15. Časť

5.2K 204 32
                                    


Keď na druhý deň prišiel Roman do miestnosti, našiel dievčatá ako sa živo zhovárajú.

„Ó, tak vy ste sa už stihli dobre zoznámiť. Som rád, že sa takto dobre rozprávate, lebo určite budete spolu minimálne 9 mesiacov ak nie aj viac. A o čom ste sa rozprávali?"

„O tom, čo nemusíš vedieť." Odvetila mu Laura.

„Ako chcete. Laura, stihla si už povedať Klárke prečo je tu?" spýtal sa sladko Roman.

„Nie, nič mi nevravela." Zaklamala Klára. „Povedz mi to ty, prečo si ma uniesol."

„No, vidím, že sa tu zhovárate určite o nudných témach a to podstatné si jej Laura nepovedala? Tak ti to teda poviem. Keďže Laura bola hlúpa a chcela mi utiecť, tak ju stihol za to trest. Trošku som jej zarezal do rozkroku. A v takom stave, v akom je nemôže splniť moje predstavy. Takže mi ich musíš splniť ty. A tou predstavou je splodiť potomka. Ty a ja." Vysvetľoval Roman.

„Ty si tomu na vine. Keby si neni debil a nezraníš ju tam, tak by si s ňou kľudne mohol mať decko. A čo ak ja nebudem chcieť ti vyhovieť?" spýtala sa odvážne Klára.

„Môžeš skončiť podobne ako ona. Tu velím iba ja. A je to skôr jej vina, keby počúvala čo som jej vravel na začiatku a nevymýšľala, nemuselo sa jej to vôbec stať a ty si si mohla užívať vonku." Odvetil Roman.

„A to si nemohol počkať, kým sa mi to zahojí? To si musel zničiť život ďalšej babe?" zapojila sa do debaty Laura.

„Laura, už som ti veľakrát vravel, že nebyť tvojho úteku nič by sa nemuselo stať. Si sa tu až na tu zimu mala celkom dobre. Nenechal som ťa o hlade ani o smäde, splnil som ti tvoje želania, tak prečo si ušla?" vrátil jej to Roman.

„Lebo mi chýba sloboda a väčšia voľnosť. A hlavne moji najbližší." Odpovedala Laura.

„Väčšiu slobodu a voľnosť si mohla mať, stačilo vydržať. Takto možno väčšiu slobodu bude mať práve Klárka a to v prípade ak sa podarí to, čo chcem. A keďže vidím, že je na to Klárka skoro pripravená, môžeme ísť rovno na vec." Povedal Roman a rozopol si rifle. Klára naňho vystrašene pozrela.

„To fakt neurobíš...." povedala mu so strachom v hlase.

„Inú možnosť nemám, nie je tak, Laura?" Pozrel Roman s úsmevom na Lauru. Tá naňho zagánila. Roman si kľakol ku Kláre a rozopol jej mikinu. Potom jej ju pomaly vyzliekol a tak Klára ostala iba v neónovom ružovom tielku.

„Dobré tielko. Neónové farby sa mi páčia." Usmial sa na ňu Roman. Klára sa ho snažila odtlačiť od seba ale Roman jej ruky vždy chytil. Laura sa od tej scény odvrátila, nechcela vidieť, čo Roman robí a snažila sa nepočuť ani Klárine výkriky. Roman vopchal Kláre jednu ruku pod tričko a nahmatal prsia. Pomaly jej ich stláčal a nakoniec do nej vnikol. Klára sa snažila dostať od neho preč, ale neúspešne. Roman v tom pokračoval až sa nakoniec do nej vystrekol. Keď ho vytiahol, mal ho trošku krvavý.

„Dobrý rytier má na meči krv." poznamenal Roman s úsmevom a pohladkal stonajúcu Kláru po tvári. Potom sa postavil a všimol si, že Laura je k nim otočená chrbtom.

„Laurinka, čo si sa na to nepozerala? Predsa to bude naše dieťa tak sa môžeš pozrieť na to ako ho robím." Spýtal sa jej s úškrnom.

„Je mi to nepríjemné, pozerať sa ako Klára trpí." Ozvala sa Laura.

„Ako myslíš. Ty čo na to vravíš Klára? Aké to bolo po prvý raz?"

„Bolo by to lepšie keby si to nebol ty a ani nie tu a ani nie v tomto veku." Odpovedala Klára, ktorú to dosť bolelo.

„Neboj, nebude to veľa krát, iba dovtedy dokiaľ sa nepotvrdí, že si v tom. A obleč si prosím tú tvoju mikinu aby ti nebola zima. Skoro som aj zabudol, že som vám sem doniesol malé prekvapenie na uvítanie, keďže včera to bolo také všelijaké, kvôli Klárinej neochote a udalostiach čo nasledovali po nej.." Povedal Roman a spoza dverí doniesol dve veľké pizze a 6 fliaš vody. „Snáď vám bude chutiť." Dodal.

„Ďakujeme." Poďakovali sa dievčatá a každá si zobrala svoju pizzu.

„Nie je zač princezné. Teda jedna princezná a jedna neónka. Zajtra sa uvidíme a opäť sa Klárka o to pokúsime. Zatiaľ sa tu pekne majte." Rozlúčil sa s nimi Roman a zavrel dvere.

Nová časť je tu. Čo si Roman zaumienil, to začína plniť. Dievčatám to ale nie je po chuti. Ako sa to ďalej vyvinie sa ukáže v nasledujúcich častiach. Za každé prečítanie, hlas, komentár aj kritiku budem vďačný.   

Menšia úloha: Vymyslite nejakú prezývku pre Kláru. :D

UväznenáTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang