6. Časť

7K 291 11
                                    

Ďalší deň sa Laura tešila na príchod Romana, dúfajúc, že splní svoj sľub a donesie jej čo chcela. Nevadilo jej ani to že ju po včerajšku ešte trošku bolí vagína zo sexu. Keď sa konečne otvorili dvere a vošiel Roman, Laura spozornela.

„Dobré ráno kráska." Pozdravil ju.

„Čau. Splnil si sľub?" Spýtala sa s nádejou Laura.

„Nie." Povedal Roman a hodil jej opäť tri bagety a fľašu vody. Laura naňho zagánila.

„Tak načo sľubuješ, keď to potom nesplníš?" Spýtala sa ho odmerane. Roman neodpovedal. Laura si sklamane sadla na matrac a nahnevane si otvorila bagetu. Roman šiel zatiaľ vyhodiť kýbeľ čo používala ako WC. Keď sa vrátil, okrem kýbľa niesol aj niečo v balíčku.

„Trošku som si z teba vystrelil. Jasne, že som nezabudol na sľub, len som ťa chcel trošku ponaťahovať. Tu máš ten sľúbený sendvič aj mlieko s cereáliami." Povedal Roman a podal jej balíček. Laura si ho otvorila a boli tam tri sendviče, mlieko v krabici, balík cereálií a miska. Laura si načatú bagetu odložila a s chuťou sa pustila do raňajok.

„Tak a teraz by som chcel vedieť niečo viac o tebe. Napríklad, koľko máš rokov? Tipoval by som na 19." ozval sa Roman.

„Tesne. Mám 17." Odpovedala s plnými ústami Laura.

„A čo mi ešte o sebe povieš?" Spýtal sa Roman. „Chcel by som vedieť, že čo je zač tá moja krásavica."

Laura neodpovedala lebo práve sa pustila do mlieka s cereáliami. Keď dojedla, odložila misku nabok a postavila sa.

„Nie som tvoja." Odpovedala.

„Si." Namietal Roman. „ Budeš so mnou, kým nás smrť nerozdelí. A keď si už dojedla tak mi môžeš odpovedať na otázku. Potom ti aj ja možno odpoviem na tvoje."

„To sa ešte uvidí, či budem s tebou." Odvetila nasýtená Laura. Po dlhej dobe vôbec necítila hlad a tak sa rozrozprávala Romanovi. „No ako vidíš som obyčajné dievča. Kým si ma neuniesol, chodila som do školy na gympel a užívala si život. Okrem toho ma baví dosť kreslenie a dobrá hudba."

„Budúca umelkyňa? No ak budeš poslúchať možno ti sem niečo donesiem aby si si mohla skrášliť tento svoj príbytok. A možno by si mi mohla niekedy aj niečo potom namaľovať." Povedal Roman. „A ako si na tom s chalanmi? Si zadaná? Aj keď vlastne si. Chodíš so mnou či chceš či nechceš." Zasmial sa. „Ale chcem vedieť koľkých si mala predo mnou."

„Možno si myslíš, že chodíš so mnou ale s tebou ja nechodím a nikdy ani nebudem. A mala som 2 frajerov „pred tebou" ak chceš vedieť. Ale neboli to práve najlepší chalani. Jeden vkuse len pil a drogoval a druhý bol strašne žiarlivý. Stále ma kontroloval aj v škole. Tak som ho rýchlo poslala k vode aj keď bolo ťažké sa ho zbaviť." Rozprávala Laura pričom z jej vagíny vyšiel pramienok krvi a dopadol na zem. Rýchlo sa presunula nad vedro aby nezakrvavila matrac.

„Zase menštruácia?" Pobavene sa spýtal Roman a pokračoval. „No vidíš a ja som to mal zas takto. Chodil som asi s 4 babami ale nikdy ten vzťah nevydržal dlho. Prvá baba ma odkopla po týždni, keď si našla na diskotéke nového frajera. Myslím ale, že aj toho dosť rýchlo vymenila. Ďalšia ma len využívala. Vedela, že som z bohatej rodiny tak vkuse odo mňa pýtala peniaze raz na šaty, raz na šperky, kabelku a ešte neviem aké kraviny a keď som jej to zatrhol tak mi dala kopačky. S treťou som chodil najdlhšie ale jej ďalší nápadník rozširoval o mne nepekné veci a ona mu uverila. Snažil som sa ju presvedčiť, že to je lož ale nepomáhalo to. A posledný vzťah stroskotal rovno na moje narodky, keď som ju načapal ako fajčí vtáka môjmu najlepšiemu kamošovi. Tak som mal 4 jasné dôkazy, že nájsť normálnu babu je nemožné. Vtedy som si aj zaumienil, že keď a takto využívajú a klamú tak že si nejakú babu unesiem a bude moja či sa jej to bude páčiť alebo nie." Poodhalil svoju minulosť Roman.

„Tvoje skúsenosti z babami mi je ľúto. Ale toto nie je dobrá cesta čo si urobil. A rodičia o tomto vedia, že si ma uniesol?" Spýtala sa Laura zaskočená jeho otvorenosťou.

„Nie, lebo už nežijú. Už som ostal z rodiny len ja."

„To mi je ľúto. Ozaj a ty vieš môj vek a ja neviem tvoj. Povieš mi ho?" Spýtala sa Laura súcitne.

„Mám 26." odvetil Roman.

„A to ti nie je ľúto čo si urobil? Veď máš celý život ešte pred sebou, ešte bola šanca, aby si si našiel nejaké dievča." Nechápala Laura.

„Ja som to vzdal. Každá hľadí len na to, že aké máš auto alebo ako vyzeráš ale nik nehladí na vnútrajšok. A už som sa pevne rozhodol. Tak ako som urobil je to najlepšie. Pre mňa." Odvetil Roman. „No už sme si dosť pokecali. Uvidíme sa zajtra." Dodal a nechal prekvapenú Lauru opäť samu.

Ďakujem za prečítanie tejto časti.  Ak sa vám páčila, dajte hlas :) A budem vďačný aj za komentáre, postrehy, nápady :) 

UväznenáWhere stories live. Discover now