Ďalší deň bol už horší. S jedlom sa to vrátilo do starých koľají, len sa zdvojnásobilo a Roman si to opäť užil s Klárou. Pre ňu to bolo viac bolestivejšie, ale snažila sa to vydržať aj keď ku koncu mala slzy na krajíčku. Laure bolo Kláry ľúto, ale nemohla veľmi zasiahnuť. Presvedčila ale Romana, aby jej doniesol naspäť veci na maľovanie. Roman to na jej prekvapenie urobil. A tak si dievčatá aspoň skracovali dlhé chvíle kreslením a bolo vidieť, že aj Romanovi sa tie kresby páčia.
Jedného dňa ale začínalo byť Kláre zle. Akonáhle zjedla bagetu, čo im Roman doniesol, po chvíľky ju vyvrátila do vedra. A raz ju pri tom prichytil Roman..
Zo začiatku to vyzeralo na obyčajné ráno. Dievčatá zobudili slnečné lúče, ktoré cez malé okno im svietili priamo na tvár. Klára sa posadila a otvorila si bagetu, čo si odložila zo včera. Vedela, že aj tak ju vyvráti ale potrebovala zahnať aspoň na chvíľu hlad.
„Dobré ráno. Ako ti je?" spýtala sa rozospatá Laura.
„Blbo. Mám hlad a dúfam že aspoň na chvíľu mi tá bageta ho pomôže zahnať aj keď viem, ako skončí." Odvetila smutne Klára.
„Hm. Ale možno je to dobré znamenie, že ti býva takto zle." Povedala Laura.
„Prečo myslíš?" spýtala sa Kára a dokrkvala obal z bagety.
„Lebo možno sa deje to, čo nás dostane preč z tejto pivnice." Vravela Laura.
„Možno, ale nie je to isté. Môže mi byť zle aj z toho že tu nič iné okrem týchto bagiet nemáme a už sa mi hnusia." Uvažovala Kára. V tom vošiel Roman.
„Ahojte princezná a neonka. Ako sa máte?" spýtal sa veselo.
„Pohode." Odpovedala Laura.
„Aj ty Klára?" spýtal sa Roman. Klára chcela odpovedať ale ju naplo. Rýchlo si pritiahla vedro k sebe a už aj v ňom skončila bageta, ktorú pred chvíľou dojedla.
„Klárka, je ti zle?" podišiel k nej bližšie. Klára slabo prikývla.
„A to iba teraz alebo aj dlhšie?" chcel vedieť Roman.
„Od včera. Niečo muselo byť v tých bagetách. To nám nemôžeš dávať niečo iné" spýala sa Klára pričom ju znova naplo.
„Pochybujem, že by v bagete niečo bolo. Laura, tebe bolo včera a dnes zle?" pozrel na Lauru.
„Nie ale tiež sa mi už hnusia. Myslím, že len 2x si mi doniesol poriadne jedlo. Nemohol by si nám nosiť niečo iné ako len tie éčkové bagety?" spýtala sa Laura namrzene.
„Skúsim niečo vymyslieť. Ale ešte dnes vám musia stačiť tie bagety. A niečo ma napadlo." Povedal Roman dal im bagety a odišiel. Baby prekvapene pozreli na seba.
„Dnes to bolo nejaké rýchle. A dokonca ani nechcel sex" Poznamenala Klára.
„On sa vráti. Nikdy som ho tu nemala takto krátko." Povedala Laura a mala pravdu. O pol hodinu sa Roman vrátil. Prišiel ku Kláre.
„Bola si už na WC?" spýtal sa jej.
„To je nejaká divná otázka." Povedala Klára.
„Možno nie. Tak bola?" chcel vedieť Roman.
„Ešte nie. K čomu si to potreboval vedieť?" spýtala sa Klára pričom už začínala tušiť čo sa deje. Pozrela na Lauru. Tá vyzerala znechutene a trochu zvedavo.
„Výborne. Tak som ti niečo doniesol. Chcem aby si to urobila predo mnou." Povedal Roman a podal Kláre malú krabičku. Tehotenský test. „Vieš čo s tým máš robiť?" spýtal sa.
„Odkiaľ by 15ročná vedela, čo má robiť s tehotenským testom?" vybuchla Laura.
„V dnešnom svete by som sa nečudoval, keby to nevedela. Dnes nie je ťažké nájsť hocičo. Tak vieš?" spýtal sa jej ešte raz.
„Sklamem ťa. Nie." Povedala zaskočená Klára.
„Tak si prečítaj príbalový leták a hneď ho tu urob. Ja tu počkám. Potrebujem to vedieť na 100% a tak aby si ma nemohla oklamať." Povedal Roman a hlase mu bolo cítiť vzrušenie.
Klára si rýchlo rozbalila krabičku a prečítala návod k použitiu.
„Fakt tu musíš byť pri tom?" spýtala sa ho.
„Je to moje rozhodnutie a nezmením ho. Tak smelo do toho." Povedal Roman ale Kláru to nepovzbudilo. Išla ku kýbľu a vykonala to. Následne podala s odvrátenou tvárou test Romanovi. Ten sa naň pozrel. Potom chytil návod a skontroloval si niečo na ňom. Tvár sa mu rozjasnila.
„Vyzerá to že budeme mať decko. Pozri sa, je to tak?" zvolal a ukázal Laure test.
„Myslím, že hej. Ale ešte by som sa netešila na tvojom mieste." Odvetila mu Laura.
„Prečo?" spýtali sa Roman a Klára zároveň.
„Jeden test ti veľa nepovie. Mohol byť chybný. Mal by si to ešte raz skúsiť a v najhoršom prípade by mala ísť Klára gynekológovi aby sa to potvrdilo." Povedala Laura.
„Hm. S tým gynekológom to bude ťažké, keďže určite by ste v tej nemocnici roztrbili alebo by sa tam už oni nejak dozvedeli, že ste nezvestné. To musím ešte vymyslieť. Ale tehotenský test ti zoženiem koľkokrát bude treba." Povedal Roman.
„A platí, to čo si povedal dávnejšie Laure?" spýtala sa Klára.
„Čo?" odpovedal otázkou Roman.
„Že nás zoberieš k sebe, ak bude isté že je niekto tehotný." Povedala Klára a Laura prikývla. „Povedal si to."
„No, svoj sľub vždy dodržím ale musí to byť už na 120% isté. Zatiaľ musíte byť tu." Povedal Roman a pobozkal Lauru. „Budeme rodičia. Len to Klára ani ty nesmiete pokaziť." Dodal a natešený odišiel.
V prvom rade ďakujem za vyše 2300 prečítaní. Keď som začal písať príbeh nečakal som e to bude až také veľké číslo. Veľmi vám za to ďakujem!!!! :D
Príbeh ďalej graduje. Bude zaujímavé sledovať čo urobí Roman s Klárou a či vymyslí niečo aby mohla ísť aj doktorovi. Za každý komentár, hlas, prečítanie budem vďačný :)
BINABASA MO ANG
Uväznená
Mystery / ThrillerLaura si žije klasický život tínedžerky. Lenže po ceste zo školy ju unesie neznámy chalan a ocitne sa v pivnici pripútaná k stene. Prečo ju uniesol? Čo chce s ňou spraviť? Zachráni sa Laura? Prečítajte si príbeh a všetko sa dozviete. NOVÁ ČASŤ...