Szczecin bardzo pięknie miasto. Ludzie też mega mili. Na koncercie była serio fajna aktmosfera. Teraz ruszamy do Sopotu.
~Sopot~
Dojechaliśmy właśnie do hotelu. Ja jak to było przez ostatnie dwa dni pokój miałam z Arturem. Dostaliśmy kluczyk i ruszyliśmy do niego. Ja szłam pierwsza, a za mną chlopak, który niósł nasze walizki. Gdy dotarliśmy pod pokój otworzyłam drzwi i przepuściłam chłopaka bo on niósł bagaże. Potem weszłam ja i od razu rzuciłam się na łóżko. Zamknęłam oczy ale nie na długo bo po chwili usłyszałam głos Artura
- Kochanie wstawaj! Idziemy na próby- oznajmił chłopak na co ja nic nie odpowiedziałam, tylko wstałam z łóżka i podeszłam do swojej różowej walizki i wyciągnęłam z niej sukienkę z NIUMI. Przebrałam się w nią poprawiłam jeszcze włosy i podeszłam do chłopaka który siedział na łóżku z telefonem.
- Artur idziemy? - zapytałam. Chłopak podniósł wzrok znad telefonu i spojrzał na mnie i się uśmiechnął.
- Tak pewnie. Ładnie wyglądasz- gdy to powiedział zarumieniłam się i powiedziałam szybkie "dzięki ". Artur chwycił mnie za rękę i wyszliśmy z pokoju.
~Próby~
Teraz te próby i wg ale jest naprawe super. Poprosiłam jedna z tancerek (tak jakby moja przyjaciółka) żeby zrobiła mi zdjęcie. Ustawiłam się z puszką fanty. Mimo, że była wczesna
jesień to pogoda była ładna.Z dopiskiem: " OMG!! Morze to coś cudownego ❤️❤️❤️🔥 #youngstarsshowSopot
Już po chwili miałam mnóstwo powiadomień. Weszłam w komentarze. Dużo osób pisało,że mi zazdrości i wg. Ja to wiem nie każdemu trafia się okazja pojechania z Arturem Sikorskim i innymi znanymi osobami. Dziewczyny zaproponowały, żeby zrobić wspólne zdjęcie.Z dopiskiem widocznym wyżej. Wyłączyłam powiadomienia i weszłam do środka widząc Artura schodzącego ze sceny. Podeszłam do niego i się przytuliłam.
Wszyscy postanowiliśmy porobić sobie zdjęcia na plaży, które za chwile wylądowały na instagramie.~.~
Koncert jak to koncert. Dużo osób. Pełno zapłakanych dziewczyn. I chyba tyle. Teraz wracamy do hotelu i ruszamy do Bydgoszczy.~Bydgoszcz~
Wow Bydgoszcz to drugie piękne miasto. Jak zwykle do hotelu przebieramy się na próby, M&G i koncert.
~ Próby~
Według mnie najgorsza część...dobra jedna z najgorszych. Dlaczego? A dlatego, że cały czas poprawiaja to tamto no wg nie można normalnie porozmawiać. Chodziłam po klubie w tą i spowrotem, aż wkońcu naktnęłam się na Lipkę.
- Hej Sylwia
- No cześć! Co to może zdjęcie? -zaproponowała na co ja tylko przytaknęłam. Ustawiłyśmy się i zrobiłyśmy zdjęcieZ
dopiskiem: " Bydgoszcz gotowi na dziś? Mamy nadzieje że będziecie się dobrze bawić 😘😇." Stwierdziłam, że usiądę i poczytam komentarze i na niektóre poodpowiadam. Siedziałam chwile gdy poczułam,że ktoś mnie przytula. Odwróciłam głowę i ujrzałam Artura. Chłopak pocałował mnie w policzek. Na co ja się uśmiechnęłam. Sam zaproponował zdjęcie.
" With my love 💕💕"
~ M&G~
Eh...nie lubie M&G. Chyba dlatego że widzę jak Artur całuje i przytula swoje fanki...jestem trochę zazdrosna. Wiem,że nie powinnam i wg, ale to jest poprostu silniejsze. Chce mu powiedzieć o tym, że jestem o to zazdrosna, ale z drugiej strony się boje. Ehh...chyba muszę z nim porozmawiać,ale to dopiero jak będziemy w domu.Sam koncert minął spokojnie. Atmosfera tez fajna. Teraz nasz ostatni koncert. Warszawa, czyli teoretycznie dom.
~przedkoncertem~
Jak było to prze te 4 dni. Hotel, próby, koncert. Dziś było tak samo.
M&G
Po M&G postanowiłam porozmawiać z Arturem, ponieważ nie mogłam już wytrzymać.
- No co chciałaś? Co się dzieje kochanie? - zapytał z troska chłopak.
- Umm...Artur chciałam ci powiedzieć ...no...jestem trochę zazdrosna...o to jak przytulasz fanki...ogólnie - wytłumaczyłam chłopakowi
- Że co? Sylwia ty chyba sobie żartujesz...o co jesteś zazdrosna? O fanki?! Naprawdę ...hahah- zakpił chłopak. Właśnie takiej reakcji się spodziewałam
- No Artur
- Sylwia naprawde...!
- Tak Artur! Jestem zazdrosna o twoje fanki. Masz z tym problem?! Chyba mam prawo
- No proszę cię! O fanki! Hahahaha nie nie masz prawa...to jest żałosne
- Wiesz co Artur....Wesołych Świąt kochani 🎄🎅 Mam nadzieje że rozdział się wam podoba :)
CZYTASZ
Young Stars Camp Love ||A.S
Fiksi PenggemarIdol nastolatek zakochany po uszy w dziewczynie z obozu ? Czy to w ogóle możliwe ? Dowiesz się czytając ff "Young Stars Camp Love". :)