kurtkę i czarne spodnie z dziurami. Włosy związałam w niedbałego koka. Wyszłam z łazienki i zobaczyłam , że Ola się już ubrała. Nie wiem kiedy ale okej(xd). Razem wyszłyśmy z pokoju kierując się do Poli , ale oczywiście coś, a raczej ktoś musiał nam przeszkodzić tym kimś był ...
1 rozdział z maratonu :) Kochani jak myślicie kto mógł zatrzymać dziewczyny ?? :/
#autorka:)
CZYTASZ
Young Stars Camp Love ||A.S
FanfictionIdol nastolatek zakochany po uszy w dziewczynie z obozu ? Czy to w ogóle możliwe ? Dowiesz się czytając ff "Young Stars Camp Love". :)