פרק 12

1.4K 112 19
                                    

אזזזז כמו שהבטחתי העליתי עוד פרק מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אהבתי אותו, אוהבת אתכן!!

״הלו?״ עניתי.
מי זה כבר יכול להיות..
״הלו״ שמעתי קול שלרגע רק לרגע היה מוכר לי ״מי זה?״ שאלתי טיפה חוששת ״נו באמת את לא זוכרת?״ שמעתי את הקול של הגבר שהיה מאחורי הקו השני של הטלפון פחדתי להגיד כן, ואם הוא יבוא לפה ויהרוג אותי? סתם סתם.. אבל הוא היה נשמע לרגע תוקפני ״לא כל כך״ עניתי חוששת ״ריי״ שמעתי את הקול העבה של הגבר הנאה שבתחילת הערב התחיל איתי עד הרגע שלוקאס החליט להפריע לנו באמצע  ״אה היי״ אמרתי מוסמקת ״היי..״ שמעתי את קולו ״שמעי מה הסיכוי שאני לוקח אותך לאנשהו במהלך השבוע?״ שאל בציפיה ״תיתן לי רגע לחשוב..״ אמרתי בציניות ״רק אל תישברי לי את הלב״ אמר בציניות ״חס וחלילה״ אמרתי בחיוך ״אז ביום שני בשבע בערב?״ שאל ״מה לא אמ..״ באתי להגיד אך הוא קטע אותי ״שבע אני בא לאסוף אותך אבל תלבשי משהו פשוט ולא יוקרתי אנחנו הולכים להתלכלך״ אמר ״אבל מי אמר שאני יכולה?״ אמרתי בהתחכמות ״אני, נדבר אולי״ אמר לי ריי ״ואל תשכחי לשמור את המספר״ אמר לי ויכולתי לראות את הקריצה שלו ״נחשוב עלייך..״ אמרתי בחיוך ״את תשמרי, כולן שומרות את המספר שלי בסוף״ אמר בקול יהיר שמשום מה הזכיר לי את לוקאס. כנראה שהשניים האלה קרובים יותר ממה שחשבתי. ״ואני לא כולם״ אמרתי בחיוך והוא בתגובה צחק. ״לילה טוב ילדה שלא כמו כולם״ אמר וגרם לי לחייך ״לילה טוב״ החזרתי וניתקתי את השיחה הוא ילד טוב, אני חושבת..

