Sorular var aklımda çok fazla soru var.Düşünüyorum bu zamana kadar yaptıklarımı ve yaşadıklarımı.Acaba ben bu zamana kadar hep yaşıtlarımdan farklı olduğum için mi burdayım ? Küçükken herkes top oynardı ben tahtadan tüfek yapıp terörist avlardım,küçücük boyum ve tüfeğimle.Sonra biraz büyüdüğümde herkes bilgisayar oynardı ben sınava hazırlanırdım,küçük bir çocukken oynadığım oyunun gerçek olması ümidiyle.Sonra lise sıraları geldi. Dışardaki arkadaşlarım ailelerine , öğretmenlerine isyan etmeye başladılar, ben zaten senede 3 defa gördüğüm aileme sıkı sıkı sarıldım.Komutanlarıma hiç karşı çıkmadım.Sonra üniversite geldi.Dışardaki arkadaşlarım özgür insan moduna girdi, ben sabah 5.30 da başlayan ve 22.00 da biten faaliyetlerde kitap okumak için hep bir boşluk yaratmaya çalıştım.Yaz tatilleri nedense dışardaki arkadaşların hiç bitmiyordu.Ben yazın 40 derece güneşin altında saatlerce yürüyüp, koşup, eğitim yapıp geliyordum arkadaşlar hala tatildeydi.Ben yazın mesleğimi en iyi şekilde öğrenmek için staja gidip geldiğimde arkadaşların tatilinin hala devam ettiğini görünce çok şaşırıyordum.Ama hep şunu düşünüyordum demek ki ülkemin ayakta kalması için benim bu kadar çalışmam arkadaşların da bu kadar dinlenmesi gerekiyor.Ya tamam ben çalışmaya razıyım da şu etrafımdaki dört duvarda nerden çıktı!! @tutukluaskeriogrenci destek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEĞMENİM
Short StoryEvet teğmenlerim yıkılan hayallerinizi anlatmışsınız.. Bize de düşen hakkınızı aramaktır..