Hoofdstuk 21

88 8 0
                                    

'Dit kun je nu toch niet menen zeker?' zuchtte Oc.'Jawel' zei Amelia.'Is er echt niks dat we kunnen doen om je ervan te overtuigen dat dat kind slecht is?' vroeg Julie.'Nope' zei ze. Iedereen van de groep zuchtte diep.'Waarom kunnen we hier niet over stemmen?' vroeg Sam. 'Omdat het een bevel is' zei Amelia.'En die volg je op'. 'Ik wil June terug...' mompelde Mia.'Dat willen we allemaal' zei André.'En dat is waarom Blacky jullie gaat helpen' zei Amelia. 'Wie zegt dat ze ons niet gewoon saboteert huh?' vroeg Maarten wantrouwig.'Ze heeft niks met haar vader te maken' antwoordde Amelia zelfzeker. 'Dankje!' riep Neal die erbij was komen staan.'Tenminste 1 iemand die hier gelijk heeft!'.'Zwijg jij verrader' snauwde Demi naar hem.'Zo praat je niet tegen mijn broer' siste Niels terug. 'Dat haalt niet weg dat hij een verrader is' zei Oc.'Hoe kan ik nu een verrader zijn? Ik ben niet eens 1 van de 12!' riep Neal. 'Febe, zeg jij ook is wat. Ik kan er toch niets aan doen, nee toch?'. Iedereen staarde nu verward naar Febe. 'H-hij heeft gelijk' zei ze stil. 'Het is ware liefde...'. Iedereen werd weer stil en Amelia zuchtte.'Luister, Blacky zou nooit iets doen om ons pijn te doen en weten jullie waarom? Omdat het degene zou kwetsen om wie ze het meeste geeft en dat is Neal' zei August opeens.'En ik weet exact hoe dat voelt...'.'Dat doe ik ook' zei Jana en keek naar Oc .'Dat weten de meeste van ons wel' zei Maarten en lachte naar Julie.'Dus het is goed?' vroeg Amelia verbaasd. Sam zuchtte en gromde verslagen.'Prima... Laat ze maar komen, maar als er ook maar 1 ding is dat me niet aanstaat...'.'Dan gaat ze meteen weer de kelder in' maakte Neal zijn zin af.'Deal?'. Er klonk goedkeurend gemompel. 'Perfect' lachte Neal en verdween in 1 van de deuren om Blacky te halen.'Dus, wat is het plan?' vroeg Mia en keek naar Sam. 'H-het plan?' vroeg hij verward.'Ja, het plan' herhaalde ze.'Je weet wel, om June te redden'. Iedereen staarde Sam aan terwijl hij daar gewoon wat voor zich stond uit te staren.'June heeft altijd een plan' zei Julie en zuchtte.'Maar jij bent June niet, ofwel dan?'.'We vinden wel iets' zuchtte Sam.'Hoe dan? Zonder een plan?' vroeg Oc verbaasd.'We hebben al eerder geïmproviseerd' zei André.'Alsof dat altijd zo goed afliep...' zuchtte Demi.'Hey, we leven allerlaatste toch nog ofniet dan?' lachte André. 'Niet als jullie niet gauw iets doen'. Blacky kwam aan samen met Neal en het werd stil.'Denk je dat de commandant...?' vroeg Julie stil. 'Daar ben ik zeker van' zei Blacky en keek naar Amelia.'Ga terug naar het paleis uwe majesteit, dit is niet iets wat u wilt zien'.'Jij bent de professional' zuchtte Amelia en draaide zich om.'Zorg dat ik niet moet bekent maken dat iemand van jullie is gestorven'

De "13" kinderen(#3)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu