היי בנות, תראו אני נמצאת במצב לא משהו עכשיו וכתבתי משהו, אני חייבת להעביר אותו הלאה, מקווה שתאהבו, אני פשוט הייתי צריכה לפרוק והרבה זמן לא פרסמתי פריקה שלי. חשוב להגיד שזאת פריקה ולא פרק מהסיפור. אוהבת 😍😍😍
״אז מחר בארבע?״ שאלה ״מחר בארבע״ ענה לה בחיוך הזה , החיוך המאוהב הזה, החיוך שנהגת למכור לי.
תבין היא לא מכירה אותך, אני מתכוונת היא לא יודעת את הדבר שאתה אלוף בו, היא בטוחה שאתה באמת אוהב אותה, היא לא מכירה את המקצוע שלך, שבוא אתה מתמחה, נו אתה יודע על מה אני מדברת, אני הייתי במקום הזה, איך קוראים למקצוע הזה? אה נזכרתי, שחקן, לא, לא שחקן כמו שאתם חושבים, שחקן אחר, אני קוראת לשחקן הזה ״שחקן הלבבות״, הרבה עובדים בעבודה הזאת, אתה פשוט מצטיין בה, אתה הלכת הביתה מרוצה מהמפגש הקטן שתיכננת איתה, תיפגשו מחר בבית שלך, או שלה זה לא משנה תשכבו יחד מחובקים תראו את הסרט הרומנטי הזה שיגרום לה לבכות ויגרום לך לנחם אותה בידיים הגדולות שלך שנהגו לנחם אותי, תלטף אותה, תגיד לה שהיא הכי יפה, תצחק מהבדיחות האלה שהיא מספרת, גם אם הן לא מצחיקות, נו כן, כמו שנהגת לצחוק ממני. היא תחזור מהמפגש המהנה שיהיה לכם, תחזור נאהבת מתמיד, תחייך תצחק תהיה מאושרת, נו כן, בדיוק כמו שאני הייתי מאושרת, תספר לחברות שלה שהוא שונה, שהוא אחר משאר הבנים שאי פעם היא אהבה, זה לא שהוא אחר, זה ממש לא שהוא שונה, תביני הוא נמצא באותה עבודה ששאר הבנים ששברו לך את הלב היו שם הוא פשוט שחקן מצטיין יודע בדיוק להראות לך שהוא ״אחר״ בזמן שהוא יותר עלוב משאר הבנים שפגעו בך, חברות שלך ישמח בשבילך, נו כן, בדיוק כמו שהן שמחו בשבילי. ביציאות הוא יחבק אותך מאחורה ילווה אותך עד הפתח של הבית יתן לה נשיקה קצרה על הלחיים, נו כן, בדיוק כמו שהוא היה עושה איתי. תחזרי שמחה הביתה, בדיוק כמו שאני חזרתי, הוא יחזור הביתה יסתכל על עצמו יתפח לו על השכם ויגיד לעצמו עבודה טובה, נו ברור, כבר אמרתי שהוא העובד הכי טוב בעבודה הזאת. את תחשבי שהוא אוהב אותך, נו כן, בדיוק כמו שאני חשבתי, תתמסרי אליו לאט ובקלות, תעשי בשבילו הכל, תהיי מאוהבת, בדיוק כמו שאני הייתי, ועדיין. ואז הן יבואו, אלה שנפגעו ממנו כבר, כן אלה שהיו במצב שלי עד לא מזמן. יבואו אלייך ויגידו לך ״תזהרי, הוא לא בשבילך הוא שחקן, הוא משחק בלבבות ושובר אותם לרסיסים״ את תגידי את המשפט שכולנו נהגנו לומר ״לא, איתי זה שונה, אותי הוא באמת אוהב״ הזמן יעבור, הוא מראה לך כל אהבה שאפשר לתת, את תרגישי שזה הזמן לעשות את הצעד, להגיד לו ״אני אוהבת אותך״, כי את בטוחה שגם הוא מרגיש ככה, נו כן, אותה ההרגשה שאני הרגשתי למשך חודשים על גבי חודשים. ואז מנהל העבודה של ״שחקן הלבבות״ יגיד לו שזה מספיק, הוא יכול לעבור להבאה, התחושות שתרגישי בתקופה הזאת יהיו כואבות, אבל איך, איך הוא מתעלם ממך ככה, איך הוא קובע עם אחרות, איך הוא מתקדם הלאה, ולמה הוא הפסיק לאהוב אותך כל כך מהר, נו כן, אותה ההרגשה המגעילה שהייתה לי אז, שחשבתי שהוא אוהב אותי.
