פרק 16

1.4K 123 51
                                    

פרק 16 ❣️
מנקודת מבט לוקאס:
קמתי, כשסחרחורת תקפה את ראשי התיישבתי שוב על המיטה לאט לאט מצליח לראות בבירור שאני לא בחדר שלי, זה היה חדר של נערה , לפתע פלשבקים מאתמול פגעו בראשי.

״אתה שיכור״ אמרה אוליביה כאשר היא לא פותחת לי את הדלת. ״למה את לא מכניסה אותי? שאת היית שיכורה עשיתי לך הכל״ אמרתי מתנודד מצד לצד.

״אני לא זז מפה עד שאת לא אומרת לי למה את חושבת ככה, למה את חושבת שאני מתחמק מהרגשות שלי?״ שאלתי

למה לעזאזל את בוכה אם לפני שניה אמרתי לך שאת חשובה לי?!״ שאלתי לא מבין ״כי אם הייתי חשובה לך היית נותן לי לשכוח ממך כמו שצריך ומתרחק ממני בלי שום התראה מוקדמת״ אמרה בעצב מנגבת את הדמעות..

״את רוצה שאני אתרחק ממך?, למה?״ שאלתי לא מבין ״כן, או שלפחות אל תבלבל אותי״ אמרה.  

כל הפלשבקים האלה גרמו לי להבין שאוליביה אשכרה רוצה שלא נדבר יותר, לא רציתי שזה יקרה אז בגלל זה החלטתי עם עצמי שטני מפסיק להיות קנאי, וכדאי שאני אוכל עדיין להסתכל עליה ולהיות איתה אני אגיד לה שנהיה ידידים.

הלכתי אל עבר הסלון וראיתי את אוליביה יושבת ורואה את הסרט משחק ילדים
בדיוק ברגע הכי מפחיד של הסרט  הבלתי את אוליביה והיא צרחה  מפחד ואני מתתי מצחוק ״אתה לא נורמלי!!!!״ צעקה מתחילה לצחוק ״זה החלק הכי מפחיד בסרט למה להיות רע?!!״ שאלה בכעס מרביצה לי מכות קטנות שעשו לי מסאז׳ נעים ואני לא מפסיק לצחוק 

״נמאס לי ממך״ אמרה בחיוך ״משחק ילדים?״ שאלתי ״כן, איך אתה יודע?״ שאלה ״חולה על סרטי האימה של פעם״ אמרתי ״לגמרי כמוני״ אמרה בחיוך  פתאום באמצע הסרט הוא עצר את הסרט ״אנחנו צריכים לדבר״ אמרתי היא אישרה לי ״אני זוכר בערך את אתמול״ אמרתי בכנות.

״כן?״ שאלה טיפה חנוקה, ״תראי, את צודקת בקשר לזה שאני לא חייב להגיד לך עם מי להיות, ואת צודקת במאה אחוז שזה החיים שלך״ אמרתי בשקט ״אבל, תביני שאת חשובה לי״ אמרתי בשקט והיא גילגלה עיניים כאילו לא מאמינה. ״אני זוכר שביקשת שאני אוותר על הקשר שלנו.. אבל לא בא לי, את חשובה לי מדי... חשבתי שזה נכון אבל אני כבר לא חושב ככה, בכל אופן אמ״ אמרתי

״האמ את מסכימה להיות ידידה שלי?״ אמרתי תוך כדי  שלקחתי את הבילגה שישב על השולחן וכרעתי ברך. ״אוי אידיוט״ אמרה בחיוך ״נו תגידי איי דו״ אמרתי מצחקק ״טוב אז איי דו״ אמרה בחיוך ״יש״ אמרתי והרמתי אותה ״די מפגר תוריד אותי״ אמרה צוחקת ״רוצה פנקייקים?״ שאלה אחרי שהורדתי אותה מהידיים שלי ״שאני אגיד לא לפנקייקים?״ שאלתי בחיוך והיא צחקה וקמה על הרגליים שלה היא הייתה עם מכנס פיגמה קצר, ידיד ידיד אבל אני בכל זאת גבר....... קשה להסתכל על הגוף המושלם של אוליביה ולחשוב על חדי קרן וקשת בענן.....

האם אני באמת מכיר/ה אותך?/ סיפור אהבהWhere stories live. Discover now