פרק 14

1.1K 113 23
                                    


היי אהובות שלי, קודם כל אני כל כך מצטערת שהזנחתי את הסיפור קרוב לשלושה חודשים, תבינו אין לי זמן לעצמי אני תקועה כל היום בלימודים כי יש לי את המקצוע מדעי המחשב ועוד מקצועות שקצת הורדתי בהם את הממוצע, אני משתדלת לכתוב את הפרקים על הצד הטוב ביותר ומעכשיו כנראה שאני אעשה מאמצים ואעלה כל ימי שבת פרק בשבילכן, בבקשה אל תפסיקו לקרוא, זה מאד חשוב לי ואשמח אם תגידו לעוד לקרוא, כי מעכשיו הסיפור הולך לעלות בתאוצה אוהבת אתכן המון ❤️❤️

״אז.. למה דווקא שיט?״ שאלתי כאשר עברו כמו דקות בסירה שהייתה בינינו שתיקה, אני לא יודעת אם להגדיר אותה נעימה או מלחיצה היא פשוט הייתה שתיקה. אדישה. אולי אפילו קרה.

״למה לקחתי אותך לשיט?״ שאל כדי להבין אם אנחנו מדברים על אותו הדבר ״בדיוק״ אמרתי כאשר הסתכלתי אל עבר האגם שהיה יפה ממש באותם הרגעים.

״כשהייתי קטן, אמא שלי הייתה לוקחת אותי ואת לוקאס לשיט״ אמר, ברגע שאמר את השם לוקאס רעד אדיר עבר בגוף שלי, אפילו כשהוא לא נמצא לידי ובנוכחות שלי יש לי רעד כשאני שומעת את השם שלו?,  הרי אני רוצה להתקדם, בכלל אם הוא לא היה מנשק אותי כמו אידיוט לא היינו מגיעים למצב הזה שאני התאהבתי בו, ואם לא התאהבתי בו, נמשכת אליו בצורה אדירה. מחרידה כזאת.

שונאת להיות תלויה בבן אדם, להתחנן למגע שלו לנגיעות שלו למילים שלו, שנאתי את זה מאז ומתמיד, שנאתי את זה מאז שהתאהבתי בבן אדם שרק הוריד אותי למטה.

בכלל, כל הסיפור הזה שהוא בטוח מודע לזה שאני נמשכת אליו, נותנת לו לגיטימציה להמשיך לשחק בי ואני זאת שלא תהנה כי הוא? הוא הסביר ברור שהוא לא נמשך אליי אפילו לא קצת.

״את איתי?״ שאל ריי בחיוך ״כן, סליחה, אז היא הייתה לוקחת אתכם..״ אמרתי וחיכיתי שימשיך.

״בכל אופן, היינו בני 10 אז , לפני תשע שנים, היא אמרה לנו שהמקום הזה זה מקום למציאת והצלחה של אהבות חדשות היא אמרה שאם שני אנשים נפגשים ספציפית באגם הזה, אם יכולים אפילו להתחתן, היא אפילו סיפרה לנו סיפור על נערה בת 16 שעברה שם איזה יום כי בגדו בה וישב שם נער שכתב שירה והם ביחד עד עכשיו, כשהיינו קטנים האמנו לה חשבנו שזה נכון ואז בגיל 14, אחרי שהיא הייתה לוקחת אותנו כל שנה ושנה לכאן כי זה יתן לנו מזל היא.. היא נפטרה.

האם אני באמת מכיר/ה אותך?/ סיפור אהבהWhere stories live. Discover now