23. Časť

4.4K 185 28
                                    

Laura mala celý deň dobrú náladu. Predstava, že si z Kláry Roman vystrelil cez tú bábiku ju dosť tešila. Aj keď nevedela, čo s ňou budú ešte robiť. Klára bola v rozpakoch. Odkedy prebalila bábiku sa jej ani nedotkla. Pomyslela si, že len čo sa bude dať ju zahodí. Sústredila sa na lepšie veci. Na to ako spolu s Romanom budú bývať v tomto prepychovom sídle. Len ešte nemala dobré premyslené ako ho presvedčí o tom dieťati.

O týždeň mala Klára kontrolu u gynekológa. Tesne pred kontrolou bol pozrieť dievčatá Roman. Doniesol im celkom chutné raňajky a aj malú tašku. Podal ho Kláre zo slovami:

„Klárka, mám tu pre teba malý darček. Keďže už ti bruško pomaly rastie, myslím, že sa ti bude hodiť aby si ho zakryla. A v tom ti t neónové tričko už veľmi nepomôže." Klára si zobrala balík a odbalila ho. Boli v ňom dlhé žlté letné šaty na ramienka.

„Tie ťa nebudú ani nikde tlačiť a sú dosť voľné aby si sa cítila v nich príjemne aj s väčším bruškom. Ukradol som ich od bývalky. Ona ma využila dávno, tak ja som ju teraz. Teda aspoň jej šatník. Prišlo mi to veľké zadosťučinenie, keď som jej mohol kľudne povyhadzovať všetky veci zo skrine. Dobre jej to po izbe lietalo. A aj som jej nechal tam pozdrav v jednom vrecku riflí. Možno Laura bude vedieť aký, lebo podobný som spravil aj do jej vrecka na svetri. Škoda, že neuvidím tú reakciu, keď to zistí. Bola približne taká vysoká ako ty, tak by ti tie šaty mali byť dobré." Povedal Roman Kláre. Klára si lepšie pozrela šaty. Celkom sa jej páčili. Išla si ich vyskúšať pri zrkadlo. Vyzerala v nich nádherne. Keď si ich obliekla tak ju Roman odviedol doktorovi.

Ten jej a Romanovi povedal, že všetko sa vyvíja dobre a že plod je v poriadku. Roman bol z toho nadšený. Dozvedel sa aj, že o mesiac ak bude chcieť, dozvie sa aj pohlavie. Veľmi túžil po chlapcovi, aby bol jeho rod zachovaný. Kláre to bolo jedno. Keď sa vrátili z kontroly do izby, kde bývali dievčatá povedal Roman Laure:

„No princezná moja, o mesiac budeme vedieť pohlavie nášho potomka."

„Ó, som zvedavá čo to bude." Odvetila mu Laura s úsmevom.

„Myslel si NÁŠHO?" spýtala sa s falošným úsmevom Klára.

„Áno, Teda moje a Laurine." Odvetil Roman.

„Ale čakám ho ja." Povedala Klára. „Budú v ňom tvoje a MOJE gény. Laura s ním nemá nič spoločné."

„Možno po genetickej stránke nie, ale citovej určite viac ako ty." Odsekla jej Laura.

„Čo sa deje? Prečo ste takto proti sebe stále?" spytoval sa Roman, ktorého zaskočila reakcia Laury. Klára na Lauru varovne pozrela. Pohľadom ktorý vravel: Ak to povieš, zabijem ťa.

„Ale to asi budú len Klárine tehotenské hormóny. Sa ani nečudujem v takom veku. Je to ešte len deculo. To si nevedel nájsť staršiu?" spýtala sa ho Laura s úsmevom.

„Pozri na ňu. Vyzerá moc vyspelo, keď má na sebe mejkap. Nevedel som, že má len 15. A aj v tom klube bolo šero." Odpovedal Roman.

„To uznávam. Aj tak sa dnes väčšina pubertiačok tak maľuje. Neviem, čo z toho majú, že sa robia staršími. Asi si chcú zbaliť bohatých chlapov." Povedala Laura pričom nebadane žmurkla na Kláru. Roman si to našťastie pre Kláru nevšimol.

„Ja taká nie som." Ozvala sa Klára.