אבל יש לי חדשות בשבילך, הוא לא אהב אותך, אני יודעת שזה קשה להבין את זה, אבל הוא לא. הוא עשה את העבודה שלו וסיים אותה, קיבל את מה שרצה הסיפוק הרגעי הזה שמספק אותו יפה יפה עד להבאה, ואז, אז תצטרפי למועדון שלי, בעצם למועדון שלנו, כל אלה שנפגעו ממנו, מאותו אחד שהיית בטוחה שהוא שונה, תביני שהכל היה משחק אצלו, תביני שהוא שחקן מצוין ועובד מצטיין, תבכי, תכאבי, תכעסי, בדיוק כמוני, כמוני עכשיו.
״אני מטומטמת״ תנהגי לכנות את עצמך, בדיוק כמו שאני נוהגת לכנות את עצמי עכשיו. תשבי בבית שלך מול הטלוויזיה ותבכי, נו כן, בדיוק כמו שאני עכשיו, חברות יבואו ינסו לעזור להצחיק להיות פה בשבילך. אבל זה לא יעזור, תסמכי עליי זה לא יעזור, כי אני במצב הזה כרגע, וזה לא עוזר. אותן הבנות שנפגעו ממנו שבאו והזהירו אותך ירחמו עלייך יזכרו בתקופה הקשה הזאת שהוא שיחק בהן ויבכו יחד איתך. תביני שחקן נשאר שחקן, הוא רק עם השנים הופך לטוב יותר.
ועכשיו, עכשיו מה איתך? אה ״שחקן הלבבות?״, אתה מאושר שמח הכל בסדר אצלך, כולה עבודה כמה סטפות טובות, כמה סיפוקים נחמדים, כמה חברים טובים שלא מפסיקים לשבח אותך על היותך השחקן המצטיין של החודש, וחבורת נערות שבורות לב, שבמילא לא הרגשת אליהן כלום אז מה זה משנה לך, אבל ילד, ״שחקן הלבבות״, מה יקרה שתבוא הנערה שחיכת לה, אתה יודע כזאת שאתה מפנטז עליה בלילות, ילדה יפה, ילדה טובה, מצחיקה משוחררת דומה לך, מה יקרה אז? נכון, אתה צודק בקלות היא תתאהב בך כי שנים על גבי שנים היית עובד מצטיין בעבודה העלובה הזאת, אבל היי, שכחת, שכחת מקבוצת הנערות השבורות לב שעם הזמן גדלו והפכו לקבוצה ענקית, היא לעומת כל אלה שהיו לפניה, לעומתי, חכמה, היא תשמע לנו שנגיד לה תזהרי הוא משחק לא בטוח שהוא בכלל אוהב אותך ותתרחק תדבר איתך פחות לא תהיה פה בשבילך ולאט לאט תפסיק לראות בך עניין, מה אז ילד? היא לא תכיר אותך בתור הילד שהיא התאהבה בו היא תכיר אותך כאותו ״שחקן הלבבות״ ששבר אלפי לבבות לפניה, ואז לא משנה כמה תרצה לצאת מהעבודה הזאת היא תרדוף אותך, בנות ברחבי העיר יבינו שאתה ילד שלא מתעסקים איתו, להיות רחוקים ממנו כי גם אם היא תרגיש נאהבת הכל יהיה בדיחה. ועכשיו אני שואלת ״שחקן הלבבות?״ איך ההרגשה שלך? איך ההרגשה שלך שמי שאתה אוהב באמת, לשם שינוי בטוחה שאתה סתם משחק בה. אותה תחושת ריקנות תעופף לך בלב ולא תניח לך, וזאת לא אשמתן של הבנות שנפגעו ממך, זאת אשמתך. אשמתך הבלעדית שבנות לא ירצו כל קשר אלייך ובצדק, הן יקשיבו לי הן יהיו נבנות הן יבינו שאותך לא אוהבים, ועכשיו ״שחקן הלבבות?״ מה שבור הלב?.
YOU ARE READING
האם אני באמת מכיר/ה אותך?/ סיפור אהבה
Romanceתכירו את אוליביה קופר הנערה הכי פילפלית בבית ספר אחת שכולם אוהבים. חכמה, אוהבת ללמוד, מצחיקה, יודעת לעזור שצריך ואף פעם לא תעזוב את חבריה הקרובים בשביל שום דבר, אבל בעיקר שונאת את לוקאס מורגן. תכירו את לוקאס מורגן הנער הכי חם בבית הספר, אחד שהבנים ר...