Nasledujúce ráno sa Laura zobudila uzimená a zoslabnutá. Spala iba v rifliach, pretože sa od bolesti nevládala celý deň postaviť. Keď prišiel Roman, hodil jej na matrac jednu bagetu s fľašou a povedal:
„Takto, keď máš iba rifle, vyzeráš sexy na tom matraci. Mám normálne chuť si to s tebou opäť rozdať. Ale aby si nepovedala, tak teraz ťa nechám len trošku oddýchnuť. Včerajšok si si musela užiť dosť."
Prišiel k nej a jemne ju pohladil po tvári a prsiach. Hneď potom vyniesol WC a na chvíľu jej otvoril okno.
„Zavri ho, je mi zima." Požiadala ho Laura.
„Musíš si tu vyvetrať. Alebo chceš byť celé dni v tom smrade z toho kýbľa?" spýtal sa jej Roman. „A keď ti je zima tak sa obleč." Dodal.
Laure teda neostávalo nič iné, len sa obliecť. Keď si obliekla aj sveter sa postavila a spýtala sa.
„Dokedy ma tu budeš väzniť?"
„Celý tvoj život. Nepočula si čo som povedal už v prvý deň? Budeš moja až kým nás smrť nerozdelí. A je na tebe či to bude krátko alebo dlho." Odpovedal jej Roman.
„Určite krátko, lebo už ma pravdepodobne všetci známi hľadajú." Odsekla mu Laura.
„Hľadať môžu, ale určite nenájdu. Toto miesto uprostred veľkého lesa nikto nenavštevuje. A môžeš byť rada, že si takto vnútri, lebo vonku sa to hemží všelijakými nebezpečnými tvormi. Takže živá odtiaľto neujdeš. Ak by si ušla tak ťa buď chytím ja alebo nejaké mäsožravce."
„A ty tu bývaš?" chcela vedieť Laura.
„To ťa nemusí trápiť." Povedal Roman, zavrel okno a odišiel. Laura si sadla na matrac a premýšľala. Doma si určite všimli, že chýba ale ak je pravda, čo vraví Roman, je mizivá šanca, že ju nájdu. A navyše jej ani nemôžu vystopovať mobil lebo ho už určite Roman niekde zničil. Mrzelo ju, že nemôže byť s kamošmi a užívať si babie leto s poslednými teplými dňami. Namiesto toho musí sedieť tu v starej pivnici, kde býva v noci veľká zima a cez deň to tiež nie je veľká výhra. Navyše robí sexuálnu partnerku nejakému debilovi. Laura to nevydržala a rozplakala sa.
Nasledujúce dni neboli o nič lepšie. To, že mala len jednu bagetu denne sa na nej dosť podpísalo. V noci jej stále škvŕkalo v bruchu a pomaly jej boli rifle v páse voľnejšie. Musela sa snažiť aby jej veľmi nepadali. Nakoniec bola rada, keď sa po pár dňoch zobudila s pocitom že od dnes opäť bude mať viac jedla. Zrazu ale chytila menší šok. Cítila medzi nohami niečo vlhké. Pozrela sa na rifle a videla ako je celý rozkrok na rifliach zakrvavený. Dostala menštruáciu a pretiekla.
„Do riti." Zanadávala, keď zistila, že jej pár kvapiek krvi presiaklo aj na matrac. V tom došiel Roman. Pozrel na Lauru ako leží a smutne sa pozerá na toľko krvi.
„Niekto nám tu preteká." Zasmial sa a pokračoval „Dnes ti končí tvoj trest za útek. Dúfam, že si sa už poučila a nepokúsiš sa o to znova. Tu máš tvoju pravidelnú dennú dávku." Hodil jej na matrac tri bagety a fľašu vody. Laura nevravela nič. Cítila sa trápne, že ju tak uvidel.
Roman zatiaľ opäť vyniesol WC ako to robieval každý deň. Keď položil čistý kýbeľ pri Lauru povedal. „Vidím, že si ani nemala tampón. Ten tu ale veľmi nečakaj. Takže si zvykaj na takéto veci. Mimochodom, vždy som to chcel skúsiť, keď má dievča svoje dni."
„Nie, prosím teraz nie." Zastonala Laura.
„Ale ja chcem." Povedal Roman a čupol si pri Lauru. Prevalil si ju na brucho.. Laura sa bránila, ale Roman si jej sadol na nohy. Rukami jej roztrhol medzi nohami rifle. Laura metala vzadu rukami v snahe ho zasiahnuť ale bezúspešne. Roman zatiaľ jej pretrhol zakrvavené nohavičky a vopchal do nej ukazovák. Chvíľu, jej ho vyťahoval a zasúval a postupne pridal ďalšie prsty. Keď ich vytiahol, vytieklo z vagíny aj trochu krvi. Rozopol si nohavice a pomaly jej ho tam zasunul. Robil to pomaly a jemnejšie ako naposledy. Laura sa metala ale Roman ju vždy zastavil silným plesknutím po zadku. O chvíľku ho vytiahol, prevalil si Lauru späť na chrbát a strčil jej svoje náradie do vrecka na svetri. Laura cítila ako jej doňho vystrekol obsah a videla ako sa trošku zafarbilo od jej krvi. Roman si potom utrel ešte do svetra bimbasa a postavil sa.
„No vidím, že je to dosť krvavé. Ale inak v tom nevidím rozdiel. Ďakujem ti, že si mmi pomohla splniť si túto vec. Za to ti zajtra donesiem niečo lepšie ako len bagetu. Čo rada jedávaš?" spýtal sa.
„Sendvič s medom a cereálie" povedala Laura.
„Tak ti to teda donesiem." Usmial sa na ňu, vybral si vreckovku a poutieral jej zaschnutú krv v okolí vagíny. „Aby bola moja Laurinka čistá." Poznamenal, dal jej pusu na ústa a odišiel.
Ďakujem za prečítanie. :D V nasledujúcej časti sa dozvieme niečo viac o Laure a možno aj o Romanovi. Za každý hlas, názor, zdieľanie budem vďačný :)
YOU ARE READING
Uväznená
Mystery / ThrillerLaura si žije klasický život tínedžerky. Lenže po ceste zo školy ju unesie neznámy chalan a ocitne sa v pivnici pripútaná k stene. Prečo ju uniesol? Čo chce s ňou spraviť? Zachráni sa Laura? Prečítajte si príbeh a všetko sa dozviete. NOVÁ ČASŤ...