~Ranek~
Słyszę budzik. Wyciągam rękę w poszukiwaniu swojego telefonu. Po chwili go znajduje i wyłączam budzik. Sprawdzam godzinę- 8.45. Zdążę- pomyślałam i zaczęłam przeglądać swoje portale społecznościowe. Po jakiś 15 minutach zablokowałam telefon, odłożyłam go na stolik, który stał obok łóżka i wstałam. Pierwsze co zrobiłam to spojrzałam w lustro i stwierdziłam, że nie wyglądam najgorzej. Podeszłam do szafy i zaczęłam szukać w niej ubrań na dziś.
Wybrałam białą koszulę na którą założe czarny sweterek i czarne jeansy. Udałam się do łazienki w celu ubrania się. Wyszłam z niej i skierowałam się w stronę lustra. Najpierw rozczesałam włosy, a potem wyprostowałam. Następnie zaczęłam się malować. Najpierw twarz posmarowałam kremem nawilżajacym a potem nałożyłam podkład, puder, pomalowałam rzęsy, narysowałam kreski i wypełniłam brwi. Gotowa zeszłam na dół w celu zrobienia sobie śniadania. Jako iż nie byłam bardzo głodna zjadłam tylko jogurt i poszłam umyć zęby. Weszłam jeszcze do swojego pokoju po telefon. Sprawdziłam godzinę. 9.45. Pewnie niedługo będzie Artur- pomyślałam i w tym momencie rozległ się dzwonek do drzwi. Zbiegłam ze schodów, żeby zobaczyć kto to. Otworzyłam drzwi i ujrzałam Artura. Od razu go przytuliłam.
- No to co ubieraj się i idziemy - powiedział radosny chłopak, a ja od razu ubrałam swoje roshe runy i ciemno zielona wyglądałam mniej więcej tak ( bez koszuli i plecaka)Gotowa zamknęłam dom i odwróciłam się w stronę Artura. Chłopak po chwili złączył nasze ręce. Kierowaliśmy się na przystanek autobusowy.
~ponagraniach~
Właśnie słuchamy już całego nagrania. I szczerze mogę stwierdzić, że nawet ładnie. Artur postanowił przesłać to od razu Remikowi. Już po chwili dostał odpowiedź, że jeśli mam kanał mam to od razu wstawić. Oczywiście miałam kanał ale nic tam nie wstawiałam. Remo kazał panu który montował to nagranie wstawić na mój kanał, a sam na swoich portalach ogłosił
" Nie uwierzycie kochani! Artur znalazł kolejna gwiazdę. Sylwia Przybysz 15 letnia dziewczyna właśnie dziś nagrała swój pierwszy cover. Pojawi się on za jakieś 20 minut,więc Remonators byłbym bardzo wdzięczny gdybyście zostawili miły komentarz pod filmikiem. Niżej macie link do kanału Sylwii. Pozdrawiam Was, a teraz będę walczył o nią w naszym zespole. "
Aż mi się miło zrobiło po tym poście Rema. Nagle zadzwonił mmój telefon. Patrzę numer nieznany, ale odbieram i słyszę znany głos.
R: Hej tu Remo! Widziałem twoje nagranie. Jest genialne! Mam dla ciebie propozycje. Chciałabys dołączyć do ekipy Young Stars?
S: Jezu...pewnie, ale musiałabym porozmawiać z mamą i dam ci odpiwiedź
R: Pewnie nie ma sprawy. To do usłyszenia.
S: Do usłyszenia
Rozłączyłam się. Zobaczyłam, że mój cover właśnie przed chwilą pojawił się na YouTubie. *mediamożeciewłączyć*
Już po chwili było dużo komentarzy. I tych pozytywnych i negatywnych,ale więcej tych pierwszych. Byłam zadowolona z siebie.
~dom~
Artur został dziś na noc. Gdy zobaczyłam mamę od razu jej powiedziałam o tym, że Remo chce mnie w swoim składzie. Zgodziła się. Napisałam do Remika, a juz po chwili na jego grupie pojawił się post" Moi kochani udało się. Mamy kolejną Young Stars. Jest nia Sylwia Przybysz. WITAMY W RODZINIE SYŚKA ❤ Kochani niżej macie zdjęcie moje i Sylwii z YSC ;) "
Było już sporo komentarzy. Głównie ludzie mi gratulowali, ale pojawily się też komentarze od zespołu YS. Najlepszy Artura " Gratuluje Kochanie ❤ ❤️" Słodkie. Przeglądałam jeszcze chwile portale społecznościowe i po jakis 5 minutach wstałam i poszłam się umyć. Po mnie poszedł mój chłopak . Od razu polożyłam się spać po tym ciężkim dniu .️
Dobry woeczór/ Dzień dobry 😂 😂
Mam nadziej że rozdział się podoba. A teraz dobranoc 😂 😂
️
CZYTASZ
Young Stars Camp Love ||A.S
FanfictionIdol nastolatek zakochany po uszy w dziewczynie z obozu ? Czy to w ogóle możliwe ? Dowiesz się czytając ff "Young Stars Camp Love". :)