„A kto tvrdí, že si?" spýtala sa jej Laura.

„Nikto." Odpovedala Klára.

„Tak teda kde je problém?" zasmial sa Roman nad konverzáciou dievčat. „Užívajte si to tu a nehádajte sa. Napríklad Laura môžeš na učiť Kláru maľovať. Možno jej to pôjde dobre. Potom môže ona skúsiť namaľovať nás dvoch."

„A k čomu to bude dobré keď budeš mať maľby kde si na každej s inou?" spýtala sa ho Klára.

„Spomienky." Odpovedal jednoducho Roman.

„Keď myslíš." Odvetila Klára.

„No nechávam vás tu už samé dnes. Dúfam, že sa tu nepozabíjate." Povedal s úsmevom Roman, obe dievčatá pobozkal a odišiel. Klára sa hneď pustila do Laury:

„Ty krava, skoro si ma prezradila. Prečo mi to robíš?"

„Aby si sa spamätala. Je malá šanca, že ti tvoj plán vyjde. Roman nevyzerá byť hlúpy." Odvetia jej Laura.

„Spamätala? Ty sa spamätaj. Ak mi to budeš chcieť prekaziť, tak sa rozlúč potom s týmto." Odsekla Klára a ukázala na brucho. Lauru to zarazilo ale nedala sa:

„Ak by si to spravila, tak by tvoja snaha bola zbytočná. Do 24 hodín od toho by si čuchala fialky odspodu, takže by tvoj plán bol zbytočný a ešte by si ublížila aj tomu maličkému." Odsekla jej Laura.

„Ja ho mám na háku. Som tu len kvôli tomu aby som vám ho vynosila, nie? Ale zatiaľ je moje a môžem si s ním robiť čo chcem." Zakričala Klára.

„Ak mu ublížiš, ublížiš aj sebe a to nehovoriac o tom ako ti ublíži Roman, keby sa to dozvedel." Tiež zvýšila hlas Laura.

„Tam si trénuj na bábike materstvo, lebo ak ma naštveš, tak budete mať s Romanom iba tú bábiku spoločnú." Kričala Klára a hodila po Laure bábiku. Laura ju chytila a položila na stolík.

„Klára, kroť sa. Lebo poviem Romanovi aby ťa zavrel do tej studenej pivnice. Tam nie je taký prepych ako tu. Tak sa kroť. A rozmýšľaj nad svojimi činmi. Chcem ti len dobre. Rozhodne si to decko necháš do pôrodu. Ak nie, to ti sľubujem na mieste, že živá odtiaľto neodídeš. Ak vôbec niečo z teba pustí tento pozemok." Odvetila jej Laura.

„Ja si budem robiť čo ja chce. Decko si teda zatiaľ nechám. Skúsim ho použiť ako zbraň na Romana. A ty, nie že mu niečo vycekneš, lebo ťa naozaj zabijem." Odsekla jej Klára.

„Rob, ako myslíš. Nebudem sa ti do toho viac starať. Ale varovala som ťa. Pamätaj na moje slová." Odvetila Laura.

Medzi dievčatami to vrie. Klára, po tom čo bol skoro prezradený  je ochotná urobiť čokoľvek. Dokonca riskovať nielen vlastný život. Čo z toho nakoniec bude  dozviete sa ak budete ďalej čítať príbeh.  Za každé prečítanie, komentár, hlas aj kritiku budem vďačný. 

POZOR

Chcel by som natočiť  taký minifilm na motív tohto a aj predchádzajúceho môjho príbehu. Bol by to taký minifilm na Youtube, akých je tam už zopár.  Nebolo by to presne také ako tieto príbehy ale malo by to určité rysy týchto príbehov. Bolo by to o dosť miernejšie ale určité napätie aj pár vecí z príbehov by tam bolo.  Len mám problém na to zohnať babu čo by bola hlavná hrdinka príbehu.  Chcelo by to nejakú 18 ročnú a vyššie čo by jej nevadilo mať na sebe dotrhané a špinavé veci.  Nebolo by v tom filme nič nevhodné(ani nič 18+)!!!! Kto by to chcel skúsiť? (viac info v správe)


UväznenáDonde viven las historias. Descúbrelo ahora