První ofiko díl a hned si tu rozebereme shipy. Jaké na ně mám názor a co si o nich myslím.
Johnlock
Ten nejvíc profláknutej a na wattpadu je těchto fanfikcí doopravdy halda. A co si o tom myslím já? Teď mě nejspíš ukamenujete, ale moc se mi tento ship nelíbí. Pro většinu lidií je asi lákavá představa, že John a Sherlock by tvořili pár. Já sjem se snažila to shipovta, ale nějak jsem se do toho nemohla dostat. Ale znám holky, které jsou v tom skvělé. Adelera v tomto ohledu exeluje.
MorMor
V ikonce mám značku MorMor a většina mých obrázků a povídek je právě o téhle dvojci. Pro ty, kteří neví, je to ship Jimma Moriarty a Sebastiena Morana, který jen tak mimochodem ještě nebyl v serii. :D Co dodat. Tento pár se mi píše asi nejlíp a povídky s touto tématikou čtu nejvíc. Mají kouzlo, šarm a to věčné popichování, je prostě k zulíbání. JimDeservedTheCrown alias Jimm má skvělé MorMor jednodílovky, které jsou naprosto úžasné.
Mysterad
Seriózní Mycroft a k němu nepořadny Greg. No, já nevím. Spíš si to neumím představit a neviděla jsem žádné náznaky, i když na hodně fórech ptali holky, že tam prý nějaké náznaky byly. Co si myslíte vy?
Sheriarty
Zatím to vypadá, že žádný ship, kromě MorMor nemám ráda. Chyba! Sheriarty je podle mého naprostá TOPka, Jimm a Sherlock, dva geniové ve vztahu. Když si to tak představím je to naprosto Moffatův a Gatissuv styl. V M- teroii (Bude o tom další díl) je odstavec, kde si holka myslí, že Jimm balí Sherlocka. Když si to pouštím pořád dokola a hledám ty scény s nimi, tak žasnu. Jimm je ten vůdčí typ a provokatér a Sherlock... je Sherlock. Žádné city a emoce. Prosím, ať tento ship doopravdy existuje.
Mollyarty
Upřímně vůbec netuším, jak se ti dva setkali. Molly a Jimm. No, tak já nevím. Na druhou stanu se říká, že se protiklady přitahují. Třeba by jim to klapalo. Ale téhle dvojci fandím.
SherlollyAhh. Tento ship je moje další srdcovka. Možná tím, že Molly je tak neuvěřitelně naivní a Sherlocka bezmezně obdivuje nebo proto, že mi připadne poměrně reálná. Molly by určitě roztekla, kdyby se o ní začal Sherlock zajímat. Tomuto shipu dává zelenou.
Moriadler
A máme tu další spojení padouchů. Iren Adler, žena všech žen a James "Jimm" Moriarty. Dva geniální padouši v páru a oba provokují svým vlastním způsobem Sherlocka. Tento ship my nevadí, ale připadne mi nereálný. Ale od Moffata a Gattise jsme dostali už tolik překvapení a tohle by nebylo vyjímkou.
LestrollyJeden z méně obvyklých. Mě upřímně připadne tento ship neuvěřitelně cute. Sice je Greg o hodně let starší než Molly a je ženatý, ale neuvěřitelně jim to spolu sluší. Tomuto vztahu dávám zelenou.
Určitě existují i jiné shipy. Jsou například Lestlock nebo Sheradler, ale dala jsem ty zajímavé nebo ty známé. Znáte i nějaké méně obvyklé, napište mi ho dolů do komentářů. Budu moc ráda:)S láskou Anna
ČTEŠ
Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy Sherlockianki
RandomAsi každý správný fanoušek musí mít aspoň jednu knížku věnovanou faktům, problémům, úvahám a příběhů o SHERLOCK seriálu. Založila jsem to proto, že nechci zatěžovat svoje fakta a zeptat se na váš názor okolo nějakých věcí v seriálu. Můžete se těšit...