מנקודת מבט לוקאס:
״לוק״ שמעתי את קולה של אדיסון, מתי הם הולכים לחזור לבית שלהם השתגעתי כבר מהתאומים הקטנים האלה ״מה אחות?״ צעקתי לה מחדרי ״ליאם פה״ אמרה בקול חזק  ״טוב״ אמרתי בשקט ובדיוק סיימתי את השיחה עם מלודי שכנראה גורמת לי לחייך כל פעם מחדש ״אחי״ אמר ליאם ונכנס בדלת הבית שלי ״יא בן זונה כמה זמן לא ראיתי אותך״ אמרתי לו ונתתי לו חיבוק גברי והתחלנו לשחק בפלייסטיישן כמו שני ילדים קטנים ״לוק לוק״ שמעתי את קולה של ליילה כאשר היא משפשפת את עיניה חזק ״שמעתי את ליאמי אז באתי להגיד שלום״ אמרה ליילה גורמת לי לחייך ״יופי מטומטם היא התעוררה בגללך״ אמרתי בכעס לליאם ״הי לוק לוק אל תקלל את ליאמי״ אמרה ליילה ורצה לתת חיבוק לליאם, אני חושב שהיא ממש אוהבת אותו, הוא כמו האח השני שלה וליאם אוהב אותה כמו את אחותו הקטנה ״אהובה שלי״ ציחקק ליאם וחיבק חזק את ליילה והיא ציחקקה ״לוק לוק אתה יכול לבוא למיטה שלי בבקשה?״ שאלה ליילה ומשכה את ידי ״אין בעיה, אני אחכה לך פה״ אמר ליאם כאילו מאשר לי היננתי ולקחתי אותה למיטה שלה ״מה יש חיים שלי?״ שאלתי את ליילה ״נכון שון?״ אמרה בהתרגשות ״כן?״ עניתי לה בחיוך ״הוא התיישב לידי בשיעור היום!!״ אמרה בחיוך ״נו זה מעולה לייל״ אמרתי לה בחיוך ״ניסיתי לדבר איתו ופשוט לא הצלחתי״ אמרה ליילה עצובה ״את לא צריכה לפחד, אם תדברי איתו את תכירי אותו והוא ידע שאת מושלמת״ אמרתי לה בחיוך ״אבל אם הוא יצחק עליי?״ שאלה ליילה ״אם הוא יצחק עלייך יהיה לו עסק איתי״ קרצתי לעברה ״חוץ מזה שאין מה לצחוק, כבר דיברנו על זה שאין עלייך לייל נכון?״ אמרתי לה בחיוך והיא היננה מסמיקה, ״אז מחר כשתתיישבו שוב אחד ליד השניה, תדברי איתו תתחילי בלשאול אם אפשר עט, או אם הוא יכול לעזור לך בתרגיל ותתדקמי לאם הוא רוצה להיפגש איתך״ אמרתי לה בחיוך ״טוב לוק לוק, ומה עם אוליביוש?״ שאלה ליילה ״מה עם אוליביה?״ שאלתי לא מבין ״אני אוהבת אותה אני רוצה שתהיו ביחד״ אמרה ליילה בחיוך ״חחחחח זה מסובך לייל״ אמרתי לה בחיוך ״מה מסובך?״ שאלה ״זה מסובך כי אנחנו לא מתאימים״ אמרתי לה בחיוך ״שטויות. אוליביוש מתאימה לכולם״ אמרה בחיוך ״אני זה לא כולם״ אמרתי בחיוך נזכר שזה בדיוק מה שאוליביה אמרה לי היום ״תחשוב על זה לוק״ אמרה לי ליילה מנומנמת ״בסדר יפה שלי״ אמרתי לה בחיוך וליטפתי את ראשה ״לילה טוב אח גדול״ אמרה בחיוך רדום ״לילה טוב אחות קטנה״ אמרתי בחיוך ויצאתי מהחדר שלה לכיוון החדר שלי ״מה לעזאזל אתה עושה פה?!״ שאלתי כאשר נכנסתי בדלת חדרי וראיתי את ריי עומד ליד המיטה שלי ״הבן זונה לא הלך כשאמרתי לו יפה, להגיד לו לא יפה?״ שאל ליאם בכעס, אני וליאם שונאים את ריי כבר הרבה זמן כי הוא ילד חרא, כל הזמן שהוא רואה מישהי בראדר שלי הוא יעשה הכל כדי לקחת אותה רק שלא יפול לי על אוליב ״מה קפצתי להגיד יפה שלום לבן דוד היקר שלי״ אמר ריי בקול מזלזל ״אני לא בן דוד שלך יותר״ אמרתי מאגרף את ידי ״ריי תעוף לי מהבית״ אמרתי בכעס ״למה? אמא שלך הכניסה אותי לכאן, אני אוהב את אמא שלך אחלה דודה״ אמר ריי, כן אמא שלי מאד אוהבת את ריי זה מוזר אבל כן ״אז אני לא רוצה אותך בחדר שלי״ אמרתי בכעס ״רק באתי להגיד לך שהבתולה הקדושה? נו מה השם שלה..״ אמר ריי כאילו בכח מחכה שאתן לו כאף ״מה עשית לאוליביה?״ אמרתי וכבר ראיתי איך הדם שלי הופך לחם בין רגע. גורל גורל מה יהיה איתך? לפני שנייה ביקשתי שהוא לא יתקרב אליה אז אתה בכח צוחק עליי? ״אה כן.. אוליביה.. אז היא.. היא כבר לא תהיה בתולה, אתה יודע מה מצחיק? שאם היית מגיע דקה קודם רק דקה קודם אולי אני לא הייתי מספיק להביא לה את המספר שלי, אבל לא נורא פעם הבאה אה?״ אמר ריי, הוא לקח את המספר שלה? באיזה קטע? לי בקושי יש את המספר שלה, אסור לה אסור לה להיות איתו אם אני לא יודע להיות בקשר הוא בטח שלא יודע להיות בקשר עם מחויבות היא תיפגע, ואני פשוט לא רוצה שהיא תיפגע ״ריי אני נשבע לך שאתה תמות אם רק תחשוב לפגוע בה!!״ אמרתי וכבר אז איבדתי את העשתונות שלי ומיד דחקתי אותו לקיר של החדר שלי והוא רק צחק״היא זאת שהסכימה שאני אקח אותה לדייט״ אמר מרים את ידיו כחף מפשע ואני רק משכתי בחולצתו חזק יותר ״אתה הילד הכי עלוב שיצא לי להכיר יא הומו מזדיין בתחת אחד, אם אתה רק תפגע בשיערה אחת שעל הראש שלה אני נשבע לך שלא יהיה לך פנים יפות שמושכות את כל הכוסיות האלה אלייך אני מובן?!״ שאלתי ״חחחחח אתה חושב שאני מפחד ממך?״ שאל ״כדאי לך מאד שכן, עד עכשיו הכרת את הצד הנחמד שלי ברגע שתיפגע בה תרגיש מה זה הצד הרע שלי!״ צעקתי עליו ושיחררתי אותו ״נראה מה היא תחליט אחרי הפגישה הנחמדה שסידרתי לה״ אמר ריי ויצא מהדלת ״בן זונה מסריח״ צעקתי לעבר הדלת שנרטקה ורק חיפשתי במה להכות ״אחי נו זאת כולה אוליביה״ אמר ליאם ״זאת לא כולה אוליביה״ אמרתי בקול חזק ״תרגע לוקאס״ אמר ליאם ״הוא יהרוס אותה!!״ אמרתי בקול חזק ״היא לא תיתן לו את מה שהוא רוצה״ אמר ליאם ״אבל אם היא לא תיתן לו היא תיפגע״ אמרתי ״היא תיפגע בשני המקרים, אבל היא תתחזק ככה, אתה החלטת שאתה לוקח צעד אחורה וברוב טיפשותך אמרת שזה היה כלום, אז תן לה לעבור הלאה, מגיע לה את המעט הזה לא?״ שאל ליאם ״לא רוצה שהיא תעבור הלאה״ אמרתי בקול שקט שליאם לא שמע ״שומע לוקאס אני צריך ללכת אני אדבר איתך מחר על זה סבבה?״ שאל ליאם, היננתי והוא יצא מדלת חדרי אני חייב לעשות משהו עם האגרסיות האלה ואז נזכרתי שיש לנו חדר כושר לכל דיירי הבניין בקומה התחתונה ויש שם שק איגרוף, זה מעולה בשבילי, לבשתי גופיה לבנה צמודה שגם ככה אני אוריד אותה שאגיע לחדר כושר הזה ומכנס כחול של אדידס. הלכתי אל עבר חדר הכושר שהיה שקט וחשוך נכנסתי והתחלתי לתת איגרופים לשק האיגרוף כאשר התמונה של ריי נמצאת במח שלי גורמת לי לחבוט חזק יותר על על שק האיגרוף..

האם אני באמת מכיר/ה אותך?/ סיפור אהבהWhere stories live. Discover now