LPLPF - Agnetky na plný úvazek

306 22 49
                                    

"Takže vy jste nějaká organizace?" Zeptám se pomalu a usadim se na matračku.
"Jo." Kývne jedná s dívek. Pak se podívá na tu Owen- Gray nebo jak se ta jmenuje a ta kyvné.
"Sestro Scooti'sko, rozhodl jsme se tě zasvětit do našeho plánu. Slibuješ, že to nikomu nevyžvaniš ani žádnému shipu." Zeptá se Owen.
"Slibuji, na Andyho život" Přísahám. Dívky pokyvou.
"AnetoSt můžeš materiály vyndat." Kyvné Twaila a zminěná vytáhne s povlaku desky, kde normálně bývá polštář.
"TAJVAN?" Zeptám se podiveně a ukážu na desky
"Tajná Akce Jak Vidět Andyho Nepozorovaně." Vysvětlí další holka. "Hustý." Pronese uznale a projede papíry.
Je tam tuna listů o tom, kde byl a co dělal. Vůbec netusim jak to ví, protože Andy nemá skoro sociální sítě a oni tu mají, co měl k obědu.

"Holky, vy jste úplné stalkerky." Řeknu uznale, když se prohrábávám papíry, které ukazují polohu Andyho.

"My jsme jen fanynky!" Ohradí se další dívka a vztane. "Nebudeš urážet Andyho. Nebudeš!" Zakřičí a je s pomocí holke s ena mě nevrhne.

"Klid M." Utišila holku Owen a stáhla ji znovu do sedu. "Ona to tak nemyslela." Zastává se mě Anna plaše.

"M je jen trošku vystresovaná, protože je tu hned po tobě nová. Ale má hlavu génia. Byla schopná nám zajisti letenky, ubytovaní blízko divadla, kde bude Andy hrát Hamleta a dokonce lístky do první řady." Pronese uznale AnetaSt a polácá M po rameni.

"Holky já se malinko strácím v jménech. Jak se vlastně všechny jmenujete?" Zeptám se a vezmu si nabízené jablko.

"Tak já jsem Owen Gray, pro kamarádky jen Owen." Usměje a napřáhne ruku. "Ahoj." Kývnu na Owen.

"Já jsem Twaila." Usměje se další dívka a mrkne. "Ahoj." Usměju se.

"Mě říkají M podle velitelky Jamese Bonda a podel M-terorii, kterou jsem spolu s holkama vymyslela." Usměje se plaše. "Vy jste vymysleli M-Teorii? Je to naprosto úžasné." pronesu překvapeně.

"Já jsem AnetaSt. Aneta je mé pravé jméno a S se ktomu prostě hodí." Usměje se další.

"Tak já jsem Tina Leons, pro kamošky Tina." Usměju se holka.

"My by jsme zapomněly. Tady nás označek a naše oblečení. Snad jsme ti vybraly správnou velikost." Usměje se M a podá mi balíček v kterým je zabalená bílá košile, černé sačko a dlouhé kalhoty. Pod tím je pižamo s pistolemi a nahoře leží velké černé boty. Podíváme se na podrážku a usměje se. Trefily velikost.
"Tady je tvoje postel. V bedince máš nějaké nutnosti a knizkubi Andym, kterou jsme pomocí naší vychovatelky vydaly." Usměje se Twaila.
Spokojeně se posadim na postel a vytáhnu knížek s Andym. Je plná obrázku a základních informací. Jako například, ze když byl malý hrál v reklamě na mléko a nesnášel svůj kousavý svetr.
Rychlé se převléknu a v tom okamžiku se ozve uvádějící píseň že Sherlocka.
"Večeře." Oznámí holky a všechny popadnou saka a každá si vezme krabičku s pománou a ulíznou si vlasy dozadu. Taky si vezmu ten zázračný balzám a vlas si náležitě upravím.
"Andy is our king. We're the queens. Scotty's come to fight, we need to help our king." S bojovým pokřikem se vydají do jídelny.
Upřímně já je tak tak stíhám, proto nikdy nechoďte do cesty Scooti's.
"Jsme tu." Oznámí Twaily a otevře dveře.
Místnost je jako velký Sherlockon v Londýně. Všude jsou holky oblečené náležitě v jakém jsou fandomu a sedají si ke svým druhům.
Cumberbitch tam mají dlouhé stoly. John's blog tam má taky slušný stůl.
Mycroftky tam mají kulatý stůl, který je obklopený křesílka.
The Womas tam mají bar a Shipy jsou v obležení tuny papíru.
"Naše vražedkyně, přišli." Zasměje se škodolibě jedná Cumberbitch a utahuje si s našeho oblečení.
"Drž hubu, kudlanko." Pokřiknu na ni a chci ji i zmlátit, ale holky mě odtáhnout.
"Owen-Gray hlásí nástup Scooti's. Jsme tu všichni a máme tady novou členku. Tina Leona." Zavelí Owen a zasalutuje.
"Pohov Scooti's. Běžte na oběd a vy víte, že vás sleduji." Dá nám pohov a my jdeme spokojeně na jidlo.
"Tak vítejte, slečinka. Kam patříte?" Zeptá se přidrzlí pomocník. Poťukám na placku a klukovi ztuhne úsměv na rtech.
"Tak to sorráč, slečinka. Nevěděl jsem, že patříte k tomuto spolku." Omluví se a dá mi do rukou jídlo.
Sladký jablkový koláč, maso ve tvaru pistole a bramborová koše. Mňam.
Když se konečně dohrabu k našemu místu, holky už sedí spokojeně na velkých polštářích a ujidaji své jídlo. Všechny jsou na mobilech a je povinností, aby všichni měli na obalu Andyho. Tak vytahnu mobil a začnu sjíždět sítě.
"Tak co dělá, vás gay?" Zeptá se nějaká holka. Všechny nasupene vypnem mobil a pohlédneme na tu vetřelce.
Stojí tam holka oblečená v Cumberbitch oblečení a usmívá se.
"Má se skvěle." Odpoví Anetka a ukousne koláč.
"Víte o tom, že má přítele?" Zeptá se usměje se. Asi my to nevíme.
"No?" Pochybovačně odpovím.
Asi jim došla slova, protože začnou na prázdno polykat.
"Buzerant." Odfrkne. V tom okamžiku na ty holky všechny skončíme a začneme se s nima přát. Jedne vyrvu chomacek vlasů a označek odhodim do kouta.
"Cumberbitch a Scooti's! Nechte toho!" Zakřičí ochránkyně a odtahuji nás od sebe.
"Děvky!" Vykřikneme a vsplazneme jazyk.
"Buzerantky." Zahulakají ty holky s posledního. Najednou ucitim podivný tlak v ruce a omdlí.
Probudím se až v pokoji. Holky se probouzí.
"Musíme utéct, co nejdřív." Konstatují.
--
Holky můžu vás prosí poprosit o kratk popis jak vypadáte. Je hrozně těžké vás takhle popisovat, když vás neznám v reálu.
Jak se vám líbila dnešní kapitola?❤
S láskou Anna😁😊

Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy SherlockiankiKde žijí příběhy. Začni objevovat