Hoofdstuk 30

111 10 7
                                    

June stond lachend voor de deur toen de bewakers naar binnen stormden. Op dit moment had ze al een hele lange tijd gewacht... Na enkele ogenblikken kwamen de bewakers weet naar buiten met tussen hen in de commandant. Ze hadden hem eindelijk opgepakt, hun missie was geslaagd... 'Je hebt me niet kunnen breken, ofwel dan?' vroeg June lachend.'We hebben je verslagen, geef het op'.'Ja, jullie winnen, het is al goed' zuchtte hij en liet zijn hoofd hangen. 'Zelfs mijn eigen dochter vind dat jullie gelijk hebben...'. June lachte en wenkte de bewakers hem hier weg te halen. Het had maar een dag of 2 geduurd voordat ze hem gelokaliseerd hadden nadat June en August wakker waren geworden.'Gaat het wel?' vroeg Julie die naast June was komen staan.'Ja, het gaat geweldig' lachte ze.'De pijn lijkt verdwenen te zijn'.'De dokters zieden dat je nog een maand moet rusten voordat alle schade weg is' zei Julie ongelovig.'Het doet me gewoon een plezier om te zien dat hij eindelijk krijgt wat hij verdient' lachte ze.'Ja, ik snap wat je bedoelt' zei Julie en wandelde samen met haar nichtje terug naar de cirkel.'Het gaat wel raar worden zonder hem...'.'Hoe bedoel je?' vroeg June verward.'Snap je het dan niet? Onze missie zit erop. Dit is waarvoor we naar het magische rijk geroepen zijn, dit was voor wat we hier waren... Wat gaat er nu met ons gebeuren? Zullen we weer nodig zijn in de toekomst? Valt de 12 uit elkaar en gaan we elk onze eigen kant op?'. Ze keek June met vragende ogen aan, hopend dat zij een antwoord had. 'Dat zal de tijd moeten uitwijzen' zei June. 'Maar ik weet 1 ding zeker. Het is niet omdat deze missie over is, dat er geen nieuwe volgt. Dit word gewoon een nieuw hoofdstuk in ons leven, een nieuw verhaal. En weet je wat? Ik denk dat het nog beter word dan het vorige...'

--------------------------------------------------
Het laatste boek van de 12-serie!
Hopelijk vonden jullie het leuk!

De "13" kinderen(#3)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu