30. časť

3.8K 189 31
                                    


Tak táto časť je trošku iná. zameriame sa trošku ako to vyzerá v rodine Kláry po tom, čo je už niekoľko mesiacov nezvestná. Je to aj výherná časť, kde dej vymyslela výherkyňa súťaže o outfit pre Lauru. 

Keď Roman odišiel preč, Laura s Klárou ostali samé v izbe. Laura sa spýtala Kláry

„Čo ste tu medzitým robili?"

„Čo ste tam robili vy? A prečo nemáš sukňu?" odpovedala otázkami Klára.

„To ti radšej nepoviem." povedala Laura s hnusnými spomienkami na test.

„Čo? Bolo to tak zlé? Alebo sa bojíš?" provokovala Klára.

„Vieš čo, ani sa mi o tom nechce rozprávať. Bolo to hnusné. Mňa by skôr zaujímalo, čo ste tu robili ty a Roman. Vidím, že sa ti na šatách zjavila pekná škvrna, Je to to čo si myslím, že je? Povedz mi to, horšie ako to, čo Roman urobil mne to byť nemôže." povedala Laura. Klára sa na ňu len usmiala s iróniou v tvári. Ten deň už sa už Laura od Kláry nič nedozvedela a večer si ľahli dievčatá spať.

Medzitým Klárina rodina

„Tak čo, našli niečo?" Spýtal sa Klárin otec jej matky, ktorá sa vrátila od polície.

„Nie. Po Kláre ani stopy. Od tej doby čo išla na tú párty ju nikto nevidel. A posledný krát, čo ju videli jej kamarátky, je to ako išla na WC." povedala Klárina matka.

„Ja.. Ja som ti hovoril, že to nemôže byť dobrý nápad poslať ju takú mladú na diskotéku!" vykríkol Klárin otec.

„Myslela som si, že keď bude s kamoškami, nič sa jej nestane." Zvolala mama.

„Už zase sa hádate?" vystrčila Klárina staršia sestra Natália z jej izby.

„Nebuď drzá! A je to aj tvoja vina, že Klára zmizla. Mala si ísť s ňou na tú oslavu dávať na ňu pozor. Ale nie, mladá sa musí ťahať s frajerom niekde inde, že?" zavrčal na dcéru Klárin otec.

„Ja som aj chcela, Lenže Klára na mňa vybehla, že už má 15 a že už nie je malé decko. A ja sa jej doprosovať nebudem." Odsekla Natália.

„Je to tvoja mladšia sestra, ešte nie je plnoletá. Mala i tam ísť aj keby traktory padali." Zakričal otec.

„Keby, ste ju neboli rozmaznávali, toto sa nemuselo stať. Už od mala bola veľmi rozmaznávaná. Áno aj ja som bola tiež, priznávam, ale Klára si na to veľmi navykla a už sa v puberte ťažko zmení. Keby ste k nej mali iný prístup mohlo byť všetko inak." Kričala Natália.

,, Nekrič! Zhoršuješ to.." povedala so slzami v očiach Klárina matka.

„Je aj vaša vina, že je teraz izba mojej sestry prázdna. A je už prázdna dosť dlho. Možno už Klára ani nežije. Chýba mi ale musíme sa cez to preniesť a pomaly na to zabudnúť." Povedala Natália.

„Natália, mala by si sa naučiť, že na svete nie je rodiča, ktorý by zabudol na svoje dieťa, možno je Klára preč, ale my na ňu nikdy nezabudneme. " povedala Klárina mama.

„Možno nezabudnete, ja určite nezabudnem, ale to mi moju sestru sem nevráti. Aj tak je to všetko vaša chyba! To VY ste Kláre dovolili ísť na párty, kde ju uniesli!" povedala naštvane a smutne Natália. Otec jej dal facku.

„Nebuď drzá a choď do svojej izby!" Skríkol nahnevane otec. Natália sa rozplakala a utiekla so slúchadlami na ušiach do izby. Keď do nej vošla, ľahla si na posteľ a nostalgicky spomínala na tie časy, keď jej sestra bola s ňou. Zobrala z nočného stolíka fotku, kde boli ona s Klárou na kúpalisku. Smutne na ňu pozerala a povedala:

„Raz Ťa nájdu, Klára." Natáliina slza spadla na Klárinu tvár.

Medzitým Klára a Laura

Klára sa zobudila akoby z nočnej mory, lebo vykríkla tak nahlas, že zobudila Lauru.

„Čo sa preboha deje?" spýtala sa rozospatá Laura.

„Mala som nočnú moru, najprv o našich a potom tam bol Roman." povedala vystrašene Klára.

„Povedz mi to, nech sa o tom porozprávame." Prejavila Laura záujem.

„Nepoviem. Len dúfam, že sa to nikdy nestane." hlesla Klára a zvalila sa naspať do postele.

„Ako myslíš." Odvetila Laura a zavrela oči. Klára sa pod perinou triasla. Vôbec sa jej ten sen nepáčil. Snívalo sa jej, že bola zakrvavená na zemi, v tmavej čiernej miestnosti. Prišiel Roman a mal nôž v ruke. Najprv ju udieral a potom povedal:

,,Vieš, využilo ma veľa báb ktoré ma využili, ale od teba som podobnú zradu nečakal." A následne ju začal bodať nožíkom. Našťastie, bol to iba sen.

V Klárin j rodine to po únose vrie. Navzájom sa obviňujú, kto môže za to, že Klára zmizla.  A medzitým, dostáva Klára vo sne možno varovanie, alebo to bola náhoda?  Dozviete sa v nasledujúcich častiach. Za každé prečítanie,  komentár, hlas, kritiku budem vďačný. 

A je aj ukončená súťaž o Laurin outfit, ktorý sa použije neskôr v príbehu. bolo málo účastníkov,  a len dve dokázali splniť obe podmienky, tak bolo trošku ľahšie (alebo o to ťažšie) rozhodovanie. Nakoniec to vyhrala @Anna-Leila, ktorá napísala dej pre túto časť za čo jej chcem aj touto cestou poďakovať a pogratulovať. Dúfam, že sa vám táto časť bude páčiť rovnako ako mne. :D 

UväznenáDonde viven las historias. Descúbrelo ahora